Real Madrid - Ajax 27-09-2011
Moderator: mods
Re: Real Madrid - Ajax 27-09-2011
Real laat verdedigend veel liggen. Ajax zou vanavond moeten kunnen scoren.
We zijn niet zo goed als psv...D_skilled schreef:Als de spelers wat technisch beter waren onderlegd had Ajax meer kansen gehad.
Ajax moet beseffen dat het RM ook pijn kan doen. Het laatste beetje overtuiging ontbreekt nog. Maar Ajax doet het prima.
Geloof ik eigen kunnen ontbreekt in de afronding nog wat. Ik ben m.u.v. de HSL Özil - Ronaldo niet onder de indruk.Jöhnk schreef:Real laat verdedigend veel liggen. Ajax zou vanavond moeten kunnen scoren.
Veldspel Ajax is niet minder dan dat van RM.
Ajax speelt punt naar voren vandaag. In dit systeem gaat Theo van waarde zijn.
RM staat te freewheelen ( vededigend zijn ze wel verzwakt ) ..
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
VD Wiel wordt aan alle kanten voorbij gelopen door Ronaldo. Niet goed voor zijn marktwaarde.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Klopt. RM is achterin beslist niet groots in deze wedstrijd. Verdomde jammer dat de passing en aanname soms wat slordig is bij Ajax.wimpey schreef: Ajax moet beseffen dat het RM ook pijn kan doen.
Ajax speelt al vele malen beter dan vorig seizoen in Bernabeu. 

2-0. Tsjah.
Ze zijn wel doeltreffender dan vorig jaar daar bij Real.....
15 mei 2011.
- Ajaciedjuh
Het wordt ondanks een 'goed' Ajax, een dikke nederlaag.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Kwaliteitsverschil is te groot.
Daar ging veel fout. Geen middenvelder in de buurt en niemand zet druk op de bal.
Waarom verdedigen onze verdedigers aldoor op 4 meter?
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Niet verrassendAjaciedjuh schreef:Kwaliteitsverschil is te groot.
15 mei 2011.
Au. Akelig koel ingeschoten.
VDW mág proberen om Ronaldo te verdedigen.
Het is jammer, maar als het snel gaat, gaat het té snel voor ons. Neemt niet weg dat Ajax i.i.g. voetbalt, i.t.t. vorig seizoen.

Het is jammer, maar als het snel gaat, gaat het té snel voor ons. Neemt niet weg dat Ajax i.i.g. voetbalt, i.t.t. vorig seizoen.
Nou, kweet nie hoor maar ik heb het idee dat als RM daadwerkelijk gas gaat geven ze er doorheen snijden als door een pakje boter ..
Blij met de punten ...
Oef, daar sneed Real even als een warme mes door de Ajax-verdediging.
Van der Wiel is weer dramatisch. Al is Ronaldo na Ozil ook wel de beste speler van Madrid.
Hadden jullie nou echt anders verwacht?
Het valt mij nog mee moet ik zeggen....
Het valt mij nog mee moet ik zeggen....
15 mei 2011.
Zekers. Vooral voorin zijn ze geweldig. Jammer dat Ajax RM achterin niet meer op de proef kan stellen. Daar zitten toch wat zwakke plekken.999 schreef:Nou, kweet nie hoor maar ik heb het idee dat als RM daadwerkelijk gas gaat geven ze er doorheen snijden als door een pakje boter ..
Toch wel een pluim voor Ajax, ondanks de 2-0 en alle beperkingen in de ploeg. Kranig gespeeld.
Laatst gewijzigd door Zuidema op di sep 27, 2011 8:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb 5 grote RM kansen geteld. En een handvol hele aardige aanvallen, combi's en kansen geteld van Ajax-kant. Dat is een verhouding die me meevalt.999 schreef:Nou, kweet nie hoor maar ik heb het idee dat als RM daadwerkelijk gas gaat geven ze er doorheen snijden als door een pakje boter ..
We zijn een stuk beter bezig dan vorig seizoen. Met hetzelfde resultaat. Geen schande, die gasten hebben zoveel individuele klasse.
- Ajaciedjuh
Bij vlagen speelt Ajax 'prima'. We blijven in ieder geval voetballen. Alleen als de voetballers van Real echt aanzetten, snijden ze er makkelijk doorheen. Verdedigers lopen alleen maar achteruit en vergeten vaak de derde man.
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op di sep 27, 2011 8:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Je kunt overklast worden door Real; maar het is om te schamen hoe weinig idee, karakter en vernuft in dit elftal zit.
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?