Ik vind die Schaken overigens niet slecht spelen. De backs van AZ hebben het er maar lastig mee.Jöhnk schreef:Cabral zit dus op de bank ten faveure van Schaken? Maar dat was toch zo'n groot talent?
Feyenoord 2011-2012
Moderator: mods
Re: Feyenoord 2011-2012
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
De scheidsrechters spelen weer een belangrijke rol deze speelronde. De 'kleine' clubs worden weer bevooroordeeld. Dit is echt geen rode kaart voor Leerdam.
Tsja, ik weet niet precies hoe de regels zijn, maar het was wel een gestrekt been.Alexander schreef:De scheidsrechters spelen weer een belangrijke rol deze speelronde. De 'kleine' clubs worden weer bevooroordeeld. Dit is echt geen rode kaart voor Leerdam.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- Ajaciedjuh
Minimaal donker geel. Soortgelijke overtreding als Lens vorige week op Anita. Ik heb er geen moeite mee als ze hiervoor geel geven, maar dan moeten de schijtsen wel consequent zijn.Alexander schreef:De scheidsrechters spelen weer een belangrijke rol deze speelronde. De 'kleine' clubs worden weer bevooroordeeld. Dit is echt geen rode kaart voor Leerdam.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Een Frank de Boer wissel. Een middenvelder voor een spits. Had ik niet gedaan .
Hier kun je rood voor geven, geen probleem.
De beste speler van Europa komt er nu in.
De beste speler van Europa komt er nu in.
hehe, de supporters van Feyenoord denken een echte concurrent van Ajax te zijn en zingen de scheids toe een echte Ajacied te zijn. 

I think I lost my fucking headache
- Ajaciedjuh
Dat is knap dat die er niet in zit. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Goede redding ook.
Holman kopt de 2-1 binnen.
- Ajaciedjuh
AZ koploper dus.
Feyenoord heeft me geen moment kunnen imponeren. Bakkal is een goede voetballer, maar verder??
AZ voetbalt makkelijk met redelijke spelers. Dat is genoeg om in Nederland bovenin mee te doen.
AZ voetbalt makkelijk met redelijke spelers. Dat is genoeg om in Nederland bovenin mee te doen.
Ik moet zeggen dat ik Feyenoord tot de rode kaart nog best aardig vond. Een flink verschil met vorig jaar.
Ze hebben volgens mij toch aardig wat kansen gehad. Het is allemaal niet oogstrelend, maar het lijkt beter te staan dan vorig seizoen.Jöhnk schreef:Feyenoord heeft me geen moment kunnen imponeren. Bakkal is een goede voetballer, maar verder??
Dit was pas hun eerste sterkere tegenstander.
Ze hebben aardig wat prutsers lopen. Indi Martins...
Ze hebben aardig wat prutsers lopen. Indi Martins...

Het stinkt aan alle kanten!
Ja, maar ik vond ze tot de rode kaart in ieder geval gelijkwaardig aan AZ. Een vijfde plek bijvoorbeeld zou er in moeten zitten dit seizoen.joey schreef:Dit was pas hun eerste sterkere tegenstander.
Dat klopt natuurlijk.joey schreef:Ze hebben aardig wat prutsers lopen. Indi Martins...

0-1 achter, John Verhoek. Cadeautje van de achterhoede van Feyenoord.
Tja, het wordt tijd voor een olifant met een lange snuit. Want F. leeft zwaar boven zijn stand.
Het stinkt aan alle kanten!
- Ajaciedjuh
De broertjesLucaS schreef:0-2 inmiddels
0-3 Cherry
Ach,'de grootste winst was dat Feijenoord vandaag als favoriet aan de wedstrijd tegen Den Haag begon'.
Dat pakken ze ze niet meer af.
Verder een treurig weekend. Bekende liedje; Ajax verliest en Feijenoord doet het weer nog slechter
Dat pakken ze ze niet meer af.

Verder een treurig weekend. Bekende liedje; Ajax verliest en Feijenoord doet het weer nog slechter