Feyenoord 2011-2012

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Re: Feyenoord 2011-2012

Bericht door Jöhnk » za nov 05, 2011 10:47 pm

Komt er nog een interview met Ronald Koeman? Ik ben benieuwd wie hij nu weer de schuld gaat geven. De scheidsrechter, of konden de spelers de wedstrijd weer niet lezen?

Le T.

Bericht door Le T. » zo nov 06, 2011 9:59 am

Jöhnk schreef:Komt er nog een interview met Ronald Koeman? Ik ben benieuwd wie hij nu weer de schuld gaat geven. De scheidsrechter, of konden de spelers de wedstrijd weer niet lezen?
Hij gaat natuurlijk voor zijn jongens staan en trekt alle negativiteit naar zich toe, zodat er een sfeer onstaat waarin de spelers zich sterk voelen en voor elkaar en voor hun trainer door het vuur willen gaan.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo nov 06, 2011 10:07 am

Le T. schreef:
Jöhnk schreef:Komt er nog een interview met Ronald Koeman? Ik ben benieuwd wie hij nu weer de schuld gaat geven. De scheidsrechter, of konden de spelers de wedstrijd weer niet lezen?
Hij gaat natuurlijk voor zijn jongens staan en trekt alle negativiteit naar zich toe, zodat er een sfeer onstaat waarin de spelers zich sterk voelen en voor elkaar en voor hun trainer door het vuur willen gaan.
Ik neem aan dat het hondstrouwe publiek ook weer geroemd wordt, terwijl het aantal seizoenkaarten in eerste instantie onder de verwachtingen (en de verkoop van vorig seizoen) bleef, daarna heb ik er niets meer over gelezen. De huidige supporter wacht tot de kaarten € 15,00 (inclusief vervoer per bus) zijn of nog goedkoper.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo nov 06, 2011 10:50 am

Grensrechter kost Feyenoord de wedstrijd. Net zoals het Ajax punten kostte tegen Twente. Echt onvoorstelbaar dat ze het niet zien. Dit zijn geeneens twijfelgevallen meer. Arbitrage zit echt op een dieptepunt.
Whitey on the moon.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo nov 06, 2011 11:32 am

Nee, gisteren trokken ze de kar niet. Met name Al Ahmadi en Bakkal lieten het afweten.

Het gaat prima daar. Martin van Geel is vast al in gesprek met Adriaanse. :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Le T.

Bericht door Le T. » zo nov 06, 2011 11:39 am

Demosthenes schreef:
Le T. schreef:
Ik neem aan dat het hondstrouwe publiek ook weer geroemd wordt, terwijl het aantal seizoenkaarten in eerste instantie onder de verwachtingen (en de verkoop van vorig seizoen) bleef, daarna heb ik er niets meer over gelezen. De huidige supporter wacht tot de kaarten € 15,00 (inclusief vervoer per bus) zijn of nog goedkoper.
Zo lang er meer dan 10 mensen vrijwillig naar deze droefenis blijven komen kijken lijkt mij het prediktaat "hondstrouw publiek" zonder meer terecht. "Kolkende kuip" dan weer wat minder.
GangstaRiB schreef:Grensrechter kost Feyenoord de wedstrijd. Net zoals het Ajax punten kostte tegen Twente. Echt onvoorstelbaar dat ze het niet zien. Dit zijn geeneens twijfelgevallen meer. Arbitrage zit echt op een dieptepunt.
Er was nog een andere speler he, die kwam niet uit buitenspel maar ging ook naar de bal toe. Ik denk dat dat de grensrechter verward heeft, in kon in eerste instantie ook niet zien wie van de 2 de bal gemaakt had, en vanuit de grensrechter staat die speler die niet buitenspel kwam er ook nog eens voor. Dus ik vind het wel voorstelbaar.

Michael_B

Bericht door Michael_B » zo nov 06, 2011 11:46 am

joey schreef:

Nee, gisteren trokken ze de kar niet. Met name Al Ahmadi en Bakkal lieten het afweten.

Het gaat prima daar. Martin van Geel is vast al in gesprek met Adriaanse. :smallgrin.gif:
Die geruchten gaan inderdaad.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Wouter

Bericht door Wouter » zo nov 06, 2011 1:39 pm

SylvievdVaart schreef:Ik vind jou niet zo lief meer, Wouter! :1evil.gif:
Sorry... :blush.gif:

Maar toch hoop ik dat Utrecht nu even één of twee doelpuntjes maakt... :blush.gif:

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » zo nov 06, 2011 2:36 pm

Wouter schreef:
SylvievdVaart schreef:Ik vind jou niet zo lief meer, Wouter! :1evil.gif:
Sorry... :blush.gif:

Maar toch hoop ik dat Utrecht nu even één of twee doelpuntjes maakt... :blush.gif:
:bye.gif:
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Wouter

Bericht door Wouter » zo nov 06, 2011 2:46 pm

Ik ben wel op mijn wenken bediend, he? :smallgrin.gif:

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » zo nov 06, 2011 2:50 pm

Bitch! :icon_twisted.gif:
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Frank

Bericht door Frank » zo nov 06, 2011 3:09 pm

GangstaRiB schreef:Grensrechter kost Feyenoord de wedstrijd. Net zoals het Ajax punten kostte tegen Twente. Echt onvoorstelbaar dat ze het niet zien. Dit zijn geeneens twijfelgevallen meer. Arbitrage zit echt op een dieptepunt.
Beetje overdreven dat de grensrechter Feyenoord de wedstrijd kost. Natuurlijk is het lullig dat dit gebeurt, maar er waren nog 83 (!!) minuten te gaan. Als het nu 7 minuten voor tijd geweest was, okee. Maar nu?
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo nov 06, 2011 4:41 pm

Le T. schreef:
Demosthenes schreef:
Le T. schreef:
Zo lang er meer dan 10 mensen vrijwillig naar deze droefenis blijven komen kijken lijkt mij het prediktaat "hondstrouw publiek" zonder meer terecht. "Kolkende kuip" dan weer wat minder.
Er was nog een andere speler he, die kwam niet uit buitenspel maar ging ook naar de bal toe. Ik denk dat dat de grensrechter verward heeft, in kon in eerste instantie ook niet zien wie van de 2 de bal gemaakt had, en vanuit de grensrechter staat die speler die niet buitenspel kwam er ook nog eens voor. Dus ik vind het wel voorstelbaar.
Speler stond al buitenspel. Bal gaat vervolgens ook nog eens die kant op. Speler in kwestie doet ook nog een mee in het duel. Moet gewoon vlaggen. Staat minstens hinderlijk buitenspel.
Whitey on the moon.

Le T.

Bericht door Le T. » zo nov 06, 2011 4:49 pm

Frank schreef:
Beetje overdreven dat de grensrechter Feyenoord de wedstrijd kost. Natuurlijk is het lullig dat dit gebeurt, maar er waren nog 83 (!!) minuten te gaan. Als het nu 7 minuten voor tijd geweest was, okee. Maar nu?
Dan nog, dan had je al 83 minuten gehad om op 2-0 te komen. Scheidsrechters maken fouten, het zijn doorgaans de elftallen die ze beslissend maken, of niet.

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » di nov 08, 2011 7:21 am

Koeman: 'Als Guyon wordt geschorst, is dat terecht'

07/11/2011 23:00

Volgens Ronald Koeman stelt de KNVB terecht een onderzoek in naar Guyon Fernandez. De tuchtcommissie van de bond vroeg maandag verklaringen van zowel Feyenoord als NEC. Fernandez sloeg zaterdagavond bewust NEC-verdediger Rens van Eijden in zijn gezicht, voor Koeman een onvergefelijke actie.

'Dit is never nooit goed te praten', vertelt de trainer van Feyenoord tegen Voetbal International. 'Als hij wordt geschorst, is dat terecht. Als speler van Feyenoord doe je dit niet.' De aanstaande schorsing van Fernandez komt Koeman slecht uit. Als trainer van Feyenoord zit hij al niet dik in zijn spitsen.

'En Guyon is juist een speler die aanvullende kwaliteiten heeft. Hij is snel en altijd in beweging. Ik had hem kunnen gebruiken, maar dat kan nu dus niet. Ik denk dat het te maken heeft met frustraties. Ook dat bedoel ik met mentale weerbaarheid.'

Ook Martin van Geel accepteert het gedrag van Fernandez niet, hoewel de technisch directeur op maandag de beelden nog niet had teruggezien. 'Maar als het klopt wat ik hoor, veroordeel ik zulk gedrag. Frustratie en teleurstelling kan ik begrijpen, maar accepteren doe ik het niet.' (Martijn Krabbendam)
VI

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo nov 09, 2011 9:03 am

Fernandez beschuldigt Van Eijden van racisme
Laatste update: 9 november 2011 08:24 info
AMSTERDAM - Feyenoorder Guyon Fernandez stelt dat racisme de aanleiding was voor het feit dat hij zondag in het duel met NEC (0-1 verlies) tegenstander Rens van Eijden twee keer sloeg. Dat liet de spits dinsdag aan de KNVB weten, melden verschillende media.

Foto: ANP
Fernandez moest zich bij de aanklager betaald voetbal verantwoorden voor het voorval, dat de scheidsrechter was ontgaan.
''Er was onenigheid tussen mij en Van Eijden'', citeert het AD de aanvaller, die een schikkingsvoorstel van zes wedstrijden kreeg. ''Vervolgens is er iets geroepen en dat heeft mij echt geraakt.''

''Nee, wat hij precies heeft gezegd, wil ik niet herhalen. Het had te maken met mijn afkomst en mijn huidskleur. Dat gebeurt wel vaker op het veld, maar dit keer kon ik mij niet inhouden.''

''Dat is bovenal dom van mezelf. Door dit naar buiten te brengen wil ik ook Van Eijden niet in een kwaad daglicht stellen, maar ik wil mijn kant van het verhaal vertellen.''
Dubbel gevoel
Feyenoord en Fernandez moeten uiterlijk woensdagmorgen 11.00 uur aan de KNVB laten weten of ze het strafvoorstel accepteren. Martin van Geel kondigt al aan dat de club dit zal doen.
''Wij gaan akkoord met de straf omdat wij ondanks alles vinden dat Guyon niet mag slaan'', zegt de technisch directeur namens de club.
''Maar wat er is gebeurd, leidt wel tot een heel dubbel gevoel. Daar buigen wij ons woensdag nog maar eens over. Wat er door Rens van Eijden is gezegd, kan niet.''
Tja, als je zwart bent en je gaat flink in de fout kan dat nog altijd zeggen, doet het altijd goed bij de PC menigte. Opmerkelijk vind ik hier vaak van dat "ze" dan nooit willen zeggen wat er geroepen is.
YNWA

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » wo nov 09, 2011 9:09 am

Precies. Zeg dan ook gewoon wat er is gezegd, maar kom niet met zo'n half-half-verhaal.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Lionel

Bericht door Lionel » wo nov 09, 2011 9:35 am

Wat een gelul..
IK GELOOF!!!!!!

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » wo nov 09, 2011 10:09 am

Camera's registreren ook geluiden? Hoe vaak wordt een donkere speler niet uitgemaakt voor alles wat los en vast zit, oerwoudgeluiden? Helaas wordt daar nooit tegen opgetreden, maar een Feyenoorder die erover klaagt? Ik hoop dat MvG woord houdt, maar zeker ben ik er niet van.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo nov 09, 2011 11:26 am

Hij brengt dit natuurlijk naar buiten om de publieke opinie wat milder te stemmen. Voor de straf zal het niet uitmaken. Hij slaat z'n tegenstander. Punt uit. Dat betekent gewoon een paar wedstrijden zitten en je mond houden.

Het zou overigens uiteraard niet fraai zijn als het gebeurd is. Maar helaas is daar achteraf niets aan te doen en het maakt zijn overtreding niet ineens anders.
Nil volentibus arduum

Lionel

Bericht door Lionel » wo nov 09, 2011 11:37 am

Precies.
IK GELOOF!!!!!!

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo nov 09, 2011 11:55 am

Hij wil vd Eijden niet zwart maken, maar wil ook niet vertellen wat er is gezegd. Houd dan je mond... of je vertelt alles of je houdt er over stil naar de media toe.

Onzin allemaal...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » wo nov 09, 2011 12:15 pm

banjavi schreef:Hij wil vd Eijden niet zwart maken...
Mooie woordkeuze in deze kwestie. :smallgrin.gif:
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

999

Bericht door 999 » wo nov 09, 2011 1:27 pm

Hij zal wel Auw hebben geroepen tussen de twee vuistslagen in.In dat kader bezien vind ik zes wedstrijden nog weinig.Dit is geen verkapte ellenboogstoot maar een paar hoeken waar de maandag overleden Joe Frazier jaloers op zou zijn ...
Blij met de punten ...

Feest

Bericht door Feest » wo nov 09, 2011 2:53 pm

Er is 'aap' geroepen.

Plaats reactie