Dank voor het verslag, Demo.

Dit team zal geen lading spelers aan het eerste leveren, zou ik denken. Maar Fischer kan wel voetballen. Die moet een slechte dag hebben gehad.
Schoop kan er niets van.

Moderator: mods
Zegt me niet zoveel, hij kon ook naar Liverpool had ik begrepen. PSV haalt tig waardeloze spelers, Liverpool haalde Brouwer.Demosthenes schreef:We zullen zien wat deze lichting zal brengen, Denswill en Bouy behoren er tenslotte ook toe en per lichting gaat het om één of twee spelers.
Onder de indruk was ik niet, maar dan spreek ik met twee Sparta-spelers en die weten te vertellen dat Ajax en erg slecht speelde, maar ook gewoon veel te sterk was. Ik zag dat niet tijdens de wedstrijd, zij kijken er toch anders naar, al zal hun coach daar debet aan zijn, want de angst zat er diep in bij Sparta.
De Bondt kende ik niet, wel zag ik in de minuten die hij in de eerste helft speelde dat hij zorgde voor veel meer snelheid, een paar acties. in de tweede helft zag ik dat niet meer terug.
@Oscarito; Voor Adnan Bajic lag twee jaar geleden een contract klaar bij PSV (Zou ingaan als hij zestien werd) maar tegen de zin van zijn vader wilde Adnan niet eens mee naar PSV om erover te praten, zijn vader is wel geweest.
Hij speelde zaterdag minder dwingend, maar het is volgens mij een zwakke A1 van Sparta en er mocht alleen worden verdedigd. De linksbuiten werd als spits ingebracht om de opbouw van achteruit te voorkomen!!!
Depay en Willems (beiden PSV) hoorden toch ook bij deze lichting! De lichtingen daaronder kennen wel die kwaliteit; tegen de tijd dat ze in A1 kunnen zitten zijn ze misschien al weg (Wijnaldum naar Feyenoord, andere Wijnaldum naar AZ en beide PSV'ers.)En de A1 van Sparta is ontzettend zwak inderdaad, geen enkele speler kan me bekoren. Dat is in de lichtingen daaronder wel anders.
Is wel eens goed voor ze, vraagt iets anders van ze. Deze ploeg zouden ze anders helemaal lens getikt hebben.Ajaciedjuh schreef:Ik schakel net in, maar de laatste 5 min. is niet veel. Veel plassen op het veld en bijna onbespeelbaar.