Moderator: mods
Dat zeker. We worden geweldig uitgespeeld in een aantal aanvallen, maar Ajax heeft toch aanmerkelijk meer tegenspel gehad en speelde vooral in de eerste 20 minuten kranig. Nu RM freewheelt is een eretreffer voor alle moeite toch wel verdiend.wimpey schreef:Maar het is gelukkig niet zo'n veegpartij als vorig jaar. Eerlijk is eerlijk.
Komt omdat die statische Janssen niet meer voor hem speelt.wimpey schreef:Nu alles lang en breed verloren is, meldt Vertonghen zich eindelijk op het middenveld.![]()
Laat FdB weer lekker 4-3-3en met de punt vooruit. Past beter bij dit materiaal.D_skilled schreef:Komt omdat die statische Janssen niet meer voor hem speelt.wimpey schreef:Nu alles lang en breed verloren is, meldt Vertonghen zich eindelijk op het middenveld.![]()
Yep. Dat deze ploeg verdedigend en in de weerbaarheid niet snor zit, wisten we. Dat RM met zijn klasbakken dat weer pijnlijk duidelijk maakt, was te verwachten. Jammer vind ik wel dat Ajax in balbezit vaak zo slordig en weinig alert en kien speelt. Vooral in de 2e helft toen er veel mocht van RM. In de passing, balaanname, positie kiezen. Ik vrees dat dat ook niet veel zal verbeteren met deze spelers. Toch een kwestie van kwaliteit.wimpey schreef: Conclusie: overklast, maar bij lange na niet zo painful als vorig jaar.
Kan zijn, maar in Amsterdam speelde Madrid ook geen vol gas en toen bakte Ajax er niks van. Nu hadden we zelfs meer doelpoging dan Madrid. Het spel in balbezit was best goed en we speelden redelijk compact. Madrid is gewoon wereldklasse in de omschakeling. Al met al ben ik best tevreden.goodfella schreef:Vorig jaar gaf Real Madrid tenminste nog vol gas. Vandaag speelde Real Madrid eigenlijk ver onder de maat. Zoals het Ajax publiek fluitconcerten afgeeft als Ajax op zo'n manier tegen VVV speelt zo floot het Real Madrid publiek vandaag. Ze kwamen om Ajax vernedert te zien worden. Niets meer, niets minder.
Trab schreef:Kan zijn, maar in Amsterdam speelde Madrid ook geen vol gas en toen bakte Ajax er niks van. Nu hadden we zelfs meer doelpoging dan Madrid. Het spel in balbezit was best goed en we speelden redelijk compact. Madrid is gewoon wereldklasse in de omschakeling. Al met al ben ik best tevreden.goodfella schreef:Vorig jaar gaf Real Madrid tenminste nog vol gas. Vandaag speelde Real Madrid eigenlijk ver onder de maat. Zoals het Ajax publiek fluitconcerten afgeeft als Ajax op zo'n manier tegen VVV speelt zo floot het Real Madrid publiek vandaag. Ze kwamen om Ajax vernedert te zien worden. Niets meer, niets minder.