Noordwijk - Ajax 21-09-2011
Moderator: mods
Re: Noordwijk - Ajax 21-09-2011
Noordwijk begint al achteruit te lopen. Teken van vermoeidheid.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Mooie goal trouwens.

Mooie goal trouwens.
En die De Sa maakt een onhandige indruk.999 schreef:Die lukoki ziet niks ..
- Ajaciedjuh
De Sa staat stijf vd zenuwen. Hopelijk lukt zo een actie en kan hij het van zich afschudden.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Noordwijk - Ajax 21-09-2011
Die staat helemaal stijf van de zenuwen neem ik aan.
Ik heb hem heel vaak aan het werk gezien, maar zo als nu heb ik hem nog nooit zien stuntelen. Niet te vroeg beoordelen, die jongen lijkt echt stijf te staan van de zenuwen.wimpey schreef:En die De Sa maakt een onhandige indruk.999 schreef:Die lukoki ziet niks ..
OK. In goeden doen een talent?Benji schreef: Ik heb hem heel vaak aan het werk gezien, maar zo als nu heb ik hem nog nooit zien stuntelen. Niet te vroeg beoordelen, die jongen lijkt echt stijf te staan van de zenuwen.
Inderdaad, ze worden wel heel makkelijk neergesabeld.Benji schreef:Ik heb hem heel vaak aan het werk gezien, maar zo als nu heb ik hem nog nooit zien stuntelen. Niet te vroeg beoordelen, die jongen lijkt echt stijf te staan van de zenuwen.wimpey schreef:En die De Sa maakt een onhandige indruk.999 schreef:Die lukoki ziet niks ..
Wie heeft er gezegd dat die Serero binnen een paar weken in het eerste zou staan? Is echt niet veel. Net als Lodeiro trouwens, maar die heeft Ajax alleen gehaald om Suarez wat extra euro's te geven.
Waarom geeft ie Van Rhijn geen kans??
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ja. Speelt overigens vrijwel altijd als rechtsbuiten.wimpey schreef:OK. In goeden doen een talent?Benji schreef: Ik heb hem heel vaak aan het werk gezien, maar zo als nu heb ik hem nog nooit zien stuntelen. Niet te vroeg beoordelen, die jongen lijkt echt stijf te staan van de zenuwen.
Laatst gewijzigd door Rooie op wo sep 21, 2011 6:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Vooral de spelers waarvan je mag verwachten dat ze wat verder zijn dan De Sa en Lukoki vallen tegen: Serero en Lodeiro dus. Aankopen n.b.Arthur schreef:Die staat helemaal stijf van de zenuwen neem ik aan.
Lodeiro speelt pas tragisch. Levert continue ballen in.
- Daily Blind
Die Lodeiro kan er echt niks van.. slechte passing, geen enkel benul waar hij zich moet aanbieden.
Lodeiro is echt dramatisch. Speeltuinvoetballer. Serero idem.
De Sa oogt ietwat gespannen.
Net wel een goede actie.
De Sa oogt ietwat gespannen.

Een wat meer aanvallend ingesteld type-Daley Blind wat mij betreft. Geen snelheid, geen loopvermogen, geen 'presence'.Zlatan Son of God schreef:Die Lodeiro kan er echt niks van.. slechte passing, geen enkel benul waar hij zich moet aanbieden.
Anoniem, obligaat in een laag tempo. Alibivoetbal.
- Daily Blind
Niet gaan schelden he! Iemand vergelijken met Daley Blind gaat net iets te ver.wimpey schreef:Een wat meer aanvallend ingesteld type-Daley Blind wat mij betreft. Geen snelheid, geen loopvermogen, geen 'presence'.Zlatan Son of God schreef:Die Lodeiro kan er echt niks van.. slechte passing, geen enkel benul waar hij zich moet aanbieden.
Anoniem, obligaat in een laag tempo. Alibivoetbal.
Nu, vlug effe afwassen, kwil de tweede helft voor geen goud missen ...
Blij met de punten ...
Net de laatste 30 minuten gezien. Is dit the Noordwijk HBS tegen de MULO? Ongelofelijk wat een zooitje. Ooijer doet af en toe wat goeds, dat wel. De rest: Pokken in een wandelaars tempo. Lijkt wel Futebol Salao op een Rio Country Club. Als prof moet je je toch doodschamen voor zoiets.
Waarom zou je? De spelers zien het als een trainingspartijtje tegen een gemotiveerde tegenstander. Alleen blijven de goals achterwege.
- Ajaciedjuh
Genieten geblazen. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Die Lodeiro...
Hoeveelste minuut is het?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -