Wel weer een mooie goal. Siem verdient het ook.Ajaciedjuh schreef:Slechte 2e helft tot dusver van Ajax.
VDW speelt natuurlijk een prima pot. Maakt een frisse indruk.
Moderator: mods
Wel weer een mooie goal. Siem verdient het ook.Ajaciedjuh schreef:Slechte 2e helft tot dusver van Ajax.
Zagreb kan er geen hol van. Simunic, Vida, Sammir: dat is niveau Topklasse. Die Kovacic (?) is een speler met klasse. De enige ook.Zuidema schreef:Maar ook hier geeft Zagreb weer te veel ruimte bij de rand 16.
Om sneller op de backs te kunnen openen?Zuidema schreef:Geen flauw idee. Om de tegenstander in de war te brengen?
Mr. Ajax schreef:Wat vind ik Sulejmani een verschrikkelijke voetballer. Doet echt pijn aan mijn ogen.
Op de keper beschouwd kan Lukoki een betere voetballer worden dan Sulejmani.Giacomo Puccini schreef:Op de keper beschouwd is Lukoki een stuk rapper dan Sulliemani.
joey schreef:Dit zijn de wedstrijden waarin Eriksen het aardig doet. Veeeeel ruimte.
Dat beschouw ik als een dreigement.joey schreef: Hij wil bijtekenen.![]()
Het ergste zijn die terugkerende momenten, die als volg verlopen: bal krijgen en ruimte voor zich hebben, maar naar de grond kijkend. Dan 270 graden om z'n as draaien en de bal achteruit spelen.Sulejmani is een counterspitsje en niet meer dan dat.
Oh zeker, een aantal hele fraaie staaltjes voetbal van Ajax gezien. Dat kan deze ploeg wel als ze wat ruimte krijgen. Genieten geblazen. Maar toch is dit geen goede graadmeter. De tegenstander is daar eenvoudigweg te matig daarvoor.elliquido schreef:3-0
weinig weggegeven
3 mooie goals
Gewoon een goede avond voor ajax en prima gedaan
Pcs. Heeft geniale momenten, maar is geen regisseur. Janssen bepaalt het ritme de laatste weken. Eriksen zorgt met extra-klasse voor beslissende momenten.joey schreef:Dat is hij toch altijd geweest? Ook in de jeugd viel hij meer op door een paar mooie acties dan door zijn dominante spel.