FC Groningen - Ajax 02-10-2011
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: FC Groningen - Ajax 02-10-2011
Slechte wedstrijd, maar door de schijts geen gelijkspel, wat wel terecht was geweest. Los van de rode kaarten, want dan wordt het een andere wedstrijd
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- InnerHarbour
Tis wel moeilijk om van dit elftal te houden, geen uitgespeelde kans gezien, niks nada was het.
YNWA
Eens. Na de rode kaart was het nog steeds niet goed, maar als ze de hele wedstrijd met die inzet hadden gespeeld was er niet verloren.joey schreef:Ja, tegen het einde gaat hij opeens de winnaar uithangen.wimpey schreef:Nee, Jantje gaat zich pas met de wedstrijd bemoeien op het moment dat het finito is. Net als in Madrid. Als ie dat nou eens van begin af aan doet.![]()
I think I lost my fucking headache
We zijn niet weerbaar, hebben weinig persoonlijkheid en geen leider mag je er aan toevoegen.Jöhnk schreef:Jezus wat is Ajax slecht. Ben benieuwd of ze dat ook een keer over zichzelf durven te zeggen. 'We hebben een matige techniek', 'we hebben weinig voetbalintelligentie', 'onder druk kunnen we niks'. Dat wil ik nu eigenlijk horen.
Niet te lang stilstaan bij die scheids, het probleem ligt elders. Eens kijken of FdB het ziet en er wat aan weet te doen.
Nou is de vraag hoe FdB gaat reageren.Blijft ie roepen dat ie aanknopingspunten heeft gezien en we ze moe tikken en dan toeslaan of komt ie daadwerkelijk met tactische oplossingen.
Dit riekt weer naar zo'n trainer die blijft vasthouden aan zijn concept en vervolgens als het dan een keertje lukt gaat roepen .. Zien jullie wel het werkt mijn concep/tactisch plaatje.
Dit riekt weer naar zo'n trainer die blijft vasthouden aan zijn concept en vervolgens als het dan een keertje lukt gaat roepen .. Zien jullie wel het werkt mijn concep/tactisch plaatje.
Laatst gewijzigd door 999 op zo okt 02, 2011 3:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Graag. En dat Frank zegt: "Ik heb het helemaal verkeerd gezien. Dit werkt niet zo."Jöhnk schreef:Jezus wat is Ajax slecht. Ben benieuwd of ze dat ook een keer over zichzelf durven te zeggen. 'We hebben een matige techniek', 'we hebben weinig voetbalintelligentie', 'onder druk kunnen we niks'. Dat wil ik nu eigenlijk horen.
Blind terug op de bank ipv dode mus Bergkamp
Schijts of niet de KNVB vind 30 titels wel weer genoeg , dus er moet weer iemand anders kampioen worden. Misschien moet FDB z'n broer z'n bril lenen dan weet die tenminste wat die moeten wisselen die SUKKEL
VDW en Theo voorlopig maar op de bank 2011/2012 is snel voorbij dit jaar ,alles in de ijskast, net zoals vorig jaar we zijn geen meter opgeschoten ook niet met FDB.
Ajax is geen blikwaardig , net zoals eerder werd gezegd slecht inkopen en hopen dat je met deze spelers weer geluk hebt. Laat Verbeek maar het eens gaan proberen bij Ajax want trainers zijn toch passanten in Amsterdam
VDW en Theo voorlopig maar op de bank 2011/2012 is snel voorbij dit jaar ,alles in de ijskast, net zoals vorig jaar we zijn geen meter opgeschoten ook niet met FDB.
Ajax is geen blikwaardig , net zoals eerder werd gezegd slecht inkopen en hopen dat je met deze spelers weer geluk hebt. Laat Verbeek maar het eens gaan proberen bij Ajax want trainers zijn toch passanten in Amsterdam

Laatst gewijzigd door Toppie op zo okt 02, 2011 3:28 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
En we kunnen niet verdedigen, niet te vergeten.wimpey schreef:We zijn niet weerbaar, hebben weinig persoonlijkheid en geen leider mag je er aan toevoegen.
Ik vond het een terechte nederlaag. Ajax speelde niet voor de overwinning.
LucaS schreef:Blind terug op de bank ipv dode mus Bergkamp

Stokpaardjeuh!!
Suarez verkocht, De Zeeuw verkocht, en we hadden wel geld voor Janssen, Sightorsson, Boerrigter en Cillesen. Janssen was dan niet zo duur, maar die gaat ook niks meer opleveren, en dat wist je toen ook al. Als je Strootman koopt ben je 2 miljoen meer kwijt, maar heb je veel meer kans dat je later dik verdient op een transfer.Valerius schreef:Bovendien hadden we geen leninkje van 50 miljoen.Le T. schreef:Klopt, je had ook Mertens en Strootman kunnen halen bijvoorbeeld. Maar het moest middelmaat worden die het systeem en het positiespel goed laten functioneren, ipv spelers die daar profijt van kunnen trekken.D_skilled schreef:Ajax heeft zwak ingekocht. Je had dit seizoen een gat kunnen slaan t.o.v. de concurrentie.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Is de eerste keer dat ik het zeg, is wat weinig voor een stokpaard toch?wimpey schreef:LucaS schreef:Blind terug op de bank ipv dode mus Bergkamp![]()
Stokpaardjeuh!!
Dit zou ik ook wel willen zien.LucaS schreef:Blind terug op de bank ipv dode mus Bergkamp
Le T. schreef:Klopt, je had ook Mertens en Strootman kunnen halen bijvoorbeeld. Maar het moest middelmaat worden die het systeem en het positiespel goed laten functioneren, ipv spelers die daar profijt van kunnen trekken.D_skilled schreef:Ajax heeft zwak ingekocht. Je had dit seizoen een gat kunnen slaan t.o.v. de concurrentie.
Tsja, Ajax heeft binnen de eigen financiële mogelijkheden ingekocht en niet het geld van de plaatselijke belastingbetaler er doorheen gejaagd.D_skilled schreef:Ajax heeft zwak ingekocht. Je had dit seizoen een gat kunnen slaan t.o.v. de concurrentie.
LucaS schreef:Blind terug op de bank ipv dode mus Bergkamp

Overgens zou ik er nog meer ex-voetballers bij gaan halen.Ik heb het idee dat weinig spelers meer intuïtief staat te ballen maar steeds eerst aan het denken zijn van wat hem verteld is op de training .. mmmhh wat zei Bergkamp ook weer wat ik moest doen in deze sutuatie .. m.a.w. mijn idee is dat je met zoiets ook kan overdrijven ..Zuidema schreef:Graag. En dat Frank zegt: "Ik heb het helemaal verkeerd gezien. Dit werkt niet zo."Jöhnk schreef:Jezus wat is Ajax slecht. Ben benieuwd of ze dat ook een keer over zichzelf durven te zeggen. 'We hebben een matige techniek', 'we hebben weinig voetbalintelligentie', 'onder druk kunnen we niks'. Dat wil ik nu eigenlijk horen.
Blij met de punten ...
Ik ook. Zo spelend heb je nergens aanspraak op. Zielloos, bloedeloos.Jöhnk schreef: Ik vond het een terechte nederlaag. Ajax speelde niet voor de overwinning.
Vermeer was wederom de beste. De rest klootte in laag tempo maar wat aan.
Ajax moet proberen in de winterstop VDW te verpatsen. Anders raak je die bozo nooit meer kwijt.
Dooie mus Blind zat voirg najaar nog naast Jol. En als hoofdtrainer heeft hij ook een tijdje zitten dooiemussen.
De Boer zal het zelf moeten bedenken.
Laatst gewijzigd door joey op zo okt 02, 2011 3:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
Als Frank nou niet spoedig het roer omgooit, is ie serieus zijn graf aan het graven. Het Grote Plan komt er niet uit, het werkt gewoonweg niet. Zeker niet met deze spelers. Dit kan op termijn zijn kop kosten. Niet dat ik dat wil, maar deze koers moet ie als de donder verlaten.999 schreef:Nou is de vraag hoe FdB gaat reageren.Blijft ie roepen dat ie aanknopingspunten heeft gezien en we ze moe tikken en dan toeslaan of komt ie daadwerkelijk met tactische oplossingen.
Als dat eens waar mocht zijn, Roma dat 20 miljoen voor Wiel over heeft.
Overigens, voor wie het spel niet meer aan kan of wil zien, er zijn oplossingen:
Overigens, voor wie het spel niet meer aan kan of wil zien, er zijn oplossingen:
Man rukt tijdens Italiaanse mis zijn ogen uit
Laatste update: 2 oktober 2011 15:22 infoBekijk op de kaart.
ROME - Een man heeft zondag tijdens een mis in een kerk in de Italiaanse stad Viareggio zijn eigen ogen uitgerukt.
Dat heeft het Italiaanse persbureau ANSA gemeld. De man van 46 jaar is in Groot-Brittannië geboren, maar woont al jaren in de stad in de regio Toscane.
Tijdens de preek van pastoor Lorenzo Tanganelli, stond de man op, begon te schreeuwen en rukte zich eigenhandig de ogen uit.
Hij werd naar een ziekenhuis gebracht, waar hij een spoedoperatie onderging, maar de artsen konden niet voorkomen dat hij voortaan blind zal zijn.
Psychische problemen
De man is opgenomen in de psychiatrische afdeling van het ziekenhuis. Hij stond al bekend als een man met psychische problemen. De man zegt dat ''een stem'' hem tot zijn daad heeft aangezet.
Sommige kerkgangers vielen flauw, anderen hadden aanvankelijk niet in de gaten wat er aan de hand was.
Bergkamp daar heb je helemaal geen ruk aan.Daar is ie veels te netjes voor ..joey schreef:Dooie mus Blind zat voirg najaar nog naast Jol. En als hoofdstrainer heeft hij ook een tijdje zitten dooiemussen.
Blij met de punten ...
Hij ontwikkelt zich al een tijdje niet meer. Het ging een tijdje snel, maar het is nu al een poos helemaal niets met Twitterboy. Het middenveld is te aanvallend en ondersteunt de zwakke defensie niet. Die dekselse en verguisde Jol zag het goed. Die posteerde gewoon twee verdedigende middenvelders voor de verdediging.Laudrup schreef:Van der Wiel is echt een parodie op een voetballer.
Laatst gewijzigd door D_skilled op zo okt 02, 2011 3:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Onwaarschijnlijk slecht dit. Waar is toch de absolute wil om te winnen? Voor de zoveelste keer een inhaalrace. Wordt gelijk een 'Vorentscheidung' tegen AZ, over 2 weken, want we staan al 6 punten achter...
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
999 schreef:Bergkamp daar heb je helemaal geen ruk aan.Daar is ie veels te netjes voor ..joey schreef:Dooie mus Blind zat voirg najaar nog naast Jol. En als hoofdstrainer heeft hij ook een tijdje zitten dooiemussen.
We geven de assistent de schuld? Dat is nieuw!
Ik zie weinig verschil met de afgelopen jaren. De Boer moet het voorin doen met weinig kwaliteit. Hij heeft geen Suarez.
Het stinkt aan alle kanten!
Het goede nieuws is dat je, als je wint, nog steeds maar drie punten op de koploper achterstaat.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Onwaarschijnlijk slecht dit. Waar is toch de absolute wil om te winnen? Voor de zoveelste keer een inhaalrace. Wordt gelijk een 'Vorentscheidung' tegen AZ, over 2 weken, want we staan al 6 punten achter...