goodfella schreef:Laf counter voetbal? Dat is gewoon een keuze van Lyon. Meer niet.Thijs schreef:Helemaal mee eens. Lyon vond een 0-0 (terecht) ook wel prima. Uit gelijk tegen pot 3, thuis ervan winnen zullen ze denken.El Clavo schreef:Ik dacht dat Lyon ook een voetballende ploeg was, maar wat een laf countervoetbal was dat weer zeg. Alleen de spits, die gorte nummer 18, stond soms op de helft van Ajax als Ajax balbezit had. Verder kregen beide ploegen veel kansen. Ajax door hard te werken en de goal te zoeken, Lyon door lekker op de counter te spelen en ze waren een paar keer erg gevaarlijk. Sulejmani had natuurlijk moeten scoren. Plek 3 lijkt me mooi, lekker door in de Europa League.
Hopen op een stuntje in Lyon, maar sowieso Zagreb onder ons houden. Ik zie Ajax liever een kans hebben om ver te komen in de EL dan zo'n kansloze prutspot in de achtste finale van de CL. Het is leuk voor de centen, maar verder vind ik de hele Champions League nog steeds een commercieel gedrocht waarin voor clubs die geen schulden mogen maken niks te winnen is.![]()
Vroegah hadden wij lak aan laf counter voetbal. Dan rolden we zo'n ploeg op. We zijn gvd Ajax.
Doe een eierschaal op je hoofd. ;-)
Geloof jij nog werkelijk in die 'wij zijn de beste' propaganda?