PSV 2011-2012
Moderator: mods
Re: PSV 2011-2012
Marcelo in de bocht. Daar liggen vlg. week natuurlijk grote kansen. Opperknoeier.
Raar dat hij speelt in plaats van Derijck.wimpey schreef:Marcelo in de bocht. Daar liggen vlg. week natuurlijk grote kansen. Opperknoeier.
Vind het al heel wat dat hij Tyton durft op te stellen i.p.v. Isaksson. Misschien volgende week z'n 2e wissel.generaal schreef:Raar dat hij speelt in plaats van Derijck.wimpey schreef:Marcelo in de bocht. Daar liggen vlg. week natuurlijk grote kansen. Opperknoeier.
Marcelo is wél een aankoop van de trainer.generaal schreef: Raar dat hij speelt in plaats van Derijck.
Die Gentenaar had tegen ons een slechte dag moeten hebben en vandaag een goede.

psv gaat slordig met de vele kansen om.
Die Linssen.
Hield Wijnaldum ongeveer een halve minuut vast.

Hield Wijnaldum ongeveer een halve minuut vast.
Geëvenaard is geblesseerd. Deed rond half 1 nog een soort training of test.
IK GELOOF!!!!!!
Dat verklaart een hoop. Ben beter gewend van Gentenaar.Rishi schreef:Geëvenaard is geblesseerd. Deed rond half 1 nog een soort training of test.
Centrum psv is echt armoe troef. Marcelo is een gevaar voor eigen ploeg en Bouma is volledig passé. Ook opbouwend komt bij hem weinig op de juiste plek aan.
Ik weet het niet met die Wijnaldum. Over de bal heen kijken doet ie niet. Ik vind hem de minste bij psv van het middenveld en de aanval.
Janssen gaat het lastig krijgen met Toivonen volgende week.
Janssen gaat het lastig krijgen met Toivonen volgende week.
Mertens met de 0-2. Game over.
Voorin een goede ploeg, achterin zeer kwetsbaar. Wordt lastig voor Ajax vlg. week.
Voorin een goede ploeg, achterin zeer kwetsbaar. Wordt lastig voor Ajax vlg. week.
VVV-Venlo is degradatiekandidaat. Ajax had het puntverlies volledig aan zichzelf te wijten. Oke, Gentenaar keepte een wereldpot, maar dan nog.
Janssen is geen VM, Wimpey. Die zal het tegen iedere lopende/dynamische middenvelder lastig krijgen.
Janssen is geen VM, Wimpey. Die zal het tegen iedere lopende/dynamische middenvelder lastig krijgen.
Nou, het is wel lekker om vroeg op 0-1 te komen door een keepersfout. Hij dook niet eens. Tegen Ajax hield ie de onmogelijkste ballen eruit.D_skilled schreef: Ajax had het puntverlies volledig aan zichzelf te wijten. Oke, Gentenaar keepte een wereldpot, maar dan nog.
Tegen de enige ploeg van niveau die psv tot dusver ontmoet heeft, werd het middenveld volledig overlopen.Janssen is geen VM, Wimpey. Die zal het tegen iedere lopende/dynamische middenvelder lastig krijgen.
Ik zie bij zowel Ajax als psv posities die minder bezet zijn. De achterhoede van psv beziend, denk ik dat onze aanval vlg. week een leuke middag kan hebben. En Eriksen ook, tussen middenveld en defensie opduikend. Het centrum van psv is m.i. dat van een middenmoter.
VVV moet je helemaal ondersteboven spelen. Ze kunnen er niets van, echt niet. Musa is de enige die iets in z'n mars heeft. Volgens mij is alleen Excelsior nog een tandje slechter. Een vreemdelingenlegioen en een vergaarbak van derde en vierderangs spelers.
Ga eens inhoudelijk in op mijn posting van daarnet. Wat vind jij als fan van psv: defensie / middenveld / aanval en als elftal?
Verdediging is middelmaat. Middenveld is goed en de aanval met Matavz top voor Eredivisie-begrippen.
Wijaldum moet leren om over die knikker heen te kijken. Hij is vaardig, energiek en draait makkelijk weg, maar het subtiele mis ik vooralsnog.
Strootman is een prima speler. Helaas heeft hij geen rechterbeen. Toivonen vind ik bruikbaar op z'n huidige positie.
Wijaldum moet leren om over die knikker heen te kijken. Hij is vaardig, energiek en draait makkelijk weg, maar het subtiele mis ik vooralsnog.
Strootman is een prima speler. Helaas heeft hij geen rechterbeen. Toivonen vind ik bruikbaar op z'n huidige positie.
Dan zijn we het eens.
Ik verwacht een doelpuntrijke wedstrijd vlg. week.

Ik verwacht een doelpuntrijke wedstrijd vlg. week.
Enorm slecht 'verdedigd' door grootvader Bouma.
Volgende week hopelijk een basisplaats voor Derijck.. Want nu staat het 2-2. Sterf Fredje; zakelijk gezien dan!
generaal schreef:Volgende week hopelijk een basisplaats voor Derijck.. Want nu staat het 2-2. Sterf Fredje; zakelijk gezien dan!

Gelukkig voor PSV vallen deze treffers vroeg.
Hoe zag Tyton er bij de tegendoelpunten uit?
Laatst gewijzigd door Rooie op zo sep 11, 2011 2:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Die Bouma.
Wat een niveau joh! RBC!
Wijnaldum ook lekker trouwens!

Wat een niveau joh! RBC!
Wijnaldum ook lekker trouwens!