Italië
Moderator: mods
Re: Italië
Moet ook wel, want het stadion is altijd leeg.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Die coach van Inter is toch een idioot. Zegt dat hij niét weet of Sneijder een basisplaats heeft omdat het volgens hem niét aan het systeem heeft gelegen. Voetbalzone.
IK GELOOF!!!!!!
Wat een rare tijd.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Kan wel eens beslissend zijn voor beide coaches. Verwacht een kleine overwinning voor Inter. Roma leek echt nergens op.
Ik hoop echt dat Inter op hun bek gaan. Vooral zodat die Gasperini weer naar huis mag. Je hebt een in nloedvorm verkerende Sneijder en je zet hem vrolijk op de bank. Wat een beunhaas.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Prima, toch? Is hij fit en uit op revanche tijdens het EK.
Zit weer goed vol bij de topper van vanavond 
Lekkere trap van Lucio tegen Steek
Lobont vervangt Steek.

Lekkere trap van Lucio tegen Steek

Lobont vervangt Steek.
Hij kan hem wel dood schoppen. 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Vrees jukbeenbreuk Stekelenburg ongegrond
Laatste update: 18 september 2011 09:22 info
MILAAN - De vrees dat Maarten Stekelenburg een jukbeen heeft gebroken tijdens de competitiewedstrijd tegen Internazionale in Milaan (0-0) is ongegrond gebleken.
Dat heeft een woordvoerder van AS Roma zaterdagavond bekendgemaakt.
De Nederlandse doelman was na ruim een kwartier eerder bij de bal dan Lucio en kreeg een schoen van de Braziliaanse verdediger hard in het gezicht.
De Oranje-international, die even buiten kennis was, kreeg een beschermend masker opgezet en werd op een brancard van het veld gedragen.
Stekelenburg werd voor nader onderzoek naar een ziekenhuis gebracht. Daar werd vastgesteld dat van een botbreuk in het gelaat geen sprake was. Wel moest een wond worden gehecht. De oud-Ajacied moet ten minste 24 uur uur ter observatie blijven.
Nu.nl
Inter kan op zoek naar een nieuwe coach. 1-0 achter tegen Novara en dan wisselt die gast Sneijder...
IK GELOOF!!!!!!
3-1 verloren, dat lijkt me inderdaad einde verhaal. Zonde dat Sneijder niet naar Man Utd is gegaan deze zomer!Rishi schreef:Inter kan op zoek naar een nieuwe coach. 1-0 achter tegen Novara en dan wisselt die gast Sneijder...
Hij is inderdaad ontslagen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Terecht.
Iemand die Obi en die Japanner opstelt, 3 centrale houthakkers opstelt en in Sneijder een aanvaller ziet spoort niet helemaal.
Iemand die Obi en die Japanner opstelt, 3 centrale houthakkers opstelt en in Sneijder een aanvaller ziet spoort niet helemaal.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Haha wat geniaal. Die kerel heeft de hele voorbereiding weggegooid en komt daarna met wat konijnen uit de hoge hoed. Gevolg is dat hij nu op zoek mag naar wat anders.
Hopelijk slaagt Inter er nu wel in om een goede vervanger te vinden. Misschien dat ze Quique Flores wel nemen al zal Forlan daar vast niet blij mee zijn. Volgens de media staat Ranieri in ieder geval hoog op het verlanglijstje. Ook Delio Rossi en Donadoni worden genoemd.
Geen namen waar je de oorlog mee wint, al is het ook allemaal weer niet zo lastig. Bouw je team om Sneijder en Forlan en klaar is kees. Win je geen prijzen mee, want er zijn veel zwakke plekken (en er is dramatisch ingekocht), maar ok.
Hopelijk slaagt Inter er nu wel in om een goede vervanger te vinden. Misschien dat ze Quique Flores wel nemen al zal Forlan daar vast niet blij mee zijn. Volgens de media staat Ranieri in ieder geval hoog op het verlanglijstje. Ook Delio Rossi en Donadoni worden genoemd.
Geen namen waar je de oorlog mee wint, al is het ook allemaal weer niet zo lastig. Bouw je team om Sneijder en Forlan en klaar is kees. Win je geen prijzen mee, want er zijn veel zwakke plekken (en er is dramatisch ingekocht), maar ok.
Ancelotti niet als opvolger in beeld?
Geen mooie klus voor van Gaal?