Wat een tweede helft staat ons te wachten, want dan zijn we pas altijd echt wakker!

Moderator: mods
Is Boerigter nu je pispaaltje Rishi ?.Rishi schreef:En Derk die weer een counter verneukt..
Van der Wiel.... WTF?
Eigenlijk is het triest.... de man van 700.000 is eigenlijk een vlle klasse beter dan de man van 16M. Sulejmani speelt zo ontzettend ... ambitieloos.De Dominee schreef:Inderdaad, mooie speler en een van mijn favorieten van dit Ajax. Nu nog zo'n speler op rechts ipv Sulejmani...Khraa schreef:Boerigter speelt trouwens weer sterk. Doet eigenlijk precies wat ik verwacht van een linksbuiten.
Eriksen, Enoh en Van der Wiel zijn de slechtste.Benji schreef:Eriksen speelt trouwens weer zeer anoniem.
Speelt meer dan redelijk. We moeten schijnbaar alles voortaan afzeiken. Ajax heeft gewoon een prima eerste helft gespeeld, maar vergeet zich te belonen. 1-3 was een normale tussenstand geweest.Benji schreef:Eriksen speelt trouwens weer zeer anoniem.
Dikke Theo is gewoon een koning.Benji schreef:Eens Red, Janssen leeft op.
Ben ik met je eens. Een goede ploeg, had nu 4-0 voorgestaan. Wij zitten inderdaad te kutten.Jöhnk schreef:Al die technische fouten, het is om moedeloos van te worden. Ook van Boerrigter, die een levensgevaarlijke counter om zeep helpt door over de bal te struikelen.
En wat Van der Wiel allemaal doet, dat kan echt niet.
@Ajaciedjuh: nee, het is geen pech. Als je niet tussen de palen schiet, scoor je niet.
Enoh is in alles een anti-Ajaxvoetballer.CdE schreef:Janssen de beste. Van der Wiel de slechtste. Die hadden ze wat mij betreft echt al na 10 minuten naar de kant mogen halen. Toen hij z'n 3 bal op rij inleverde.![]()
Enoh kan trouwens echt niet. Ik mag hopen dat als Boilesen straks fit is Anita doorschuift naar die positie. Vertonghen neemt weer te weinig initiatief in de opbouw. Van hem mag je toch meer verwachten.
Die slappe kutballetje in de dekking constant... Vermeer die door het midden op Enoh passt... ik zou het wel geweten hebben als Dinamo coach.Khraa schreef:Waarom doet Vermeer het slecht?
Die kerel is ZO onrustig, wat een drama. Maakt de hele defensie nerveus.Khraa schreef:Waarom doet Vermeer het slecht?