Er worden wat kilometers afgelegd mensen, en ook dit zal zeker geen makkelijke middag worden in de Euroborg. Ik geloof dat we om 14.30 uur spelen.

Moderator: mods
Dat dus.LucaS schreef:Bedenkelijk? Grunn is een prachtige stad!
Nee, Frank blijft bij zijn visie...Alexander schreef:Zal Frank Janssen passeren? Ik heb zo een gevoel van wel.
Jesse schreef:Ik vind Siem de laatste twee wedstrijden juist sterk spelen.
Frank Janssen...?Alexander schreef:Zal Frank Janssen passeren? Ik heb zo een gevoel van wel.
Zie dit Ajax niet gemakkelijk winnen. Het vreemde is dat ik dat begrotingsverschil in de competitie zelden terugzie, dat een fanatieke tegenstander onze verdediging het te lastig maakt, dat zij tegen Ajax wel weten te scoren, terwijl Ajax tegen een rijkere club dat niet weet te doen.999 schreef:Zorg nu maar eens eerst dat je wint, zeker net voor zo'n Interland week, daarna zien we wel hoe het is gelopen ..
Dat mag voor mij ook alleen na wedstrijd nummer 34 zijn, maar het zal wel een lekker gevoel geven als koploper de winterstop in te gaan. Hoe lang is dat geleden?Ik wil verdorie wel eens gewoon koploper zijn!
Ik ook, maar dat zal geen verrassing zijn. Gelukkig is Groningen geen Real Madrid, maar dit is een traditioneel zware uitwedstrijd voor Ajax en om nou te zeggen dat Ajax de boel op orde heeft, nou nee. Groningen zal gegarandeerd druk gaan zetten en kunnen we daar nu wel onderuit voetballen? Houen we de kop er nou wel bij? Weten we wat we moeten doen onder die omstandigheden? Het lijkt me dan ook het beste dat dit Ajax maar weer het balbezit volop koestert, de grote doelloze rondo speelt en hoopt op een toevallig bevlieginkje voorin. Wat kennelijk tegenwoordig 'domineren' heet bij Ajax.Jesse schreef:Ik heb er een hard hoofd in.