NEC 2011-2012

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Banjavi
Contacteer:

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Banjavi » wo sep 21, 2011 12:50 pm

Ik snap de kop van het stukje niet zo goed... "NEC heeft zich ONDANKS BLAMAGE geplaatst voor de volgende ronde", was beter geweest.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » vr sep 23, 2011 7:06 am

Voorbeschouwing: NEC - RKC
Geplaatst op: 22-09-11 om: 19:15 door:

NEC is momenteel nog zoekende naar de juiste vorm. Het elftal van Alex Pastoor dolf in de laatste twee competitiewedstrijden het onderspit tegen respectievelijk De Graafschap (1-0) en NAC Breda (1-2) en bereikte midweeks maar ternauwernood de derde ronde van de KNVB-beker. In Sittard werd eerstedivisionist Fortuna in een dramatisch duel pas na verlengingen aan de kant gezet (2-4). Zondagmiddag wacht een bezoek aan het sterk presterende RKC Waalwijk, dat als promovendus verrassend zevende staat.

Hoofdacoach Pastoor uitte na afloop van de bekerwedstrijd van dinsdagavond zijn ongenoegen over het spel van de Nijmegenaren, maar lijkt zijn draai zelf ook nog niet gevonden te hebben in de Keizerstad. De 45-jarige keuzeheer verruilde het nietige Excelsior deze zomer voor een contract bij NEC en weigerde gedurende de voorbereiding zijn ambities onder stoelen of banken te steken. Voorlopig bivakkeert NEC echter kleurloos in de middenmoot van de Eredivisie. In de eerste zes matchen werden slechts zeven punten vergaard, terwijl ook het spel weinig verheffend te noemen was.

Nick van der Velden is dicht bij zijn rentree namens NEC. De van AZ overgekomen Amsterdammer vormde de eerste vier duels, waarin de Nijmeegse formatie al haar punten tot nu toe verzamelde, samen met Ryan Koolwijk en Lasse Schöne het middenveld, maar raakte nadien geblesseerd. Inmiddels heeft Van der Velden de looptraining weer hervat, al ligt het niet de lijn der verwachting dat hij er tegen RKC al bij zal zijn. Naast het feit dat de dertigjarige rechtspoot nog niet helemaal fit is, fungeert teamgenoot en concurrent Ryan Koolwijk als reserveaanvoerder van NEC, terwijl Krisztián Vadócz, die de blonde voetballer verving tegen NAC, onlangs nog werd bewierookt door coach Pastoor.

Opponent RKC schoot als nieuwkomer in de hoogste Nederlandse klasse voortreffelijk uit de startblokken. Het team van Ruud Brood won van Roda JC Kerkrade (0-1), NAC Breda (2-1) en ADO Den Haag (0-1), terwijl Heracles Almelo op de eerste speeldag genoegen moest nemen met een punt (2-2). Verliespartijen tegen PSV (1-0) en AZ (1-2) waren vooraf ingecalculeerd, maar achteraf onnodig.

Rick ten Voorde staat sinds twee jaar bij NEC op de loonlijst, maar vertegenwoordigt dit seizoen op huurbasis de clubkleuren van RKC, dat zich woensdag middels een een zakelijke zege op de amateurs van FC Hilversum (0-3) schaarde bij de laatste 32 van het bekertoernooi. De 20-jarige midvoor was al tweemaal trefzeker, net zo vaak als collega-aanvaller Geoffrey Castillion, en is daarmee verantwoordelijk voor 25 procent van de Waalwijkse doelpuntenproductie. Andere spelers die positief opvallen zijn middenvelder Evander Sno en doelman Jeroen Zoet.

RKC - NEC staat onder leiding van scheidsrechter Bas Nijhuis. De 44-jarige Enschedeër wordt geassisteerd door Dave Goossens en Rob van de Ven. Edwin Boot zal fungeren als vierde official.

http://www.forzanec.nl/

Ramona

Bericht door Ramona » vr sep 23, 2011 3:13 pm

Eerste basisplaats voor Zeefuik bij NEC

vrijdag 23 september 2011 | 13:58 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 23 september 2011 | 14:31

Afbeelding
Concentratie bij Género Zeefuik in de bekerwedstrijd tegen Fortuna Sittard.
Foto: Broer van den Boom

NIJMEGEN - Género Zeefuik heeft een basisplaats afgedwongen bij NEC. De huurling van PSV start zondagmiddag tegen RKC in de spits bij de Nijmeegse club. Melvin Platje verhuist daarmee naar de linkerkant. NEC jaagt in Waalwijk op eerherstel na nederlagen tegen De Graafschap (1-0) en NAC (1-2).

Het elftal van coach Alex Pastoor is weggezakt in de middenmoot van de eredivisie. "Het verwachtingspatroon bij de achterban en media is hoog”, weet Pastoor. "Hoewel dat een krachtenveld is buiten NEC om, trekken de spelers zich dat toch wel aan. Er zit dus wel wat druk op."

Pastoor kampt met een overvolle ziekenboeg. Nick van der Velden is daarentegen terug in de selectie. Hij was twee weken uitgeschakeld vanwege een rugblessure. Rens van Eijden en Nathaniel Will sloten vrijdag aan bij de groepstraining, maar over hun inzetbaarheid is zaterdag pas echt duidelijkheid.

Bij afwezigheid van het duo start Pavel Cmovs rechts achterin en maakt Kevin Conboy zijn opwachting in het centrum van de defensie.

Vermoedelijke opstelling NEC: Babos; Will/Cmovs, Van Eijden/Conboy, Nuytinck, Amieux; Koolwijk, Vadócz, Schöne; George, Zeefuik, Platje.

© Gelderlander 2011, op dit artikel rust copyright.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr sep 23, 2011 3:27 pm

Dus Foor mag er weer uit. Laat George er dan uit en Foor op die plek.
Of Schone... die raakt geen knikker de laatste tijd...
NEC'er Ibrahim revalideert in Manchester

NEC ziet Abdisalam Ibrahim voorlopig nog niet terug. De van Manchester City gehuurde Noor kampt met een achillespeesblessure, waar hij in Manchester van gaat revalideren.

De twintigjarige Ibrahim maakte afgelopen zomer de overstap van City naar NEC, maar op dat moment kampte hij al met klachten. Hij kreeg tegen De Graafschap nog wat speelminuten, maar raakte vervolgens opnieuw geblesseerd.

In samenspraak met de medische staf van NEC heeft Ibrahim besloten te revalideren bij City. "Hij keert terug, zodra hij genezen is", zegt trainer Alex Pastoor tegen De Gelderlander. "We wilden zeker zijn dat we dezelfde diagnose zouden stellen als City. Dat is het geval. Abdisalam zet zijn herstel nu voort in Manchester."
Die gast hebben ze toch gehuurd toen hij al geblesseerd was?
Volgende keer maar niet meer doen.. :-)

Ramona

Bericht door Ramona » do sep 29, 2011 9:10 am

Ut komt goed, Banjovi...redder in nood is dichtbij... :hypocrite.gif:

Schijttijd btw!

Hoewel ik dan wel weer AJAX voor een groot deel kan loeren...
Elk nadeel hep... :neutral.gif:

Rens van Eijden klaar voor PSV

woensdag 28 september 2011 | 21:13 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 28 september 2011 | 21:14

Afbeelding
Rens van Eijden. foto Broer van den Boom

NIJMEGEN - Terwijl het zweet in dikke druppels van zijn gezicht droop, keek Rens van Eijden woensdag op De Eendracht even achterom naar het veld waar de selectie van NEC een partijspel afwerkte. „Donderdag sluit ik weer aan bij de groep. Dat is vroeg genoeg. Ik ben klaar voor PSV”, verwees de centrale verdediger naar de kraker die zondag (16.30 uur) in De Goffert op het programma staat.

Twee wedstrijden (Fortuna Sittard voor de beker en RKC Waalwijk) moest hij laten lopen, omdat hij kampte met de gevolgen van een botkneuzing. „Thuis tegen NAC. Een sliding aan de zijlijn. Kreeg ik een schop tegen de onderkant van mijn voet. Toen ik mijn schoen uitdeed in de kleedkamer dacht ik gelijk: jezus dat ziet er niet goed uit. Ik had echt een bult onder mijn voet.”

,,Dat ik uitgerekend tegen PSV mijn rentree zou kunnen maken is leuk, maar niet echt speciaal voor me. Ik heb er tien jaar in de jeugd gespeeld. Dat is het.” Wat telt is nu. „Nogmaals, ik ben er klaar voor. Maar het is aan de trainer of hij me ook opstelt.”

© Gelderlander 2011, op dit artikel rust copyright.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do sep 29, 2011 12:24 pm

NEC heeft de makkelijke wedstrijden (Graafschap, NAC, RKC) nu inderdaad gehad... dat bleef nog bij een bescheiden verlies... nu komen de grote jongens (psv, vitesse, den haag, utrecht)... dus zal het wel een nulletje of 4, 5 worden...

Ik heb totaal geen vertrouwen in dit team op het moment...
NEC gaat sowieso meedoen om de play offs te ontlopen... hoger schat ik ze niet in. Of er moet ineens wat gebeuren, maar dat zie ik niet...

T82

Bericht door T82 » vr sep 30, 2011 7:34 am

banjavi schreef:NEC heeft de makkelijke wedstrijden (Graafschap, NAC, RKC) nu inderdaad gehad... dat bleef nog bij een bescheiden verlies... nu komen de grote jongens (psv, vitesse, den haag, utrecht)... dus zal het wel een nulletje of 4, 5 worden...
Dat zijn inderdaad héle grote jongens! NEC wint overigens behoorlijk weinig van NAC hoor...

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr sep 30, 2011 7:53 am

Voor een degradatiekandidaat zijn dit de zwaardere wedstrijden hoor...
En als NEC van de toren blaast dat ze minimaal 9de willen eindigen met dit team moeten ze van dit NAC ook makkelijk winnen... en je niet zo binnen 5 minuten laten wegspelen... da's gewoon slecht.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za okt 01, 2011 12:53 am

NEC mogelijk lang zonder verdediger Will

Geplaatst op: 30-09-11 om: 22:15 door:

NEC moet het mogelijk lang stellen zonder Nathaniel Will. De rechtsback kampt met een hamstringblessure en dient het thuisduel tegen PSV van zondagmiddag sowieso aan zich voorbij laten gaan. Pavel Cmovs zal Will komend weekeinde vervangen als vleugelverdediger.
Will... Cmovs... ze kunnen er beiden niet veel van, dus wat dat betreft maakt het niet veel uit.

Ramona

Bericht door Ramona » za okt 01, 2011 6:22 am

Dat jij überhaupt nog energie in NEC steekt... :excited.gif:

:)

Dit team moet gewoon beter kunnen, let maar op! :headbang.gif:
Voorbeschouwing N.E.C. - PSV

Zondag 2 oktober ontvangt N.E.C. in haar vierde thuiswedstrijd van dit seizoen PSV. Er wordt om half vijf afgetrapt. Is het voor N.E.C mogelijk om met Zeefuik en Nijland, beide PSV-huurlingen, voor een stunt te zorgen?

Afbeelding

Na de sterke start in de Eredivisie hebben de Nijmegenaren het op dit moment lastig. Na het vertrek van enkele vaste spelers en de komst van vijf nieuwe spelers is de selectie van trainer Alex Pastoor weer helemaal op oorlogssterkte. N.E.C. heeft haar eigen spel de laatste wedstrijden nog niet optimaal kunnen spelen. Waar N.E.C. de mogelijkheden verzuimd af te maken, heeft de tegenstander vaak genoeg aan een halve kans. Alex Pastoor is echter wel tevreden over het spel wat zijn ploeg speelt en de kansen die het creëert. Het vertouwen bij de ploeg groeit, dit heeft ook een positieve invloed op de ontwikkeling binnen de spelersgroep. De wedstrijd tegen PSV is een mooi moment om weer een goede wedstrijd neer te zetten.

Voor huurlingen Stef Nijland en Género Zeefuik heeft deze thuiswedstrijd een speciale lading. De aanvallers spelen dit seizoen op huurbasis voor N.E.C. om zich verder te kunnen ontwikkelen en zodoende volgend jaar weer aan te kunnen sluiten bij de titelkandidaat uit Eindhoven. Nijland en Zeefuik zijn van grote waarde voor N.E.C. Zo maakte Nijland de belangrijke gelijkmaker in het bekerduel tegen Fortuna Sittard in de blessuretijd, waardoor N.E.C. een ronde verder in het bekerduel is en zorgt Zeefuik als jonge spits voor de aanvallende dreiging. Ook wist het duo in de wedstrijd tegen NAC Breda, waar jammer genoeg met 1-2 verloren werd, de laatste twintig minuten van de wedstrijd nog zeer spannend te maken door zeer aanvallend te spelen wat trainer Alex Pastoor graag wil zien.

Gezien de historie blijft PSV een zeer lastige tegenstander, maar tijdens de laatste ontmoeting hebben de Nijmegenaren in eigen huis voor een grote stunt kunnen zorgen door met 2-2 gelijk te spelen. Leroy George scoorde in de 41e minuut de 1-0, maar nog voor rust wist Dzsudzsak de gelijkmaker binnen te schuiven. Na rust werd de wedstrijd feller en maakte Lens de 1-2. N.E.C. bleef op zoek naar de gelijkmaker en net voor tijd, in de negentigste minuut, wist Zomer de bal in het doel te koppen. Door dit gelijkspel heeft de ploeg uit Eindhoven het kampioenschap uit handen gegeven. PSV zal dus zeker iets recht willen zetten.

PSV is dit seizoen begonnen met een 3-1 nederlaag tegen AZ. Ook tegen VVV Venlo (3-3) en Ajax (2-2) heeft de ploeg punten laten liggen, maar door de 6-1 overwinning op Excelsior heeft het team ook al bewezen een echte titelkandidaat te zijn. Voor N.E.C. belooft het een moeilijke wedstrijd te worden, maar de spelers geven zich niet zomaar gewonnen.

N.E.C. is erop gebrand een goede wedstrijd neer te zetten en met uw support wordt het zondag
wederom een onvergetelijke middag in het Goffertstadion!

Bij N.E.C. keren Nick van der Velden en Rens van Eijden weer terug na blesureleed. John Goossens, Nathaniel Will, Niels Wellenberg en Abdisalam Ibrahim zijn helaas nog niet inzetbaar.

http://www.nec-nijmegen.nl/

Veeeeel peper verdorie, stelletje... :1evil.gif: :rules.gif:

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za okt 01, 2011 9:53 am

Ik ben een supporter in goede en slechte tijden, Ramoon...

Alleen is het vaak wat moeilijk om positief te blijven. ...

Ik had echt vertrouwen in Pastoor, en ergens nog steeds wel, maar het loopt voor geen meter en het lijkt alsof niemand er zin in heeft ofzo.
Met Been stonden we een paar jaar terug ook 17de geloof ik en na de winterstop wonnen we alles... dus het kan allemaal... :)

Ramona

Bericht door Ramona » zo okt 02, 2011 5:56 pm

Vandaag was je toch wel trots op je team he, BanJovi?! :1evil.gif: :biggthumpup.gif:

Wouter

Bericht door Wouter » zo okt 02, 2011 6:12 pm

0-2 lijkt me volgende keer een prima uitslag. Ik blij met de punten, Ramona trots op haar NEC...

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo okt 02, 2011 7:08 pm

wouter begint weer een grote waffel te krijgen.. :-)
Het is je gegund jongen... Vitesse speelt prima voetbal. Iets waar een NeC-er jaloers op zal zijn, maar dat nooit zullen laten weten.

Nou, ik wel hoor...

NEC is pruts materiaal en als dit het beste is wat ze laten zien dan krijgen ze het verdomde moeilijk dit jaar... en zullen ze met excelsior en vvv strijden om degradatie...

Pastoor heeft een veel te grote bek voor zijn prestaties. Is dat nou typisch amsterdams?

Ik word hier niet zo vrolijk van. Dat eeuwige nutteloze gelop van die Platje... pfff..

Frank

Bericht door Frank » zo okt 02, 2011 7:54 pm

banjavi schreef:Ik ben een supporter in goede en slechte tijden, Ramoon...

Alleen is het vaak wat moeilijk om positief te blijven. ...

Ik had echt vertrouwen in Pastoor, en ergens nog steeds wel, maar het loopt voor geen meter en het lijkt alsof niemand er zin in heeft ofzo.
Met Been stonden we een paar jaar terug ook 17de geloof ik en na de winterstop wonnen we alles... dus het kan allemaal... :)
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me de tijd dat jij positief gereageerd hebt op NEC niet zo goed kan herinneren... :smallgrin.gif: :blush.gif:
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo okt 02, 2011 8:13 pm

Wanneer had ik daar reden voor dan? ;)

Frank

Bericht door Frank » zo okt 02, 2011 8:40 pm

Tja, als je al niet eens een beetje positief kunt zijn over het feit dat een gemiddelde clubs als NEC een topscoorder van Nederland in zijn gelederen heeft zul je inderdaad niet veel redenen hebben om positief te zijn...

Zonder gekheid, bij jou lijkt er ieder geval geen enkele positiviteit te zijn, waardoor je je inderdaad af gaat vragen waarom je in vredesnaam een supporter van NEC bent.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Ramona

Bericht door Ramona » ma okt 03, 2011 6:39 am

NEC doet zichzelf zwaar tekort tegen PSV
zon. 2 oktober 2011

Na vier slechte optredens, waar NEC vooral mentaal zeer zwak voor de dag kwam, was het ook voor de spelers onderling duidelijk dat er uit een ander vaatje getapt moest worden. De tegenstander van vandaag was op voorhand echter niet bepaald de ideale sparring partner om zelfvertrouwen te tanken. De meeste supporters vreesden een oorwassing zoals Roda JC die vorige week nog te verduren kreeg. Pastoor besloot dan ook om wat meer defensieve zekerheid in te bouwen door het middenveld te verstevigen ten koste van een extra aanvaller.

De belofte van beterschap die de spelers na afloop van de wedstrijd tegen RKC aan de achterban gedaan hadden bleek geen gebakken lucht. NEC klapte er vanaf het begin vol bovenop. Waar PSV in de openingsfase nog wel het betere van het spel had, met een grote kans (bal op de paal) van Wijnaldum, daar werd NEC naarmate de wedstrijd vorderde zowaar de bovenliggende partij. De grootste kans was voor Koolwijk, die zich door een blunderende PSV-defensie heen worstelde maar oog in oog met Isaksson hoog over schoot. Ook ondermeer Van der Velden (kopbal) en Schöne (schot van afstand) wisten niet te scoren. Vooraf zou menigeen getekend hebben voor de brilstand bij rust, maar vandaag was het echter PSV dat opgelucht de thee opzocht.

In de tweede helft veranderde het spelbeeld niet. PSV werd gaanderweg steeds slordiger, terwijl NEC met gevaarlijke uitbraken de beste kansen kreeg. Vroeg in de tweede helft moest Schöne met een op het oog lichte blessure het veld verlaten. Hij werd vervangen door Stef Nijland. Met nog een half uur te spelen groeide het zelfvertrouwen bij NEC zichtbaar en leken de spelers te gaan geloven in een stuntje. NEC zette de Eindhovenaren vroeg vast en was veel feller in de onderlinge duels. Ook Pastoor leek in een stunt te gaan geloven en bracht met Foor en even later George wat extra offensieve kracht in de ploeg. Het was echter zeer schlemielig balverlies van George op zo'n 25 meter van het NEC-doel dat 5 minuten voor tijd de totaal onverwachte en onverdiende openingstreffer inluidde. Strootman passte op Labyad die eenvoudig kon inschieten. NEC ging daarop vol in de aanval, maar uit een snelle tegenstoot wist Matavz twee minuten later de 0-2 te scoren. NEC was gebroken en mocht nog van geluk spreken dat de score in blessuretijd niet nog groter werd.

Ondanks het nare verlies in de eindfase past vandaag eigenlijk alleen een groot compliment voor de ploeg, die eindelijk weer eens mentale hardheid en werklust heeft laten zien. Het enige dat je NEC kan verwijten is dat ze nagelaten hebben om vandaag te scoren en, nog belangrijker, dat ze de instelling en de werklust van vandaag in de afgelopen weken niet hebben kunnen opbrengen. Anders hadden we nu zonder twijfel 9 punten meer gehad. Laten we hopen dat de instelling van vandaag de opmaat is voor de rest van het jaar en de zo broodnodige ommezwaai. Dan kan de aartsrivaal over twee weken de borst nog flink natmaken!

Klik hier voor de statistieken van NEC - PSV.

http://www.detrouwehonden.nl/

Psies! :biggthumpup.gif:

Bij jullie spelers zal er geen derbygevoel meer zijn...geen beleving, Wouter. Reken maar dat dat in de Goffert anders zal zijn. Gelukkig! Ook al winnen ze niet en gezien inkopen en materiaal is dat ook geen schande, als er maar met passie, bloed, zweet en tranen gespeeld wordt. Meer vraag ik niet... :hdg.gif:

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » ma okt 03, 2011 9:34 am

Vleem vond/ vind ik een vervelende voetballer. Irritante gewoontes hield hij er op na. Dat hij veel scoorde heeft NEC goed gedaan, maar verder was ik niet al te enthousiast over hem.

En waarom ik voor NEC ben... omdat ik een Nijmegenaar ben en ik toch wel van dat clubje houdt... (vaak zeur ik ook gewoon omdat ik iets te zeuren moet hebben hoor.. :-), moet je niet al te serieus nemen)

Wouter

Bericht door Wouter » ma okt 03, 2011 10:00 am

Bij jullie spelers zal er geen derbygevoel meer zijn...geen beleving, Wouter.
Waarom niet? Er staat meer eigen jeugd in dan bij NEC volgens mij.

Ramona

Bericht door Ramona » ma okt 03, 2011 10:02 am

Wat is de voertaal bij jullie? :666.gif:

Bij die plofkop zal 't gevoel wel aanwezig zijn...dus misschien wordt 't toch nog leuk. :hypocrite.gif:

En ja, ik heb er zin an, Wouter! :blush.gif: :smallgrin.gif:

Wouter

Bericht door Wouter » ma okt 03, 2011 10:11 am

Je kunt Derksen napraten en doen alsof Vitesse alleen maar buitenlanders heeft, maar met Velthuizen, Van Ginkel, Büttner, Pröpper en Hofs stonden er zaterdag veel meer "eigen" jongens in dan bij pakweg NEC. Met Jenner en Van der Struijk erbij kom je op zeven Nederlandse basisspelers. Meer dan bij menig andere eredivisieclub.

Daarnaast heb ik liever een niet-Nederlandstalige Bony in de spits dan een Nederlandstalige Zeefuik of zo.

Ramona

Bericht door Ramona » ma okt 03, 2011 10:16 am

Dat wel...

Tuurlijk; NEC heeft dan ook niks te makken.
Geniet nog maar van hem.

Btw...ik praat niemand na. Kijk nog maar zelden naar die programma's.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » ma okt 03, 2011 11:45 am

Voertaal zegt niets... Platje waande zich ook in het Buitenland hier.

Wij hebben ook genoeg buitenlanders, amar die spelen al zo lang bij NEC... dat heb je niet eens meer door.

Ik heb velen malen liever de voorhoede van Vitesse dan dat van NeC hoor...
En ik vind dat Vitesse het prima doet. Heel aardig voetbal op de mat legt... veel beter dan in Nijmegen.

Terwijl ik wel vind/ denk dat NEC qua kwaliteit meer heeft dan dat het nu laat zien.

Vitesse is gewoon een leuk cluppie die mooi mee gaat draaien in (sowieso) het linkerrijtje... en wellicht nog wel voor de top 5, maar dat is nog maar even afwachten.

Ramona

Bericht door Ramona » ma okt 03, 2011 12:07 pm

Platje... :smallgrin.gif:

Met geld is helaas veel te koop.

Vitesse en leuk cluppie...es gibt Grenze! :excited.gif:

Plaats reactie