Boerrigter is ook heel goed, maar op zijn eigen manier. Ook gevaarlijk en voor het huidige Ajax een speler die beter in het geheel past. M'n mening is nog steeds onveranderd hoor. M'n kritiek destijds was ook gericht op het fysiek van Mertens. Ajax heeft al genoeg kleine spelers en juist in de moeilijke uitwedstrijden wordt men aan alle kanten in de duels afgetroefd. Met Boerrigter heb je dan meer in de melk te brokkelen.wimpey schreef:Het verandert nogal eens bij jou - afhankelijk van welk shirt iemand draagt. Nu Mertens in die theedoek speelt, is het Mertens voor en na. Een tijdje terug dichtte je Boerrigter grotere mogelijkheden toe, toen Mertens in de belangstelling van Ajax stond.D_skilled schreef:Dat kun je niet menen. Hij heeft juist heel veel overzicht aan de bal.
PSV 2011-2012
Moderator: mods
Re: PSV 2011-2012
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Sodeju dit is slecht. Had ik maar geluisterd.
Ik zal misschien ziek zijn, maar als Tyton vandaag (gister) zou zijn overleden, dan zou ik tot aan de winterstop toch wel enig leedvermaak hebben bij het zien keepen van Isaksson of Sinouh en vooral om de gedachte:
Edit Duke: Denken mag, opschrijven? Doe maar niet.
Edit Duke: Denken mag, opschrijven? Doe maar niet.

Tja de Moderators moeten maar bepalen of ze deze post verwijderen of niet...
Wat heb je nu weer gezopen of gesnoven, cruijff? Je ligt weer overal aardig op ramkoers, geloof ik.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
-
- AT Toto winner 10/11
Ze hoeven je post van mij niet te verwijderen, hoor. Jij moet lekker roepen wat je wilt. Maar ik vind het wel triest wat je roept. That's all.
Niente. Vandaag een biefstuk, sperziebonen, 3 koppen thee, 2 biertjes, 2 fanta en een bakje tiramisu geconsumeerd.Frank schreef:Wat heb je nu weer gezopen of gesnoven, cruijff? Je ligt weer overal aardig op ramkoers, geloof ik.
Als je uit een ernstig gebeurtenis je lol moet halen dan ben je inderdaad ziek.
Dat is het niet zozeer. Ik haal gewoon OVERAL lol uit. Of het nu een heel flauwe woordspeling van Jack van Gelder is (in bed denkt Ernie Brandts niet aan MOMMERS maar aan MEMMENS), een appel waar een worm uit komt kruipen, Thijs die zijn kleinzoon over Otelul uit vertelt of kakkerlakken die uit protest hun Maasgebouw aan gort slaan... ik vind alles grappig.
Het ene grapje doet me natuurlijk wel weer meer deugd dan de ander...
Het ene grapje doet me natuurlijk wel weer meer deugd dan de ander...
Dus jij staat ook te lachen als een naast familielid of een goede vriend op een gruwelijke manier aan zijn einde komt?Dat is het niet zozeer. Ik haal gewoon OVERAL lol uit. Of het nu een heel flauwe woordspeling van Jack van Gelder is (in bed denkt Ernie Brandts niet aan MOMMERS maar aan MEMMENS), een appel waar een worm uit komt kruipen, Thijs die zijn kleinzoon over Otelul uit vertelt of kakkerlakken die uit protest hun Maasgebouw aan gort slaan... ik vind alles grappig.
Mwa ik sta niet bij de autoptie te wijzen en te proesten van het lachen van KIJK WAT EEN LEKKER LIJK!. Sowieso is een sterfgeval in de familie altijd treurig. Of dat nu voor m'n eigen familie geldt of bijvoorbeeld voor de familie van die 2 dudes die dat dak van de Grolsch Veste boven op hun paasei kregen.
Maar bij de crematie van m'n Italiaanse oom wel een neefje ingefluisterd dat die oven wel erg groot was. We vroegen ons toen direct af of dat was om er diezelfde dag ook nog een stuk of 14 pizza's in te kunnen bakken...
Maar bij de crematie van m'n Italiaanse oom wel een neefje ingefluisterd dat die oven wel erg groot was. We vroegen ons toen direct af of dat was om er diezelfde dag ook nog een stuk of 14 pizza's in te kunnen bakken...
...Nog net wel het tact / de beheersing gehad om dat niet direct tegen zijn zoon te zeggen.
Maar misschien is dat wel mijn probleem. Dat het leven voor mij één grote grap is. Ik ga nu wel naar bed trouwens. Ook ik moet morgen gewoon om 8:30 uur weer werken.
Maar misschien is dat wel mijn probleem. Dat het leven voor mij één grote grap is. Ik ga nu wel naar bed trouwens. Ook ik moet morgen gewoon om 8:30 uur weer werken.
PSV 2011-2012
Nog triester dan je opmerking is deze reactie. Blijkbaar te stupide om zelf in te zien hoe fout je opmerking is.Cruijff schreef:Tja de Moderators moeten maar bepalen of ze deze post verwijderen of niet...
Lekker aan het werk?Cruijff schreef: Maar misschien is dat wel mijn probleem. Dat het leven voor mij één grote grap is. Ik ga nu wel naar bed trouwens. Ook ik moet morgen gewoon om 8:30 uur weer werken.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Heerlijk. Ontspannen maandagochtendje. Collega's hebben het met name over die bestorming die bij het Maasgebouw van de Kuip plaatsvond. Ik houd me maar ff buiten die discussie.
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Gisteren heb ik me op Twitter meer dan gebruikelijk laten verleiden tot discussie. Over PSV, over het geld van de gemeente Eindhoven, etc. Om dat af te ronden, gaat mijn Balgevoel-column op NU Sport.nl daar deze week over. Eindhoven de gekste!
HIER LEZEN!
K.
HIER LEZEN!
K.
Still alive...
Ik kan er niks aan doen maar als ik twitter lees wordt ik altijd tureluurs...Kowalczyk schreef:Gisteren heb ik me op Twitter meer dan gebruikelijk laten verleiden tot discussie. Over PSV, over het geld van de gemeente Eindhoven, etc. Om dat af te ronden, gaat mijn Balgevoel-column op NU Sport.nl daar deze week over. Eindhoven de gekste!
HIER LEZEN!
K.

column is een goede.. heb zin om die op wat PSV-fora te droppen

Vakkie 129
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Thanks.Ride schreef:column is een goede.. heb zin om die op wat PSV-fora te droppen
Het mooie is: ik heb verschillende reacties van PSV'ers gekregen (kennissen, maar ook onbekenden) die het een redelijke en faire column vinden.
Uiteraard ook wel vijandige reacties, maar die zijn (zoals meestal) nogal ongericht: die mensen halen er van alles bij wat ik niet schreef en houden het nooit inhoudelijk. Veel opmerkingen van het type "verdiep je eens in de materie voordat je domme stukjes schrijft" (zonder verdere argumentatie) en "je moest zeker je frustratie kwijt omdat PSV duidelijk beter was dan dat clubje van jou!" (alsof mijn columns van dat allooi zijn; de aantijging dat ik zo'n kinderachtige Ajacied ben, kan alleen komen van mensen die mijn werk niet volgen).
Secure lezers hebben geen problemen met dit stuk; dat kán ook haast niet, want de column is niet denigrerend, vijandig of subjectief.
De reacties die ik hierboven bedoel, zijn trouwens tweets en e-mails, aan mij gericht. Wat de 'reaguurders' via het reageersysteem van NU Sport beweren, zou ik niet weten: ik heb nooit een inlognaam aangemaakt. Meestal is het daar vijandigheid troef (vergelijkbaar met de Telegraaf-site, zo'n beetje), dus die vechten het onderling maar uit.
K.
Still alive...
Goede column, al kan ik me voorstellen dat de gemiddelde PSV supporter er wat minder over te spreken zal zijn (zal ook wel met clubliefde en de bijbehorende blindheid te maken hebben)
Dat laatste stukje over liefde zouden ook wat mensen hier eens moeten lezen. Gaat namelijk ook op voor de uitspraken die een aantal hier doen gisteren deden over die penalty en de overtreding van waar het eerste Ajax doelpunt uit kwam.
Als beide situaties andersom waren geweest was het waarschijnlijk een terechte strafschop geweest en had het doelpunt afgekeurd moeten worden wegens een overtreding.

Dat laatste stukje over liefde zouden ook wat mensen hier eens moeten lezen. Gaat namelijk ook op voor de uitspraken die een aantal hier doen gisteren deden over die penalty en de overtreding van waar het eerste Ajax doelpunt uit kwam.
Als beide situaties andersom waren geweest was het waarschijnlijk een terechte strafschop geweest en had het doelpunt afgekeurd moeten worden wegens een overtreding.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Nu doe je alsof jij de enige bent die objectief kan oordelen.
I think I lost my fucking headache
Waar zeg ik dat? 

Jij beweert dat de beoordeling van de onterechte penalty en het terecht gegeven doelpunt voortkomt uit de voorkeur voor Ajax. Daarmee dus suggererend dat het een penalty resp een overtreding was.
I think I lost my fucking headache
Zowel de penalty als het doelpunt waren okay i.m.o. VDW verdiende die pingel sowieso voor domheid, want hij had Mertens buiten de 16 moeten aanpakken i.p.v. achteruit te lopen.Frank schreef: Als beide situaties andersom waren geweest was het waarschijnlijk een terechte strafschop geweest en had het doelpunt afgekeurd moeten worden wegens een overtreding.
Met die goal van Sigthorsson was niets mis. Marcelo timede verkeerd en Derijck was gisteren nog slechter dan Marcelo.
Waarschijnlijk was mijn woordkeuze niet goed genoeg.
Wat ik bedoelde was dat de inschatting van de beide situaties (en dat geld niet alleen voor deze 2 situaties maar voor het spelletje in het geheel) afhankelijk is vanuit welk oogpunt je ze bekijkt en in die zin gaat het verhaal van Ko wat mij betreft ook voor dit soort dingen op. Het was niet mijn eigen oordeel.
9 van de 10 PSV-ers zullen zeggen: het was een terechte strafschop en de goal had afgekeurd moeten worden.
Andersom zullen 9 van de 10 Ajacieden zeggen: De strafschop was niet terecht en er was niets aan de hand bij de goal.
(neem de aantallen niet letterlijk, voordat daar weer discussie over ontstaat
. Het zijn geen harde cijfers).
Wat ik bedoelde was dat de inschatting van de beide situaties (en dat geld niet alleen voor deze 2 situaties maar voor het spelletje in het geheel) afhankelijk is vanuit welk oogpunt je ze bekijkt en in die zin gaat het verhaal van Ko wat mij betreft ook voor dit soort dingen op. Het was niet mijn eigen oordeel.
9 van de 10 PSV-ers zullen zeggen: het was een terechte strafschop en de goal had afgekeurd moeten worden.
Andersom zullen 9 van de 10 Ajacieden zeggen: De strafschop was niet terecht en er was niets aan de hand bij de goal.
(neem de aantallen niet letterlijk, voordat daar weer discussie over ontstaat