LucaS schreef:Ik weet niet of dat nou de AD is waar onze club om schreeuwt!

uhh, het ging natuurlijk om de "zeer betrouwbare bron"....

Moderator: mods
LucaS schreef:Ik weet niet of dat nou de AD is waar onze club om schreeuwt!
Sport-promotion.nlBergkamp en Jonk bereiken akkoord met Ajax
vrijdag 21 oktober 2011
Dennis Bergkamp en Wim Jonk zijn vandaag officieel en voor onbepaalde tijd in dienst getreden van Ajax. De beide oud-internationals signeerden in Amsterdam hun contracten, die passen in de nieuwe toekomst van de landskampioen.
In bijzijn van zaakwaarnemer Rob Jansen van Sport-Promotion en Jeroen Slop en Henri van der Aat namens Ajax werd vanmiddag na de ondertekening het glas geheven op die toekomst. Ruben Jongkind proostte mee. Hij bereikte een akkoord over een eenjarig contract, met een optie voor een extra seizoen, als coördinator/veldtrainer binnen de jeugdopleiding.
Terwijl de besprekingen over hun contracten doorliepen, gingen Dennis Bergkamp en Wim Jonk een paar maanden geleden al aan de slag met hun nieuwe functies bij Ajax. Bergkamp als assistent-trainer van hoofdcoach Frank de Boer en als techniek-coach, Wim Jonk als hoofd opleidingen, coördinator bovenbouw en ook als individuele techniek-trainer. De oud-spelers van de club vormen het nieuwe technische hart van Ajax, precies zoals Johan Cruijff voor ogen stond toen hij zijn hervormingsplannen ontvouwde.
,,Tot nu toe bevalt het werk ons prima'', keek Wim Jonk terug op de voorbije maanden en zijn nieuwe rol. ,,Het is helder dat we een nieuwe structuur willen aanbrengen in de jeugdopleiding. We hebben inmiddels tientallen gesprekken gevoerd binnen de club om die voor te bereiden en uiteindelijk door te voeren. Daarbij moet je af en toe wat heilige huisjes omstoten, maar dat is nodig. We liggen nu aardig op schema. Dat was ook het voordeel dat we meteen zijn begonnen, terwijl onze contracten nog niet akkoord waren. Dat heeft enorm veel tijd gescheeld. Achteraf zijn we daar enorm blij mee. We kunnen nu doorpakken.''
Het gaat echt niet goed met je Héjoey schreef:Geweldig dat Cruijff dit voor Ajax wil doen.
Ik denk dat de verdubbeling van de loonkosten voor het hoofd jeugdopleidingen deze maand al op de betrokken bankrekeningen te zien is.Ajaciedjuh schreef:Ik hoop dat het goed uitpakt voor ons 'cluppie'.![]()
Het zal nog wel enige tijd duren voordat we de effecten zien.
De manier waarop het ging (communicatie en argumenten) waren niet bepaald voorbeelden van competentie.GangstaRiB schreef:Het enige dat ik weet is dat Ling is afgetest, volgens mij door plausibele redenen en vervolgens stennis ging schoppen. Het lijkt me dat Van Basten dus ook een écht sollicitatiegesprek heeft gehad en dat hij daarin gefaald heeft. Tot op heden kon Van Basten overal freewheelend instappen, maar mijn indruk is dat Ten Have dat iets anders ziet (godzijdank). Van Basten houd het op 'verschil van inzicht', maar dat zijn zijn woorden.
Tevens zou ik van Alexander willen weten hoe hij aan z'n info komt. Cruijff noemde kortgeleden Van Basten nog een uitstekende mogelijkheid voor die betreffende functie...
Wat verdiend Jonk?Le T. schreef:Ik denk dat de verdubbeling van de loonkosten voor het hoofd jeugdopleidingen deze maand al op de betrokken bankrekeningen te zien is.Ajaciedjuh schreef:Ik hoop dat het goed uitpakt voor ons 'cluppie'.![]()
Het zal nog wel enige tijd duren voordat we de effecten zien.
Nou inderdaad... ik moet zeggen dat Bassie dit goed gezien heeft.Ajaciedjuh schreef:http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/2 ... elijkt.php
Als dit waar is, dan zou ik het ook niet doen. Ling, Jaap de Groot :excited.gif:G
Het is natuurlijk te zot voor woorden dat een volmaakt incompetent figuur een functie moet afwijzen omdat hij adviseurs moet krijgen die bijna net zo incompetent zijn en minstens zo ongeschikt. Dit gaat echt helemaal nergens meer over.GangstaRiB schreef:Nou inderdaad... ik moet zeggen dat Bassie dit goed gezien heeft.Ajaciedjuh schreef:http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/2 ... elijkt.php
Als dit waar is, dan zou ik het ook niet doen. Ling, Jaap de Groot :excited.gif:G