Mounir El Hamdaoui

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

wimpey

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door wimpey » vr sep 09, 2011 3:29 pm

Neuh. Als prof heb je je over een teleurstelling heen te zetten. Als jij zorgt dat je de beste bent, haalt geen trainer het in z'n hoofd om je ernaast te zetten.

Ik vind EH een choker. Local hero. Beetje chip on his shoulders-type. Deed het goed in Alkmaar en Tilburg. Mislukt bij Spurs en Ajax. Tafellaken / servet verhaal.

jabu

Mounir El Hamdaoui

Bericht door jabu » vr sep 09, 2011 8:05 pm

Wat heeft Aissati eigenlijk verkeerd gedaan?

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr sep 09, 2011 8:21 pm

Waarom is El Ham dan opgenomen in het CL selectie-formulier?
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » vr sep 09, 2011 8:28 pm

Dan kan Frank's opvolger 'm opstellen als de Boer voortijdig de benen neemt omdat Barcelona meer betaalt. Je weet in het voetbal immers nooit wie volgende week de trainer is.
banjavi schreef:Waarom is El Ham dan opgenomen in het CL selectie-formulier?
Sign your name on
the dotted line:

.............................

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di sep 13, 2011 6:54 am

Aissati speelt bij Jong Ajax, George neemt revanche
12/09/2011 23:31

De beloftenploeg van Ajax heeft maandagavond de leeftijdsgenoten van NEC met 5-2 geklopt. In het uitduel van de Amsterdammers maakte Ismail Aissati zijn opwachting, terwijl Mounir El Hamdaoui volgens afspraak ontbrak.

Aissati en El Hamdaoui trainen met Jong Ajax mee omdat trainer Frank de Boer in beiden geen speler voor de hoofdmacht ziet. Een vertrek bleef voor de twee Ajacieden uit in de voorbije transferperiode.

Aissati speelde maandag evenals Nicolás Lodeiro, Aras Özbiliz, Thulani Serero en Jody Lukoki mee in het duel van de Amsterdammers. Özbiliz die op de weg terug is na een blessure, werd na een uur naar de kant gehaald.

Ruben Ligeon, Nicolas Lodeiro, Stefano Denswil en Tom Boere (2) zorgden bij Ajax voor de treffers.

Aan de zijde van de Nijmegenaren verzorgde Leroy George de twee doelpunten. De aanvaller werd zaterdag in het duel met De Graafschap (1-0 verliespartij) nog voor de rust naar de kant gehaald door trainer Alex Pastoor. Een trappende beweging kwam George op een gele kaart te staan, maar zijn trainer haalde George als straf naar de kant. Met zijn twee treffer revancheerde hij zich maandag enigszins.

Ajax-trainer Gery Vink verklaart de afwezigheid van El Hamdaoui. 'We hebben een afspraak gemaakt dat hij niet mee hoeft als we hem niet nodig hebben en we al weten dat hij op de bank zal zitten.'

Ja daar is dat gezwel natuurlijk veel te trots voor om op de bank te zitten. :excited.gif:
YNWA

joey
Erelid

Bericht door joey » di sep 13, 2011 8:25 am

Een vriendelijk verzoek: zou je kunnen ophouden die jongen een gezwel te noemen of op een andere manier uit te schelden?
Het stinkt aan alle kanten!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di sep 13, 2011 8:47 am

Tja Joey wat moet ik nu met zo’n “vriendelijk verzoek”? Eigenlijk niet zoveel. Als ik elke keer iemand moet verzoeken om iets niet te schrijven omdat ik dat niet graag lees kan ik wel aan de gang blijven. Zo vind ik het niet leuk om te te lezen dat jij wel klaar bent met dat 9/11 gezanik. Met name het woord gezanik stoort me maar het is je goed recht om er zo over te denken en dat te schrijven, geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om jou een “vriendelijk verzoek” te doen.

Niet dat ik hiermee wil impliceren dat je zo’n “vriendelijk verzoek” niet mag doen ik geef er alleen maar mee aan dat je, je “vriendelijke verzoek” ergens kan stoppen waar de zon niet schijnt.
YNWA

joey
Erelid

Bericht door joey » di sep 13, 2011 8:52 am

Ik vraag je alleen om geen nare scheldwoorden te gebruiken. :confused.gif:

Jammer dat je zo reageert.

Alexander

Bericht door Alexander » di sep 13, 2011 11:07 am

Belachelijk dat die jongen niet in het tweede op de bank hoeft te zitten. Je moet 'm zo veel mogelijk kwellen.

999

Bericht door 999 » di sep 13, 2011 11:10 am

joey schreef:Ik vraag je alleen om geen nare scheldwoorden te gebruiken. :confused.gif:

Jammer dat je zo reageert.
En toch heeft ie wel een beetje gelijk Joey :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di sep 13, 2011 11:51 am

Zo'n erg 'scheldwoord' is gezwel in mijn ogen niet. Als ik de naam El Hamdaoui hoor schieten er al snel veel grovere benamingen door mijn hoofd voor die etter en ik heb het idee dat dit voor veel meer Ajacieden geldt.

joey
Erelid

Bericht door joey » di sep 13, 2011 12:13 pm

Dat woord associeer ik met een nare ziekte. Google op gezwel en je weet welke.

999

Bericht door 999 » di sep 13, 2011 12:19 pm

Tja, ik associeer dat niet met een enge ziekte .. meer met rotklier .. Tis maar net wat je wilt lezen ..
Blij met de punten ...

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di sep 13, 2011 12:32 pm

joey schreef:Een vriendelijk verzoek: zou je kunnen ophouden die jongen een gezwel te noemen of op een andere manier uit te schelden?
Joey wil niet alleen dat ik hem geen gezwel meer noem maar ik mag eigenlijk helemaal niet lelijk meer tegen zijn vriendje doen. :hypocrite.gif:
YNWA

joey
Erelid

Bericht door joey » di sep 13, 2011 1:18 pm

Gefeliciteerd, IH. Jij bent de eerste ooit op mijn shitlist. :neutral.gif:

jabu

Bericht door jabu » di sep 13, 2011 1:19 pm

999 schreef:Tja, ik associeer dat niet met een enge ziekte .. meer met rotklier .. Tis maar net wat je wilt lezen ..
Nee, het is niet wat je wilt lezen. Voor joey is dit blijkbaar een gevoelig punt, zo heeft ieder wel iets wat voor hem/haar gevoeliger ligt. Jij reageert weer anders op 9/11 dan anderen. Je kan daar ook gewoon rekening mee proberen te houden. :excited.gif:

Arthur

Mounir El Hamdaoui

Bericht door Arthur » di sep 13, 2011 1:26 pm

Gezwel in de betekenis van "overbodige, pijnlijke of schadelijke toevoeging aan een lichaam" is op zich een verdedigbare analogie van de status van El H bij Ajax, maar als de associatie met tumoren bij iemand gevoelig ligt kun je daar natuurlijk best rekening mee houden.

Ride
Contacteer:

Bericht door Ride » di sep 13, 2011 1:28 pm

InnerHarbour schreef:
joey schreef:Een vriendelijk verzoek: zou je kunnen ophouden die jongen een gezwel te noemen of op een andere manier uit te schelden?
Joey wil niet alleen dat ik hem geen gezwel meer noem maar ik mag eigenlijk helemaal niet lelijk meer tegen zijn vriendje doen. :hypocrite.gif:
Mwoah.. hij stelt voor om hem op een andere manier uit te schelden.
Net hoe je het leest..

maar http://nl.wikipedia.org/wiki/Categorie:Gezwel is toch een manier om het K woord te ontlopen.

onbewust of bewust.

Snap best dat er moeite mee is.
Moet mezelf ook altijd inhouden want heb een behoorlijk grof taalgebruik wat niet handig is met kleine kinderen.
Dus probeer ik me on- en offline dusdanig bewust te zijn van wat ik zeg..
Vakkie 129

joey
Erelid

Bericht door joey » di sep 13, 2011 1:39 pm

Het was een verzoek, maar tegen beter weten in. :blush.gif:

Ik vind dat woord inderdaad erg grof. En buiten proportie. Het stoort me, elke keer als ik het lees.

Le T.

Bericht door Le T. » di sep 13, 2011 1:42 pm

Het probleem wat ik ermee heb is vooral de manier waarop de diagnose gesteld wordt: Onbekwaam, slordig en op basis van onzin.
Wollt ihr den totalen Mensch?

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di sep 13, 2011 1:48 pm

Ach joey was de eerste en enige op mijn shitlist. Tijdje geleden hem er weer afgehaald en nu heeft hij zijn probleem zo opgelost, prima toch. :ajaxsmiley.gif:
YNWA

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di sep 13, 2011 3:15 pm

Arthur schreef:Gezwel in de betekenis van "overbodige, pijnlijke of schadelijke toevoeging aan een lichaam" is op zich een verdedigbare analogie van de status van El H bij Ajax, maar als de associatie met tumoren bij iemand gevoelig ligt kun je daar natuurlijk best rekening mee houden.
Allemaal mooi en aardig, maar ik durf de stelling wel aan dat een gemiddeld redelijk denkend mens "gezwel" associeert met kanker. Kan best dat iemand eens aan wat anders denkt; maar is toch niet de maat. Je kan "kanker" ook toevoegen aan -zooitje, -hond, etc en dan zeggen dat je helemaal de ziekte niet op het oog hebt.

Ik snap Joey eigenlijk wel.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

999

Bericht door 999 » di sep 13, 2011 4:26 pm

Jabu schreef:
999 schreef:Tja, ik associeer dat niet met een enge ziekte .. meer met rotklier .. Tis maar net wat je wilt lezen ..
Nee, het is niet wat je wilt lezen. Voor joey is dit blijkbaar een gevoelig punt, zo heeft ieder wel iets wat voor hem/haar gevoeliger ligt. Jij reageert weer anders op 9/11 dan anderen. Je kan daar ook gewoon rekening mee proberen te houden. :excited.gif:
Prima, maar dan mag Joey dat van af nu ook wel eens gaan doen .. Dat rekening houden met anderen . lees anders de topics en posting maar eens door o.a. in het forum gedeelte Het Debat.Overgens hoeft dat voor mij ook niet dat gescheld enz.Maar om nu meteen bij het woordje gezwel in de stress te schieten ( en ik heb zo'n vermoeden dat het eigenlijk niet eens over dat woord gaat maar meer omdat IH zijn mening is dat EL.H. niet spoort en dat consequent verkondigd ) .. Nogmaals van mij hoeft het niet dat " schelden " maar persoonlijk til ik er niet zo zwaar aan .. ( en ook ik heb menigeen ( familileden/kennissen ) zien bezwijken aan die klote ziekte waar Joey dat woord mee associeert ).Maar goed .. das mijn mening ..
Blij met de punten ...

wimpey

Bericht door wimpey » di sep 13, 2011 4:30 pm

Alexander schreef:Belachelijk dat die jongen niet in het tweede op de bank hoeft te zitten. Je moet 'm zo veel mogelijk kwellen.
Magath liet Helmes dagenlang duurlopen langs een eenzaam kanaal maken en gaf 'm 10K boete, omdat ie een transfer naar St. Etienne niet zag zitten. EH mag wel wat doen voor die 1.8 waarvan Ajax geen enkel rendement heeft: afzien bijv.

Ik heb het al eerder voorgesteld: laat spelers die weg moeten en/of te licht zijn bevonden dagelijks aan de bak. Maak er een rondtrekkend circus van: vanavond een potje tegen de vrijwillige brandweer van Vaals, morgen een potje op de braderie in Zurich. Slapen doen ze ergens halverwege, in een motel in Urk ofzo.

Moet je eens kijken of en hoe snel ze dan weg willen.

joey
Erelid

Bericht door joey » di sep 13, 2011 4:53 pm

Hoe zou jij het vinden als jouw baas jou probeerde weg te pesten, Wimpey?

Magath is geschift.

Plaats reactie