Hoeveel medailles?
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Gezien zijn leeftijd kan ie nog wel mee maar ik denk niet dat ie nog eens 4 jaar doorgaat, na sydney sprak die zn twijfel al uit of ie nog wel eens 4 jaar door zou gaan, uiteindelijk heeft ie dat dus wel gedaan. 1 van de redenen van zijn twijfel om door te gaan is dus ook het feit dat ie zich ergert aan het gebrek aan topsportmentaliteit in Nederland. Elke dag moet ie om half zes in de ochtend ofzo al trainen omdat in datzelde 25 meter badje om negen uur de huisvrouwtjes ook willen zwemmen.Liberty schreef:26 Jaar dus. :xyxthumbs:
- Liberty
- Contacteer:
Prachtige dag voor de Nederlandse sport. We hebben vandaag 2 gouden, 1 zilveren en 1 bronzen medailles gewonnen. Het zal vanavond wel erg gezellig worden in het Holland Heineken House. :yes:
Laatst gewijzigd door Liberty op wo aug 18, 2004 6:31 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Tijd voor iets nieuws.
Indonesiers passen zich over het algemeen erg goed aan Joey, en met aangepaste allochtonen heb ik geen enkel probleem. Alleen de onaangepaste allochtonen, daar heb ik een bloedhekel aan. Ik juich ook voor De Jong, Rijkaard, Gullit etc als die voor mijn land presteren.
aan iedereen: dank jullie wel voor jullie reacties.