Waar komt dat verhaal vandaan dat Enoh geblesseerd is!?Pride of Amsterdam schreef:Enoh is sowieso geblesseerd.Fregge schreef:Wie dan op CVM? Enoh? Evt Blind?

Moderator: mods
Waar komt dat verhaal vandaan dat Enoh geblesseerd is!?Pride of Amsterdam schreef:Enoh is sowieso geblesseerd.Fregge schreef:Wie dan op CVM? Enoh? Evt Blind?
Precies. Dat belet Vertonghen ook niet om in te schuiven trouwens. Zie Alderweireld, die wél regelmatig de ruimte vindt op de helft van de tegenstander.Bertje schreef: Vorig seizoen heeft Ajax de hele tweede seizoenshelft met de punt naar achteren gespeeld.
En je eindstand voorspelling is Wimpey ?.wimpey schreef:Precies. Dat belet Vertonghen ook niet om in te schuiven trouwens. Zie Alderweireld, die wél regelmatig de ruimte vindt op de helft van de tegenstander.Bertje schreef: Vorig seizoen heeft Ajax de hele tweede seizoenshelft met de punt naar achteren gespeeld.
Jan stelt hoge eisen aan een mogelijke toekomstige club. Dan mogen wij als Ajacieden ook hoge eisen aan het spel van Vertonghen stellen. En die eisen komt hij momenteel niet na, simpel zat. Hij kan en moet meer brengen.
999 schreef:Blackmoon ..
AD Sport schreef:De Boer slaat advies van Van Hanegem in de wind
Ajax start vanavond tegen Real Madrid met Theo Janssen in de basis. In de aanloop naar het Champions League-duel vanavond in de Spaanse hoofdstad voedde Willem van Hanegem de discussie rond de Arnhemmer. De AD-columnist zou de Arnhemmer hebben thuisgelaten. 'Aan ons om het tegendeel te bewijzen', aldus De Boer in het AD.
Theo Janssen. © ARCHIEF PRO SHOTS
De Boer blijft geloven in Janssen. De trainer van Ajax heeft de naam van de spelverdeler gewoon in zijn basiself gezet, ondanks de discussie die rond de Arnhemmer is ontstaan. Het mag duidelijk zijn dat Janssen zich in het prille seizoen nog niet heeft ontpopt tot een bepalende schakel binnen Ajax.
Willem van Hanegem, columnist van deze krant, pleitte ervoor om Theo Janssen voor het Champions League-duel van vanavond zelfs thuis te laten. Het voetbalicoon zou kiezen voor Anita of Enoh op zijn positie. 'Ik heb het ook gelezen', reageerde Janssen gisteren. 'Deze discussie zal nog wel een tijdje doorgaan, maar dat is niet erg. Iedereen mag een mening hebben. Ik weet hoe het werkt in de voetballerij. Het ene jaar ben je de held, nu gaat het wat minder. Dat kan zomaar weer omslaan. Ik ga mijn best doen. Bovendien, Willem schreef ook dat hij mij een goeie speler vond.''
Ook De Boer las de column. ',Aan ons om het tegendeel te bewijzen.'
(Redactie)
Leuk om weer eens terug te zien. Vooral de gewiekstheid van de spelers en het positiespel. Maar ook hoe Ajax als Een TEAM speelt, een elf-koppig monster. Vol zelfbewustzijn, dat zich niet laat omblazen. Integendeel. Met wat mij betreft Davids na een aarzelend begin in een absolute glansrol. Geweldige wedstrijd van die jongen toen.Valerius schreef:Op deze pagina van de NOS is de hele wedstrijd Real-Ajax uit '95 online te bekijken:
http://nos.nl/artikel/275667-realsuppor ... -ajax.html
Nee hoor!Bertje schreef:Vorig seizoen heeft Ajax de hele tweede seizoenshelft met de punt naar achteren gespeeld.Zlatan Son of God schreef:Uhm wat denk je van het spelen met een punt na achteren op het middenveld terwijl vorig jaar we speelden met de punt navoren. De ruimte die er lag voor Vertonghen om op te komen wordt nu al opgevuld door Janssen.
Als FdB continue zou luisteren naar de publieke opinie, dan zou het pas echt een waardeloze trainer zijn. Belangrijk is vast te houden aan je rode lijn. Uiteraard kun je met voortschrijdende inzichten het iets bijstellen, maar ik vind het heel logisch dat hij vasthoudt aan zijn rode draad. We zijn pas 7 wedstrijden onderweg in de competitie, waarvan 4 gewonnen en 3 gelijk gespeeld!Jabu schreef:Adviezen van Van Hanegem.....
Lastig voor de rechterkant. Özil vs De Jong en Ronaldo vs steevast-door-het-ijs-zakker-Vd Wiel
Wees nou gewoon een keer blij dat een speler Ajax slechts wil verlaten voor een hele grote club en niet meteen als een dolle achter de zak met geld aanrent. Van spelers die zo verstandig zijn zullen we het moeten hebben de komende jaren.wimpey schreef:Jan stelt hoge eisen aan een mogelijke toekomstige club. Dan mogen wij als Ajacieden ook hoge eisen aan het spel van Vertonghen stellen. En die eisen komt hij momenteel niet na, simpel zat. Hij kan en moet meer brengen.
Jawel toch? Anita met de punt naar achter, met Eriksen en De Zeeuw als meer vooruitgeschoven middenvelders?Zlatan Son of God schreef:Nee hoor!Bertje schreef:Vorig seizoen heeft Ajax de hele tweede seizoenshelft met de punt naar achteren gespeeld.Zlatan Son of God schreef:Uhm wat denk je van het spelen met een punt na achteren op het middenveld terwijl vorig jaar we speelden met de punt navoren. De ruimte die er lag voor Vertonghen om op te komen wordt nu al opgevuld door Janssen.
Dat deden ze vorig jaar ook toen werd het maar 2-0 , daarbij mag Vermeer wel ff de Praxis , Gamma en Karwei bellenjoey schreef:Hopelijk vat Madrid het te licht op.
Nee hoor, Real speelde uitstekend vorig jaar. Een van hun beste CL-wedstrijden, een beetje pech in de afronding hadden ze wel.Toppie schreef:Dat deden ze vorig jaar ook toen werd het maar 2-0 , daarbij mag Vermeer wel ff de Praxis , Gamma en Karwei bellenjoey schreef:Hopelijk vat Madrid het te licht op.