Real Madrid - Ajax 27-09-2011
Moderator: mods
Re: Real Madrid - Ajax 27-09-2011
Pepe Coentrao Marcelo en misschien Carvalho zijn er niét bij.
IK GELOOF!!!!!!
-
Volgens de lijst van vi.nl blijven dan over:Rishi schreef:Pepe Coentrao Marcelo en misschien Carvalho zijn er niét bij.
Moet toch een redelijk elftal van te maken zijn.SELECTIE
Adán
Arbeloa
Benzema
Callejón
Casillas
Cristiano Ronaldo
Di María
Granero
Hamit Altintop
Higuaín
Kaká
Khedira
Lassana Diarra
Nuri Sahin
Özil
Raúl Albiol
Sergio Ramos
Varane
Xabi Alonso
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Ik hoop dat FdB een keer met een tactische meesterzet komt. Er zal met name aan onze linkerkant zal er iets moeten veranderen.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Precies. Van der Wiel tegen Ronaldo is appeltje eitje. 

Dat niet natuurlijk, maar ik heb nog meer angst voor Di Maria tegen Blind/Boilesen.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Misschien moet Frank zelf maar weer eens als linksback gaan spelen?
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
RM uit , tsja 

-
appeltje-eitje toch volgens JC, gewoon exceptionele talenten opstellen.Toppie schreef:RM uit , tsja
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Ajax heeft die talenten dus niet. Ajax heeft zelfs geen modale talenten. Dat is precies het punt van JC.
-
Die kun je toch gewoon even "creëren" heb ik altijd van JC begrepen, dan maken Bergkamp en Jonk toch even die talenten, zo moeilijk is dat niet volgens JC, Jonk en Bergkamp hebben toch nog een paar dagen (en zijn al lang bezig)Jöhnk schreef:Ajax heeft die talenten dus niet. Ajax heeft zelfs geen modale talenten. Dat is precies het punt van JC.
Modale spelers zou je inderdaad moeten kunnen creeren. Als Van der WIel wist aan welke kant hij moest dekken, zou het een bruikbare kracht zijn.
Exceptioneel talent kun je niet maken maar wel breken.
- InnerHarbour
Kansloze zaak, als het minder dan 5-0 wordt heb je het naar behoren gedaan.
YNWA
Eens met IH, volkomen kansloos dinsdag... mogen blij zijn als we de Europa League halen, zelfs dat zal nog een zware dobber worden
Enoh er dus ook niet bij... De volgende met een hamstring blessure...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Jöhnk schreef:Modale spelers zou je inderdaad moeten kunnen creeren. Als Van der WIel wist aan welke kant hij moest dekken, zou het een bruikbare kracht zijn.

Zelfs Cruijff kan ons niet voor morgen aan wereldtoppers helpen.

Real Madrid heeft fantastische voetballers. Normaal gesproken zijn we kansloos. Dat geeft ook ons uitgangspunt aan: niets te verliezen. Lekker voetballen dus, slechter dan vorig jaar kan niet.
Het stinkt aan alle kanten!
Dat is niet waar, het kan altijd slechter. Maar goed, dat verwacht ik niet.
Nou, dat weet ik niet. Madrid kreeg geloof ik dertig kansen. 

Het stinkt aan alle kanten!
Niet dat ik weet of dat dat verschil zal maken, maar AJAX = Cruijff en Cruijff = Barcelona .. Dus lijkt me sterk dat ze niet gemotiveerd in het veld zullen staan om AJAX een pak op de broek te geven ..
Blij met de punten ...
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ja, als Madrid dit jaar 10 kansen krijgt en er 6 van inschiet sta je toch best wel voor lul in Europa.joey schreef:Nou, dat weet ik niet. Madrid kreeg geloof ik dertig kansen.
Het kan in principe toch wel slechter. Van die 2-0 van vorig jaar weten alleen wij (en de Madrid-supporters) nog hoe ongelofelijk genant het was. De rest van Europa is het gelukkig allang weer vergeten.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- Ajaciedjuh
Heeft Enoh een blessure opgelopen afgelopen zaterdag? Bron?Mr. Ajax schreef:Enoh er dus ook niet bij... De volgende met een hamstring blessure...
Hij zit overigens gewoon bij de selectie voor Real (Bron Ajax.nl).
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
En van je eigen kracht uitgaan en met lef spelen. Dat spelers zelf in het veld voelen dat ze nog lang niet goed genoeg voetballen en dat lef dus maar schijn is mag de pret niet drukken.Demosthenes schreef:appeltje-eitje toch volgens JC, gewoon exceptionele talenten opstellen.Toppie schreef:RM uit , tsja
Nee, doelpogingen. Heel veel afstandsschoten en pogingen uit een kleine hoek die er gewoon uitgehouden werden, zoveel 100% kansen heb ik niet geteld. Die wedstrijd heeft dankzij die column ook een mythische status gekregen. 2-0 was geflatteerd en 4-0 of 5-0 was een betere afspiegeling geweest. Real speelde ook erg sterk die avond.joey schreef:Nou, dat weet ik niet. Madrid kreeg geloof ik dertig kansen.
Het zal morgen moeten blijken of we iets opgeschoten zijn qua krachtsverhoudingen. Vermoedelijk niet, du zullen velen wel weer het verschil in het aantal doelpogingen proberen uit te melken om toch die indruk te wekken.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Ik ben er dus bij en het enige wat ik hoop is dat het niet te genant wordt.
En bij 5-0 verlaat ik het stadion en ga ik lekker de stad in.