Aan de trainer kan het niet liggen, die is immers ex-topvoetballer en dus heel intelligent en heel geschikt.wimpey schreef:Misschien moet Ajax eens een ervaren trainer zoeken, die een elftal kan neerzetten i.p.v. al die kekke jonge ex-topvoetballers.
Ajax-Feyenoord 23-10-2011
Moderator: mods
Re: Ajax-Feyenoord 23-10-2011
Wollt ihr den totalen Mensch?
Iemand als Jol bedoel je?wimpey schreef:Misschien moet Ajax eens een ervaren trainer zoeken, die een elftal kan neerzetten i.p.v. al die kekke jonge ex-topvoetballers.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
En dan nog doodleuk Vertonghen tot MOMT uitroepen....
DONDER OP.
DONDER OP.
15 mei 2011.
De tijden van Wouters herleven. Een Ajax beneden alle peil.
Hopen dat we volgend seizoen europees spelen.
A propos: we gaan meer dan 2 maanden geen thuiswedstrijd winnen. Record?

Hopen dat we volgend seizoen europees spelen.
A propos: we gaan meer dan 2 maanden geen thuiswedstrijd winnen. Record?
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Gevonden puntje. Het was beschamend.
- InnerHarbour
Ik hoop dat we nu eindelijk eens klaar zijn met die kabouter Vermeer. Hij ligt maar over de grond te dweilen, onder elke hoge bal gaat hij door en weet niet wanneer hij moet uitkomen.
YNWA
Het publiek applaudiseerde bij slechte voorzetten en terugspeelballen.Laudrup schreef:En dan nog doodleuk Vertonghen tot MOMT uitroepen....
DONDER OP.

Geen enkele kans gecreeerd vandaag. Zo slecht heb ik het zelden gezien.
Ajax-Feyenoord 23-10-2011
Idd. Het eerste uur waren ze goed maar het laatste half uur maakten ze het Ajax niet meer lastig.Scherrer schreef:Ik bedoelde het laatste half uur.wimpey schreef:Kakkies hebben een uur gedomineerd. Betere ploeg dan Ajax vandaag.Scherrer schreef: De enige reden dat we niet achter staan is dat Feyenoord ook dramatisch is.
Ik heb nog geen schot gezien dat die Mulder heeft moeten tegenhouden.
Laudrup schreef:En dan nog doodleuk Vertonghen tot MOMT uitroepen....

Begin maar weer opnieuw. En begin maar eens met de verkoop van VDW en Vertonghen. Zonde dat dat voor aanvang van het seizoen niet is gebeurd.DONDER OP.
Ik laat de wedstrijden de komende tijd schieten, dit heeft niets met voetbal te doen.
- Ajaciedjuh
We staan zelfs zesde.
Wat een treurnis dit voetbal. Opbouwend voetbal is geweldig, maar je moet er wel de kwaliteit voor hebben.

Wat een treurnis dit voetbal. Opbouwend voetbal is geweldig, maar je moet er wel de kwaliteit voor hebben.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ajax brengt niks bracht niks en heeft een slechtere prestatie sinds jaren. En het was niet beter dan onder Jol.
Elke wedstrijd wordt een afgang en debacel , dit voetbal is onder FdB slecht, slecht en super slecht, wat een afgang dit kut voetbal AJAX ONWAARDIG
Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal
De Boer ROT OP

Elke wedstrijd wordt een afgang en debacel , dit voetbal is onder FdB slecht, slecht en super slecht, wat een afgang dit kut voetbal AJAX ONWAARDIG

Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal

De Boer ROT OP

Er is best wat op het spel onder Jol aan te merken, maar tegenstanders kwamen weer met angst en beven voor een grote uitslag naar de Arena. Nu is het weer als onder Van Basten, vol zelfvertrouwen dat er wat te halen valt. Het enige waar Feijenoord onzeker van werd is dat ze een grote uitslag konden neerzetten maar bang waren om het alsnog weg te geven.Duke schreef:Iemand als Jol bedoel je?wimpey schreef:Misschien moet Ajax eens een ervaren trainer zoeken, die een elftal kan neerzetten i.p.v. al die kekke jonge ex-topvoetballers.
Laatst gewijzigd door Le T. op zo okt 23, 2011 1:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
HahahahahahahahaInnerHarbour schreef:Ik hoop dat we nu eindelijk eens klaar zijn met die kabouter Vermeer. Hij ligt maar over de grond te dweilen, onder elke hoge bal gaat hij door en weet niet wanneer hij moet uitkomen.
IK GELOOF!!!!!!
- Ajaciedjuh
Vermeer was zonder meer MOTM.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- SylvievdVaart
Ik geef een rondje!

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Overgens reken ik bijna elk puntverlies ( mede ) toe aan de Boer die bleef volharden in een verkeerde opstelling w.b. Janssen.Het is zeer droevig om te zien hoe AJAX staat te ballen, maar in andere tijden had je ook wel eens zulk een wedstrijd er tussen zitten.Alleen nu tellen de gemiste ounten dubbel ..
Afijn, we zien dus nu in welke staat van dienst ons AJAX is, en zal blijven ben ik bang ... Erg is natuurlijk om te zien en te horen hoe spelers over zichzelf denken en daar vervolgens de volgende wedstrijd niks aan doen.Men start met een ongepaste arrogantie wedstrijden, wordt vervolgens met de neus op de feiten gedrukt en zoekt dan naar slappe excuses.
Ik zeg het nog maar eens keer, te veel willen kwa ex-voetballers bij de TD, te veel in die koppies willen proppen daar krijg men beetje bij beetje de rekening van gepresenteerd.Zelfs Ericsen speelt niet meer op intuïtief.
Jammer, AJAX had mijn inziens door moeten gaan met het elftal waar ze vorig seizoen mee eindigden.En van daaruit verder opbouwen, versterken.Wat je nu ziet is dat er aankopen zijn gedaan die niet overeenstemmen met de posities die spelers hun beste positie zijn ..
Vreemd, kijk je naar de wedstrijd dan mis je Enoh .. Zelf dat is vloeken in de kerk ..
Afijn, we zien dus nu in welke staat van dienst ons AJAX is, en zal blijven ben ik bang ... Erg is natuurlijk om te zien en te horen hoe spelers over zichzelf denken en daar vervolgens de volgende wedstrijd niks aan doen.Men start met een ongepaste arrogantie wedstrijden, wordt vervolgens met de neus op de feiten gedrukt en zoekt dan naar slappe excuses.
Ik zeg het nog maar eens keer, te veel willen kwa ex-voetballers bij de TD, te veel in die koppies willen proppen daar krijg men beetje bij beetje de rekening van gepresenteerd.Zelfs Ericsen speelt niet meer op intuïtief.
Jammer, AJAX had mijn inziens door moeten gaan met het elftal waar ze vorig seizoen mee eindigden.En van daaruit verder opbouwen, versterken.Wat je nu ziet is dat er aankopen zijn gedaan die niet overeenstemmen met de posities die spelers hun beste positie zijn ..
Vreemd, kijk je naar de wedstrijd dan mis je Enoh .. Zelf dat is vloeken in de kerk ..
Laatst gewijzigd door 999 op zo okt 23, 2011 1:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Le T. schreef:Er is best wat op het spel onder Jol aan te merken, maar tegenstanders kwamen weer met angst en beven voor een grote uitslag naar de Arena.
Dat kwam alleen door Suarez.
De aanval van Ajax is op dit moment heel matig. Welke tegenstander is bang voor De Jong, Sulejmani of Bulykin?

Het stinkt aan alle kanten!
- Ajaciedjuh
De competitie is in ieder geval over met 3 ploegen ver voor je. Na 11 wedstrijden 

Doe mij maar een glaasje absinth.SylvievdVaart schreef:Ik geef een rondje!
@999: Janssen stond nu toch op de juiste positie? Volgens velen is dit het ideale middenveld voor Ajax. Net zoals het stond tegen PSV. Toen werkte het ook al niet. Maar ik denk dat dat vooral ligt aan het feit dat Ajax geen fatsoenlijke defensieve middenvelder heeft. Anita komt zwaart tekort voor die positie.
Ben heel blij met Cil! Daar stond nou echt een vent... coachte zijn verdediging tenminste! Hier heb ik wel vertrouwen in!InnerHarbour schreef:Ik hoop dat we nu eindelijk eens klaar zijn met die kabouter Vermeer. Hij ligt maar over de grond te dweilen, onder elke hoge bal gaat hij door en weet niet wanneer hij moet uitkomen.
Belangrijkste constatering van de wedstrijd, zonder flapdrol Greg speelde Ajax 3x beter!
- Ajaciedjuh
Nee hoor, dan had je vaak wel de 2e bal gehad. De oude Enoh / Enoh vorige wedstrijd us goud waard op die positie.999 schreef:Overgens reken ik bijna elk puntverlies ( mede ) toe aan de Boer die bleef volharden in een verkeerde opstelling w.b. Janssen.Het is zeer droevig om te zien hoe AJAX staat te ballen, maar in andere tijden had je ook wel eens zulk een wedstrijd er tussen zitten.Alleen nu tellen de gemiste ounten dubbel ..

Dat is natuurlijk onzin.Ook zonder Suarez en met zelfs mindere spelers dan we nu hebben kwam AJAX in ieder geval gedreven, geconcentreed en met de wil om te willen het veld op ..joey schreef:Le T. schreef:Er is best wat op het spel onder Jol aan te merken, maar tegenstanders kwamen weer met angst en beven voor een grote uitslag naar de Arena.
De aanval van Ajax is op dit moment heel matig. Welke tegenstander is bang voor De Jong, Sulejmani of Bulykin?
Blij met de punten ...
Wij gaan een lekkere chocoladebol naar binnen werken .. Tenminste toch nog iets lekkers vanmiddag ..
Blij met de punten ...
Welnee. Toen Suarez na het WK te uitgeput was om te brengen wat hij normaal bracht, was het meteen gedaan met het Ajax van Jol.999 schreef:Dat is natuurlijk onzin.Ook zonder Suarez en met zelfs mindere spelers dan we nu hebben kwam AJAX in ieder geval gedreven, geconcentreed en met de wil om te willen het veld op ..
Jol is een middelmatige trainer. Zit niet voor niets bij Fulham.
Het stinkt aan alle kanten!
Je kunt een boel goeds over Suarez zeggen, maar niet hij constant presteerde. En het was toch zulk slecht positiespel, met alleen maar lange ballen naar voren? Toen Cruijff begon te stoken werd het heel snel minder, maar zo weinig lef, overtuiging en kansen heb ik onder Jol niet gezien.joey schreef:Le T. schreef:Er is best wat op het spel onder Jol aan te merken, maar tegenstanders kwamen weer met angst en beven voor een grote uitslag naar de Arena.
De Boer kreeg toch de credits dat hij Sulejmani weer aan het voetballen had gekregen, hoewel dat al onder Jol begon? De Boer was toch zo goed bezig door El Hamdaoui zo snel mogelijk te dumpen en te vervangen door De Jong? Bulykin is toch de aankoop van De Boer? De technische staf is toch dik in orde nu Blind is vervangen door Bergkamp?De aanval van Ajax is op dit moment heel matig. Welke tegenstander is bang voor De Jong, Sulejmani of Bulykin?
Ik vind tip typisch -1-jaar-na-bemoeienis-Cruijff-en-zijn-Telegraaf- voetbal.