Noordwijk - Ajax 21-09-2011
Moderator: mods
Re: Noordwijk - Ajax 21-09-2011
Van Rhijn begint met een mooie crossbal 

Die Jasper... ben blij dat wij Babos hebben... want met zo'n keeper hadden we zeker van Fortuna verloren...Benji schreef:banjavi schreef:Keepertje he... die houdt echt werkelijk waar elke bal eruit.. :)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Je kunt zeggen wat je wil over Jol, maar hij zorgde er wel voor dat Ajax regelmatig de nul hield.
Mooie stijl, die Van Rhijn. Atleetje.
Met 2 CVs dicht op elkaar en 2 man direct daarvoor is dat makkelijker dan met de huidige bezetting.D_skilled schreef:Je kunt zeggen wat je wil over Jol, maar hij zorgde er wel voor dat Ajax regelmatig de nul hield.
Ik kan over Jol ook zeggen dat Ajax tegen ADO, AZ en psv 3 keer op rij niet tot scoren kwam. Terwijl Ajax tegenwoordig aan de lopende band scoort.
Altijd als ik die jongen zie spelen maakt hij een goede indruk. Jammer dat hij niet wat vaker bij de selectie zit.wimpey schreef:Mooie stijl, die Van Rhijn. Atleetje.
Slaat Lodeiro ook wel eens 'n station over?
Speelt als een zaalvoetballer.CdE schreef:Altijd als ik die jongen zie spelen maakt hij een goede indruk. Jammer dat hij niet wat vaker bij de selectie zit.wimpey schreef:Mooie stijl, die Van Rhijn. Atleetje.
Slaat Lodeiro ook wel eens 'n station over?
Ik dacht toch echt dat Lodeiro meer kon dan dat hij vanavond laat zien... vrij waardeloos.
Waarom vindt De Boer Van Rhijn eigenlijk zo slecht?
Haalt het tempo eruit en speelt 'klein'. Paar miljoen door het putje. Een van de lekkere aankopen van het duo Jol / Boog.CdE schreef: Slaat Lodeiro ook wel eens 'n station over?
Je zal als AJAX in het seizoen een stuk of vijf basisspelers geblesseerd hebben ..
Blij met de punten ...
Vindt hij dat dan?Jöhnk schreef:Waarom vindt De Boer Van Rhijn eigenlijk zo slecht?

Heeft Lukoki meer acties in huis dan die passjes op zichzelf de hele tijd?
Jammer, mooie knal van De Sa
Hij zal best talent hebben...Benji schreef:Jammer, mooie knal van De Sa
Ik weet niet of hij hem slecht vindt, maar die jongen blinkt wekelijks uit bij Jong AJAX en speelt altijd overtuigend als hij mee mag doen met het eerste. Toch loopt zijn eenjarig contract komend zomer af en zit hij echt zelden bij de selectie. Ik vind hem een echte talent hoor.wimpey schreef:Vindt hij dat dan?Jöhnk schreef:Waarom vindt De Boer Van Rhijn eigenlijk zo slecht?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Ajaciedjuh
Armoede troef vandaag.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Hij heeft een hele tijd niet uitgeblonken hoor, vanaf dit seizoen (sinds hij centraal staat) zit er weer een stijgende lijn in.Mr. Ajax schreef:Ik weet niet of hij hem slecht vindt, maar die jongen blinkt wekelijks uit bij Jong AJAX en speelt altijd overtuigend als hij mee mag doen met het eerste. Toch loopt zijn eenjarig contract komend zomer af en zit hij echt zelden bij de selectie. Ik vind hem een echte talent hoor.wimpey schreef:Vindt hij dat dan?Jöhnk schreef:Waarom vindt De Boer Van Rhijn eigenlijk zo slecht?
Vrijwel alles uit stilstand.Ajaciedjuh schreef:Armoede troef vandaag.
Ze wilde een rechtsback van hem maken, maar dat zat er niet in.
Hij heeft een hele tijd niet uitgeblonken hoor, vanaf dit seizoen (sinds hij centraal staat) zit er weer een stijgende lijn in.[/quote]
Dat zal jij ongetwijfeld beter weten. Maar als ik me niet vergis heeft De Boer zo'n Ruben Ligeon er vaker bijgehaald dan Van Rhijn. Verder heb ik altijd gevonden dat hij gewoon centraal moet spelen, want dat is gewoon zijn positie.
Waar speelt hij nu eigenlijk?
Dat zal jij ongetwijfeld beter weten. Maar als ik me niet vergis heeft De Boer zo'n Ruben Ligeon er vaker bijgehaald dan Van Rhijn. Verder heb ik altijd gevonden dat hij gewoon centraal moet spelen, want dat is gewoon zijn positie.
Waar speelt hij nu eigenlijk?
Wat een wijf die Blind in de duels.
Jammer dat Koppers niet mee is.
Conclusie over alle spelers die niet vaak aan de bak komt of in de jeugd speelt. Alleen van Rhijn zit dicht tegen de eerste achttien aan.