FC Groningen - Ajax 02-10-2011
Moderator: mods
Re: FC Groningen - Ajax 02-10-2011
Sulejmani is z'n transfersom weer waard vandaag. 

Ik kan beter buiten een boek gaan lezen. Wat een wanvertoning. 

Het stinkt aan alle kanten!
Voor de opbouw van achteruit staat ons middenveld te diep en is veel te statisch.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Het balkon lonkt idd... Lijdensweg dit.joey schreef:Ik kan beter buiten een boek gaan lezen. Wat een wanvertoning.
Eens. Ik ga ook zo het zonnetje opzoeken.wimpey schreef:Het balkon lonkt idd... Lijdensweg dit.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Siem de Jong staat geregeld vrij, maar wordt gewoon niet aangespeld...
De Jong wordt langzaam gek. Staat steeds vrij, maar dan gaat de bal weer achteruit...
En het wordt dus nog erger.wimpey schreef:Het balkon lonkt idd... Lijdensweg dit.joey schreef:Ik kan beter buiten een boek gaan lezen. Wat een wanvertoning.

Wat is Sulejmani een draak van een voetballer. Als hij 1 of 2 miljoen had gekost zat hij nu in Jong Ajax te verpieteren.
- Ajaciedjuh
Schijts
nu wel rood : moet hij zijn arm eraf halen of zo

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ah, laat ik dat gelijk maar eens gaat doen. Ik geloof het wel.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
KUT.
Lekker weer vd Wiel.
edit: Nu ik het in de herhaling zie kan vd Wiel er volgens mij echt niks aan doen, weer genaaid door de scheids dus.
Lekker weer vd Wiel.
edit: Nu ik het in de herhaling zie kan vd Wiel er volgens mij echt niks aan doen, weer genaaid door de scheids dus.
Laatst gewijzigd door Valerius op zo okt 02, 2011 2:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Belachelijk om voor een onbewuste handsbal een gele kaart te geven. Het moet toch niet gekker worden
I think I lost my fucking headache
- Ajaciedjuh
Trek die schijts maar een wit/ groene shirt aan
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Hij kon niets aan die handsbal doen. Onterecht gegeven.
Ongelofelijk, wat is de scheids weer lekker bezig...
Hij had nooit die eerste mogen pakken.LucaS schreef:Belachelijk om voor een onbewuste handsbal een gele kaart te geven. Het moet toch niet gekker worden
Wat is Ajax toch slecht. Wanneer zien ze dat eens in?
Tjonge jonge, Vermeer red prima.Maar onze rapper komt er weer als een gek in inplaats van gewoon de man voor zich te houden.
FdB moet ook eens een flinke schop onder zijn kont krijgen net als de rest van dit team .. tis met de week slechter geworden, met de week nog meer los zand in de zandbak ..
FdB moet ook eens een flinke schop onder zijn kont krijgen net als de rest van dit team .. tis met de week slechter geworden, met de week nog meer los zand in de zandbak ..
Laatst gewijzigd door 999 op zo okt 02, 2011 2:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Erg makkelijk weer de 2e geel gegeven....
Maar rood voor een speler tegen Ajax? Dan moeten er eerst een been gebroken worden.
Maar rood voor een speler tegen Ajax? Dan moeten er eerst een been gebroken worden.
15 mei 2011.
Inderdaad. VDW protesteert ook niet.999 schreef:Tjonge jonge, Vermeer red prima.Maar onze rapper komt er weer als een gek in inplaats van gewoon de man voor zich te houden.
Misschien worden ze nu wakker. Dit Groningen moet toch te pakken zijn?

@Jöhnk: het gaat juist steeds beter. De wedstrijd tegen Madrid niet gezien?

Laatst gewijzigd door joey op zo okt 02, 2011 2:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
GVD Eriksen staat de hele tijd om de bal te vragen. Zien ze het dan echt niet? TERINGHONDEN.
15 mei 2011.
Ooijer. hahaha. 

WTF? Ooijer? Je staat achter de Boer, met een man minder. Dus met drie verdedigers spelen!
I think I lost my fucking headache
- Ajaciedjuh
Het is dit seizoen wederom opvallend met het schijtskorps