De toekomst: post-Cruijff
Moderator: mods
Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.
Zou Cruijff nu weer beledigd zijn? Al zijn kandidaten redden het niet.
Hangt ervan af wat de reden is.
Misschien is hij beledigd dat Hiddink eerste keus is? Ik noem maar wat.
Het stinkt aan alle kanten!
Wat jammer, hij leek me zo geschikt. Hij woonde immers toch al in de buurt en is een vriend van Cruijff.
Wollt ihr den totalen Mensch?
-
Mjah.. wie zal het zeggen. Als het zo is, dan is het maar goed dat hun ego's hen in de weg zitten. Aan de andere kant denk ik gewoon dat Van Basten keihard afgeschoten is door mensen met verstand van zaken (Ten Have). Van Basten kijkt moeilijk en vind alles interessant, maar veel verder gaat het niet. Gelukkig prikken ze daar doorheen, net zoals ze Ling afschoten.joey schreef:Hangt ervan af wat de reden is.
Whitey on the moon.
Het kon nog wel eens een tijdje gaan duren voor er een kandidaat is gevonden die voor alle partijen acceptabel is. Het zou me niet verbazen als er aan het einde van het seizoen nog niemand is aangesteld.
Nil volentibus arduum
-
Het vervelende is dat Ten Have een capabel iemand zoekt en Cruijff een acceptabel iemand.Marillion schreef:Het kon nog wel eens een tijdje gaan duren voor er een kandidaat is gevonden die voor alle partijen acceptabel is. Het zou me niet verbazen als er aan het einde van het seizoen nog niemand is aangesteld.
Whitey on the moon.
Ik zal jullie eens wat vertellen. Cruijff wou helemaal niet dat van Basten directeur werd. Totale misvatting van iedereen! Juist ten Have en de zijne wilden dat van Basten kwam. Daarnaast wou van Basten Dennen Heijn meenemen. Iemand die het op 100% zeker niet bij Ajax zou redden. Ook tegen die aanstelling was Cruijff.
Laatst gewijzigd door Alexander op do okt 20, 2011 10:49 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat is nu het plan dan? Overmars / Sar?
Face your fears and live your dreams, No Fear
Je kent die hele ten Have niet behalve 3 interviews van 5 minuten, waar baseer je dat op? Waar baseer je op dat ten Have competent is? En dat hij uberhaupt weet of iemand capabel is of niet? Ik heb er nog geen enkel bewijs voor gevonden.GangstaRiB schreef:Het vervelende is dat Ten Have een capabel iemand zoekt en Cruijff een acceptabel iemand.Marillion schreef:Het kon nog wel eens een tijdje gaan duren voor er een kandidaat is gevonden die voor alle partijen acceptabel is. Het zou me niet verbazen als er aan het einde van het seizoen nog niemand is aangesteld.
-
Het enige dat ik weet is dat Ling is afgetest, volgens mij door plausibele redenen en vervolgens stennis ging schoppen. Het lijkt me dat Van Basten dus ook een écht sollicitatiegesprek heeft gehad en dat hij daarin gefaald heeft. Tot op heden kon Van Basten overal freewheelend instappen, maar mijn indruk is dat Ten Have dat iets anders ziet (godzijdank). Van Basten houd het op 'verschil van inzicht', maar dat zijn zijn woorden.
Tevens zou ik van Alexander willen weten hoe hij aan z'n info komt. Cruijff noemde kortgeleden Van Basten nog een uitstekende mogelijkheid voor die betreffende functie...
Tevens zou ik van Alexander willen weten hoe hij aan z'n info komt. Cruijff noemde kortgeleden Van Basten nog een uitstekende mogelijkheid voor die betreffende functie...
Whitey on the moon.
De enige directe bron (Van Basten zelf) schuif je zonder pardon opzij. Vind ik nogal vreemd.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
Ik schuif het niet opzij, ik wil graag de versie van Ajax horen. Alleen zullen die wel stil blijven omdat dat normaal is bij vertrouwlijke gesprekken.Bertje schreef:De enige directe bron (Van Basten zelf) schuif je zonder pardon opzij. Vind ik nogal vreemd.
Whitey on the moon.
Van Basten geeft aan dat hij zélf heeft afgezien van een dienstverband bij Ajax. Hij geeft ook de reden. Teveel mitsen en maren.
Van wie die mitsen en maren kwamen weten we niet. Misschien wilde Cruijff Van Basten binnenhalen en wilde de rest dat niet (of alleen op stringente voorwaarden). Ook mogelijk is, dat Van Basten en Cruijff er opnieuw niet zijn uitgekomen (is drie jaar geleden tenslotte ook al eens gebeurd).
Van wie die mitsen en maren kwamen weten we niet. Misschien wilde Cruijff Van Basten binnenhalen en wilde de rest dat niet (of alleen op stringente voorwaarden). Ook mogelijk is, dat Van Basten en Cruijff er opnieuw niet zijn uitgekomen (is drie jaar geleden tenslotte ook al eens gebeurd).
Ze moeten Vedette-10 eens benaderen. Die wil wel. 

Exact. De rest is speculatie.joey schreef:Van Basten geeft aan dat hij zélf heeft afgezien van een dienstverband bij Ajax. Hij geeft ook de reden. Teveel mitsen en maren.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Wat denk je? Dat ik mijn (overigens zeer betrouwbare) bron prijs geef?GangstaRiB schreef:
Geloof wat je wilt geloven. Geloof je me niet, prima geen probleem. Dit is echter wel het verhaal hoe het is gegaan.
Waarom wil Cruijff hem niet, Alexander?
-
Nogmaals, we kennen pas één kant van het verhaal. Je ziet vaak dat in dit soort gevallen, wanneer iemands ego in gedrang komt, dat er een leugentje voor bestwil wordt gebruikt.Bertje schreef:Exact. De rest is speculatie.joey schreef:Van Basten geeft aan dat hij zélf heeft afgezien van een dienstverband bij Ajax. Hij geeft ook de reden. Teveel mitsen en maren.
Maar goed... het maakt niet uit verder. Ik ben allang blij dat hij het niet 'interessant' genoeg vond en dat hij afziet van de functie.
Whitey on the moon.
Ik denk dat Jan van Halst weleens de nieuwe directeur gaat worden.
Dat lijkt logieshj
I think I lost my fucking headache
Chivu, anyone?Alexander schreef:Wat denk je? Dat ik mijn (overigens zeer betrouwbare) bron prijs geef?GangstaRiB schreef:
Geloof wat je wilt geloven. Geloof je me niet, prima geen probleem. Dit is echter wel het verhaal hoe het is gegaan.

Ik weet niet of dat nou de AD is waar onze club om schreeuwt!
I think I lost my fucking headache
- Ajaciedjuh
LucaS schreef:Ik weet niet of dat nou de AD is waar onze club om schreeuwt!

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Van Halst zou eerder commercieel directeur worden, neem ik aan.
- Ajaciedjuh
Dat denk ik dan ook i.p.v. Van Der Aat. Ajax gaat duidelijk voor een boegbeeld, dus een oud speler met status (Van Basten, VD Sar, Overmars). Ik heb overigens Rijkaard nog niet voorbij zien komen als mogelijke optie. Al denk ik dat Rijkaard vooral op zoek is naar geld, en daarom geen optie is.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."