Met dat druk zetten was Ajax sowieso al snel na z'n aanstelling opgehouden (na de winterstop al). Dat valt ook niet een heel seizoen vol te houden, al zou ik het wel in fases meer terug willen zien (normaal gezien zet Ajax in de tweede helft meer druk trouwens).wimpey schreef:Ik zou Siem centraal zetten, Theo op links, Eriksen op rechts. Siem speelt bij balbezit dieper. Daardoor dwing je de CVs tot impulsen van achteruit.Jöhnk schreef: Theo valt me vooral tegen aan de bal. Onder druk komt zijn gebrek aan handelingssnelheid duidelijk aan het licht.
Maar ik krijg steeds meer de indruk dat FdB het zo wil. Ajax is met Sulejmani en Boerrigter immers gevaarlijk in de diepte. Druk zetten is er amper bij, de ploeg plooit terug. FdB wil gecontroleerd op balbezit spelen en bij balherovering snel counteren.
Ik denk dat we de aanvallende intenties van onze trainer overschatten. Hij wil vooral winnen. Net als z#n voorgangers.
FC Groningen - Ajax 02-10-2011
Moderator: mods
Re: FC Groningen - Ajax 02-10-2011
Volgens de analisten bij EL en de hulptrainer van Groningen, kreeg Grunn het vanaf de 30e minuut lastig. Ik moet toegeven dat dat mij geheel ontgaan is. 

I think I lost my fucking headache
Eriksen wilt nog een 'panna' uitdelen in de vijandelijke '16'. Waar ben je dan mee bezig? Waar is het besef?
Ik denk dat de spelers een beetje zijn gaan zweven na het redelijke spel in balbezit tegen Real Madrid.
Ik denk dat de spelers een beetje zijn gaan zweven na het redelijke spel in balbezit tegen Real Madrid.
AFCA!
Theo snel wisselen en onze ZA speler erin
Eens. Frank mag andere mensen ook wel eens wisselen.Le T. schreef:Dat maakt niet uit, het is immers zo'n groot talent dat binnenkort Barcelona gaat leren voetballen.
Ah, we zijn weer begonnen. Het zal me benieuwen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Tja...999 schreef:Het begin is weer goed ...
Ik zie
uiteindelijk wel winnen, zij het met moeite. Groningen deed aan veel arbeid in de 1e helft. Die spelers werkte zich uit de naad. 2e helft zullen hun krachten weg vloeien en maakt Ajax het karwei af. #wishfullthinking
AFCA!

AFCA!
AFCA!
Serero zit niet op de bank. Enoh is Kameroener.Toppie schreef:Theo snel wisselen en onze ZA speler erin
- Ajaciedjuh
Wat een niveau 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Lat en vd lijn gehaald door Groningen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Tja dan zit het ook niet mee.Jesse schreef:Lat en vd lijn gehaald door Groningen.
15 mei 2011.
Hoekshoppen van Eriksen zijn gewoon goed.
- Ajaciedjuh
Wederom rood
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Groningen speelt niet tegen psv he...Ajaciedjuh schreef:Wederom rood
15 mei 2011.
Links neerhalen en met rechts af maken. Scheids staat er bovenop.Ajaciedjuh schreef:Wederom rood

Die scheids is scheisse! Kort maar krachtig! We worden (lees: onze spelers) wéér niet afdoende beschermd door de scheids. Spelers blijven maar met aanslagen komen... Pffff.....Ik wordt er moedeloos van!
AFCA!
Die vrije trappen van Ajax die ook altijd terug worden geschoten. 

Pffff... Goddank is Groningen Real Madrid niet. Daar was de boel op links weer lekker uitgespeeld met een open schietkans in de 16.
Waarna er door 2 mensen van Groningen druk wordt gezet en de bal naar voren wordt geramd....Jesse schreef:Die vrije trappen van Ajax die ook altijd terug worden geschoten.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Exact. Iets van opbouw heb ik nog niet gezien.Khraa schreef:Waarna er door 2 mensen van Groningen druk wordt gezet en de bal naar voren wordt geramd....Jesse schreef:Die vrije trappen van Ajax die ook altijd terug worden geschoten.
- Ajaciedjuh
De 2 backs zijn de beste bij Grun 

Die scheids is #scheisse! Kort maar krachtig! Ik telde al 2 rode kaarten voor Groningen. #groaja
AFCA!