De B-junioren
Moderator: mods
Re: De B-junioren
Feyenoord heeft toch de beste jeugdopleiding tegenwoordig? 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Het gaat uiteindelijk om de kwaliteit. De meeste jeugdinternationals halen het niet.
F. had een goede lichting hierboven. Trindade de Vilhena zit er nog wel bij, en Ake, die naar Chelsea is.
F. had een goede lichting hierboven. Trindade de Vilhena zit er nog wel bij, en Ake, die naar Chelsea is.
Het stinkt aan alle kanten!
Morgen om 12 uur: Ajax B1 - PSV B1.
Jammer genoeg kan ik morgen niet.
Ga jij erheen, D_Skilled? Verslagje?
Ga jij erheen, D_Skilled? Verslagje?

Het stinkt aan alle kanten!
Misschien. Ik kan niets beloven.
Is het de moeite waard denk je?
Ik zit met een blessure dus ik kan toch zelf niet trainen. Mooi moment om weer eens een potje te gaan kijken.
Ik zit met een blessure dus ik kan toch zelf niet trainen. Mooi moment om weer eens een potje te gaan kijken.
Nil volentibus arduum
Ja zeker. Je zult ook de veelgeprezen Bakkali en Pereira van PSV aan het werk zien. Nu het nog kan, want Engeland lonkt voor die twee.
Niet echt. Branco vd Boomen is momenteel de beste speler van Ajax B1. Linksbuiten Becker en centrale verdediger vd Bruggen (eerste jaars B-junior) zijn ook spelers om in de gaten te houden.
Ok, dankjewel! Als ik op tijd wakker ben ga ik denk ik wel even kijken.
Nil volentibus arduum
Wedstrijd is afgelast. Ongeval op de A2.
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Da's een raar verhaal trouwens, dat ongeval. Politie zou 'n fuik opgezet hebben om de automobilist, die zonder te betalen getankt had, te pakken. Die reed echter in op een inmiddels ontstane file... automobilist van de auto waarop-ie gebotst is, is overleden.
Nou, dat was een succes. Ik met een kreupele lijf de auto in. Wil ik de A2 opdraaien maar is de oprit afgezet. Dan maar de oprit richting Utrecht genomen om meteen te kunnen draaien bij de eerste afslag. Toen dacht ik namelijk nog dat het door werkzaamheden kwam waar ik eerder deze week ook al last van had. Aan de overkant een hele file waardoor ik besluit om bij Breukelen niet terug de snelweg op te draaien maar binnendoor te rijden. Dat ging redelijk tot ik vast kwam te zitten achter een bus die ook aan het omrijden was maar even was vergeten dat hij niet onder een lage brug door kan. Uiteindelijk na dik meer dan een uur pas bij de toekomst om er daar achter te komen dat PSV in diezelfde file staat.
Bakje koffie, even naar het 2e van de zaterdag amateurs staan kijken (die linksback moeten we morgen maar niet opstellen) en toen werd uiteindelijk besloten om de hele boel af te blazen omdat PSV er nog altijd niet was. Nou ja, hopelijk is morgen wat succesvoller.
Bakje koffie, even naar het 2e van de zaterdag amateurs staan kijken (die linksback moeten we morgen maar niet opstellen) en toen werd uiteindelijk besloten om de hele boel af te blazen omdat PSV er nog altijd niet was. Nou ja, hopelijk is morgen wat succesvoller.

Nil volentibus arduum
Pereira vertrekt naar Manchester United, Bakkali zal ook wel vertrekken als hij 16 wordt.D_skilled schreef:Ja zeker. Je zult ook de veelgeprezen Bakkali en Pereira van PSV aan het werk zien. Nu het nog kan, want Engeland lonkt voor die twee.
-
Zag net de opstelling van de B2, maar wat is er aan de hand met Joey Papamelodias? Is hij geblesseerd geweest (viel vorig seizoen nog in bij de A1)
Opstelling Ajax B2:
Mussi Durcan; Leeroy Owusu (Arnoud de Moor), Terry Lartey Sanniez, Thijs Griffioen (Melvin de Groot), Jari Verburg; Bas Quist, Alen Custovic, Sten Admiraal (Joey Papamelodias); Damil Dankerlui (Sheraldo Becker), Zakaria El Azzouzi, Adham El Idrissi.
Opstelling Ajax B2:
Mussi Durcan; Leeroy Owusu (Arnoud de Moor), Terry Lartey Sanniez, Thijs Griffioen (Melvin de Groot), Jari Verburg; Bas Quist, Alen Custovic, Sten Admiraal (Joey Papamelodias); Damil Dankerlui (Sheraldo Becker), Zakaria El Azzouzi, Adham El Idrissi.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Ajax.nlAjax B1 - PSV B1 live
Ajax B1 speelt donderdagavond 15 december op sportcomplex de Toekomst tegen PSV B1. De wedstrijd begint om 17:30 uur en is live via deze website te volgen. Abonnees van Ajax Exclusive TV kunnen deze uitzending bekijken via de player van Ajax TV.
Ajax B1 - PSV B1 begint om 17:30 uur. De wedstrijd op de Toekomst is gratis toegankelijk.
Zijn er specifieke talenten waar ik op moet letten Skilled?
Face your fears and live your dreams, No Fear
Die spelen vooral aan de kant van PSV.
Bij Ajax zou ik letten op Branco van den Boomen (6), Sheraldo Becker (7), Damian van Bruggen (3) en Kenny Tete (2).

Bij Ajax zou ik letten op Branco van den Boomen (6), Sheraldo Becker (7), Damian van Bruggen (3) en Kenny Tete (2).
wie bij PSV dan?D_skilled schreef:Die spelen vooral aan de kant van PSV.![]()
Bakkali, Pereira (vertrekt na de winterstop naar Man Utd) en Bazoer zijn de toppers. Mahmoed en van Vlerken zijn goede spelers. Hendrix en Sanoh zijn vervroegd doorgeschoven naar de A1. Een PSV B1 op volle oorlogssterkte maakt gehakt van Ajax en zou de gedoodverfde kampioen zijn.
Stttt, dat mogen we niet zeggen. Volgens de 'kenners' lopen er alleen maar hele grote talenten in de Ajax-Jeugd.
3-0 ruststand.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Damn net thuis pas. Update?
- Ajaciedjuh
4-1 eindstand 
Individuele training werpt zijn vruchten al af.

Individuele training werpt zijn vruchten al af.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."