Ze zijn i.i.g. een stúk zwakker dan vorig jaar.LucaS schreef:Samen met Excelsior de grootste degradatiekandidaat
4-0 ondertussen. Een lucky van Mertens en een prima goal van Strootman. PSV krijgt kans op kans.
Moderator: mods
Ze zijn i.i.g. een stúk zwakker dan vorig jaar.LucaS schreef:Samen met Excelsior de grootste degradatiekandidaat
Dat heft hun achterhoede echt wel weer op. Trust me.joey schreef:PSV krijgt op deze manier een geweldig doelsaldo.
Het verschil in doelsaldo is (nog) niet zo groot 11 om 13, het probleem is dat PSV gewoon veel beter voetbalt, ondanks een nietszeggende coach.joey schreef:PSV krijgt op deze manier een geweldig doelsaldo.
Wel van Ajax!LucaS schreef:Dan heb je nog niet heel veel wedstrijden van PSV bekeken
Wanneer dan wel?Rishi schreef:Dus wat is nou je punt? Je kunt niet echt vergelijken.
Jöhnk schreef:PSV heeft ook nog geen enkele belangrijke wedstrijd gewonnen. Ik vind het eerlijk gezegd ook een zwak elftal. Op deze manier kan AZ waarschijnlijk gewoon mee blijven doen.
Die nummers maken mij niet uit; op welke plaats eindigde AZ in het jaar voordat het kampioen werd?Jöhnk schreef:Hoezo kan Feyenoord dat dan ook? Die zijn volgens mij veel slechter dan AZ. Feyenoord is de nummer 11 van vorig seizoen, AZ de nummer 4.
OK, dat kan. Mij maakt het wel uit. Over het algemeen zegt het wel wat waar je na 34 wedstrijden staat, al zijn er inderdaad uitzonderingen.Demosthenes schreef:Die nummers maken mij niet uit; op welke plaats eindigde AZ in het jaar voordat het kampioen werd?Jöhnk schreef:Hoezo kan Feyenoord dat dan ook? Die zijn volgens mij veel slechter dan AZ. Feyenoord is de nummer 11 van vorig seizoen, AZ de nummer 4.
Demosthenes schreef: Hoeveel ""belangrijke"" wedstrijden heeft Ajax dit seizoen gewonnen? Twee keer tegen Twente: 0 overwinningen; één keer tegen PSV: geen overwinning. Één keer CL: geen overwinning.
Voetbalde psv dan zo goed tegen AZ, RKC en Ajax?Demosthenes schreef: het probleem is dat PSV gewoon veel beter voetbalt, ondanks een nietszeggende coach.
Vreemd verhaal.PSV maakt zich grote zorgen om 'spoorloze' Reis
PSV maakt zich grote zorgen om het welzijn van Jonathan Reis. De van een zeer zware knieblessure herstellende Braziliaanse aanvaller is spoorloos.
Reis scheurde op 19 december 2010 tegen Roda JC zijn voorste en achterste kruisband en mediale binnenband van zijn rechterknie af. Het vergde twee operaties van de vermaarde Amerikaanse chirurg Richard Steadman om de schade te herstellen. Direct na de tweede ingreep ontstonden er problemen. Het talent weigerde zoals afgesproken in Colorado zijn revalidatie op te starten.
Met de grootste moeite slaagde PSV erin om hem naar Eindhoven te krijgen. Na enkele dagen in Brabant te hebben gerevalideerd, dwong Reis een vertrek naar Brazilië af. De club stemde in, omdat Reis zich onder toezicht van een bij de club bekende, gerenommeerde fysiotherapeut zou laten plaatsen. Bovendien liep het contract van Reis per 30 juni 2011 af en hadden de medici van PSV laten weten dat het economisch onverantwoord was om de driejarige optie te lichten. Het voorstel om het contract met één jaar te verlengen, werd door zaakwaarnemer Renato Moura getorpedeerd.
Onlangs liet Reis zonder afmelding een controleafspraak bij dokter Richard Steadman lopen. Zijn fysiotherapeut heeft daar nog bij Steadman en PSV excuses voor aangeboden, maar dat was het laatste medische bericht dat PSV uit Brazilië ontving. 'We willen hem heel graag Nederland halen, omdat we graag willen weten hoe het met hem gaat', zegt Brands. Ruim zes weken geleden liet Reis PSV-coach Fred Rutten weten dat hij zich nog honderd procent PSV-er voelt, daarna werd het stil. 'En dat is geen goed teken', aldus Brands.