Engeland en Schotland
Moderator: mods
Engeland en Schotland
Hij kreeg toch wel erg regelmatig een houdbare goal tegen.
Re: Engeland en Schotland
Hij maakt gewoon teveel fouten voor een keeper, dat deed hij in Nederland eigenlijk ook wel, maar toen redde hij ook veel punten. Bovendien werd het in Nederland minder vaak afgestraft, en leidt een fout niet zo snel tot puntverlies. In de PL kun je gewoon heel veel verloren punten helemaal op zijn naam schrijven. De betrouwbaarheid van een keeper heeft ook nog invloed op het functioneren van het elftal.T82 schreef:Als je naar dit staatje kijkt, kan je niet voor de volle 100% zeggen dat Gomes geflopt is vind ik. Licht tegengevallen is hij natuurlijk wel. Blijft een erg dure aankoop.D_skilled schreef:Vinden jullie dat hij geflopt is in Engeland?
http://www.vi.nl/Spelers/Speler/Heurelh ... -Gomes.htm
Wollt ihr den totalen Mensch?
Die verdediging van Arenal
Staan ondertussen met 4-2 achter tegen Blackburn (nummer 20 in Engeland) mede door 2 eigen doelpunten...

Staan ondertussen met 4-2 achter tegen Blackburn (nummer 20 in Engeland) mede door 2 eigen doelpunten...
Engeland en Schotland
De scheidsrechters in Engeland zijn ook dramatisch, hoor. Het lijkt een wereldwijd probleem.
Spelers, trainers en supporters zijn ook steeds grotere idioten aan het worden.
IK GELOOF!!!!!!
Engeland en Schotland
Poeh, Torres mist voor open doel. Pijnlijk.
Ramires deed dat in de 1e helft overigens ook. Tel daarbij twee buitenspeldoelpunten voor Manchester en je moet je kunnen voorstellen hoe gefrustreerd een Chelseasupporter nu is.
Ramires deed dat in de 1e helft overigens ook. Tel daarbij twee buitenspeldoelpunten voor Manchester en je moet je kunnen voorstellen hoe gefrustreerd een Chelseasupporter nu is.
Liverpool speelt ook weer een wereldseizoen.
Maarten bij Roma, Luis bij Liverpool. Bakken met geld, matig voetbal. Zouden ze sportief gelukkiger zijn dan bij Ajax?

Maarten bij Roma, Luis bij Liverpool. Bakken met geld, matig voetbal. Zouden ze sportief gelukkiger zijn dan bij Ajax?

Ajax speelt ook niet bepaald denderend voetbal. 

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Engeland en Schotland
Maar wel CL. Ik denk dat Wimpey daar op doelt.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Sportief gelukkiger zijn hebben veel spelers tegenwoordig geen boodschap meer aan ..
Blij met de punten ...
Engeland en Schotland
Ik kan mij voorstellen dat de deelname van Ajax aan de CL niet opweegt tegen het feit dat de competitie hier minder interessant is.
Maar de CL is toch vooral voor de spelers leuk omdat ze dan tegen clubs als Lyon of Madrid kunnen spelen? Met andere woorden, tegen clubs die er echt toe doen. Dat doen Luis en Maarten in Engeland en Spanje ook zonder CL.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Maar wel CL. Ik denk dat Wimpey daar op doelt.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
En spelen mee om de titel.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Maar wel CL. Ik denk dat Wimpey daar op doelt.
Je weet dat Rome de hoofdstad van Italie isJesse schreef:Maar de CL is toch vooral voor de spelers leuk omdat ze dan tegen clubs als Lyon of Madrid kunnen spelen? Met andere woorden, tegen clubs die er echt toe doen. Dat doen Luis en Maarten in Engeland en Spanje ook zonder CL.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Maar wel CL. Ik denk dat Wimpey daar op doelt.

Ik snap de stap wel hoor. AS Roma is bezig aan een project en Maarten zal er vanuit gaan dat As Roma volgend jaar om de titel meespeelt.
Liverpool is een mooie club in Engeland. Denk dat Luis daar 1) goed zal verdienen 2) een betere voetballer wordt 3) als hij sneller groeit dan Liverpool alsnog de stap kan maken naar de absolute top. Want ik denk dat de echte topclubs toch twijfelden.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Tsja. De competitie stelt alleen telkens minder voor en dan wil je dus hogerop. Je bewijzen in betere competities en laten zien dat je er daar ook 25 in schiet. Waarom denk je dat een Suarez naar Nederland komt? Voor de titel spelen kan hij in Uruguay ook en ik denk dat dat beter was gelukt.wimpey schreef:En spelen mee om de titel.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Maar wel CL. Ik denk dat Wimpey daar op doelt.

Meespelen in CL en om de prijzen hangt helemaal af van je competitie. Alsof Dirk Kuyt er beter aan had gedaan om bij PSV te tekenen ofzo.
- InnerHarbour
In dit kader hoorde ik zaterdag nog een aardig verhaal van een barkeeper in Edinburgh. Die vertelde dat veel Schotse spelers liever in de tweede divisie in Engeland gaan spelen, omdat daar beter betaald wordt, dan bij Hearts die uitkomt in de Premier League in Schotland.999 schreef:Sportief gelukkiger zijn hebben veel spelers tegenwoordig geen boodschap meer aan ..
YNWA
En dat was nieuws voor je?InnerHarbour schreef: In dit kader hoorde ik zaterdag nog een aardig verhaal van een barkeeper in Edinburgh. Die vertelde dat veel Schotse spelers liever in de tweede divisie in Engeland gaan spelen, omdat daar beter betaald wordt, dan bij Hearts die uitkomt in de Premier League in Schotland.

Als Hibs-fan moet ik erbij zeggen dat ik nog liever voor Queen of the South zou spelen dan voor de Jambo's!!

De Serie-A stelt ook steeds minder voor.Peter schreef: Tsja. De competitie stelt alleen telkens minder voor en dan wil je dus hogerop.
Ik snap Steek wel: die was gewoon klaar met NL. Suarez heeft niet verder gekeken dan z'n neus lang was en heeft enkel voor het geld gekozen. Hij had beter nog een half jaar kunnen wachten.Alsof Dirk Kuyt er beter aan had gedaan om bij PSV te tekenen ofzo.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Zzzzz. Je continue gejammer over de Serie A begint sneu te worden. Misschien kun jij eens polsen of Sneijder al terug wil naar Ajax joh.wimpey schreef:De Serie-A stelt ook steeds minder voor.Peter schreef: Tsja. De competitie stelt alleen telkens minder voor en dan wil je dus hogerop.
Ik snap Steek wel: die was gewoon klaar met NL. Suarez heeft niet verder gekeken dan z'n neus lang was en heeft enkel voor het geld gekozen. Hij had beter nog een half jaar kunnen wachten.Alsof Dirk Kuyt er beter aan had gedaan om bij PSV te tekenen ofzo.
Gewoon een tendens, hoor. Of zie jij in NL al spelers die volgend jaar bij een topclub spelen? Nee, het is allemaal niet zo heel sterk. Je kan het vaak aflezen aan de subtop en middenmoot. Dat is louter brandhout.
- InnerHarbour
A joh, ik wist niet wat ik hoorde, Premier League en eerste divisie oke maar de tweede, ik had geen idee dat het verschil zo groot was.wimpey schreef:En dat was nieuws voor je?InnerHarbour schreef: In dit kader hoorde ik zaterdag nog een aardig verhaal van een barkeeper in Edinburgh. Die vertelde dat veel Schotse spelers liever in de tweede divisie in Engeland gaan spelen, omdat daar beter betaald wordt, dan bij Hearts die uitkomt in de Premier League in Schotland.![]()
YNWA
Volgens mij had hij ook niet zo heel veel zin in het 'nieuwe' tactische concept waarin hij zijn vrijheid kwijt was en de ballen kon klaarleggen voor De Jong. Hij zat natuurlijk nog bij Ajax omdat hij heel veel vrijheid kreeg en daardoor ook heel veel scoren. Een rechtsbuiten met een 15 doelpunten in zijn laatste seizoen trekt niet heel veel aandacht van de absolute top. Hij dacht snel wegwezen nu het kan.wimpey schreef:Ik snap Steek wel: die was gewoon klaar met NL. Suarez heeft niet verder gekeken dan z'n neus lang was en heeft enkel voor het geld gekozen. Hij had beter nog een half jaar kunnen wachten.
In de oefenwedstrijden tijdens de winterstop speelde hij gewoon als centrumspits en maakte hij ongeveer alle Ajaxgoals. Ik denk dat hij gewoon weer topscorer was geworden.Le T. schreef:Volgens mij had hij ook niet zo heel veel zin in het 'nieuwe' tactische concept waarin hij zijn vrijheid kwijt was en de ballen kon klaarleggen voor De Jong. Hij zat natuurlijk nog bij Ajax omdat hij heel veel vrijheid kreeg en daardoor ook heel veel scoren. Een rechtsbuiten met een 15 doelpunten in zijn laatste seizoen trekt niet heel veel aandacht van de absolute top. Hij dacht snel wegwezen nu het kan.wimpey schreef:Ik snap Steek wel: die was gewoon klaar met NL. Suarez heeft niet verder gekeken dan z'n neus lang was en heeft enkel voor het geld gekozen. Hij had beter nog een half jaar kunnen wachten.
Jabu schreef:Ik kan mij voorstellen dat de deelname van Ajax aan de CL niet opweegt tegen het feit dat de competitie hier minder interessant is.
Zeker niet als Ajax figureert in de CL.
Het gaat om geld, maar ook om prestige. In Nederland word je nooit een wereldster.
Het stinkt aan alle kanten!
Het was en is natuurlijk niet het type Bas Dost, en dat wilde De Boer zo graag. Dus dat lijkt me niet zo heel waarschijnlijk. In ieder geval was het voor Suarez ook een risico, en ik denk dan ook dat hij eieren voor zijn geld heeft gekozen.Arthur schreef:In de oefenwedstrijden tijdens de winterstop speelde hij gewoon als centrumspits en maakte hij ongeveer alle Ajaxgoals. Ik denk dat hij gewoon weer topscorer was geworden.Le T. schreef:Volgens mij had hij ook niet zo heel veel zin in het 'nieuwe' tactische concept waarin hij zijn vrijheid kwijt was en de ballen kon klaarleggen voor De Jong. Hij zat natuurlijk nog bij Ajax omdat hij heel veel vrijheid kreeg en daardoor ook heel veel scoren. Een rechtsbuiten met een 15 doelpunten in zijn laatste seizoen trekt niet heel veel aandacht van de absolute top. Hij dacht snel wegwezen nu het kan.wimpey schreef:Ik snap Steek wel: die was gewoon klaar met NL. Suarez heeft niet verder gekeken dan z'n neus lang was en heeft enkel voor het geld gekozen. Hij had beter nog een half jaar kunnen wachten.