Pfff... vermoeiend... dat soort sneue tweets...
Moderator: mods
Nee, dat maak jij ervan. Gewoon een onschuldig geintje, kijk hoe iedereen gestressed al deze onzin zit te volgen.banjavi schreef:Die jongen geilt op aandacht... ik lach me dood...![]()
Pfff... vermoeiend... dat soort sneue tweets...
Valencia is geen club die de hoofdprijs betaald over het algemeen, dus dat komt goed uit.Marillion schreef:Hij had, net als Vertonghen, toch echt iets achter de hand:
Van der Wiel en Vertonghen wezen last-minute aanbod Valencia af
Gregory van der Wiel en Jan Vertonghen hebben woensdagavond vlak voor het sluiten van de transfermarkt een aanbod van Valencia afgewezen, zo bevestigde Frank de Boer op Ajax TV. 'Zij zien ook dat er in Amsterdam iets mooi aan het groeien is. Zij willen daar graag deel van uitmaken. En bovendien: we spelen Champions League. Greg en Jan hebben steeds allebei steeds weer benadrukt dat ze het hier heel erg naar hun zin hebben en het niet noodzakelijk vinden om nu weg te gaan.'
Bron: AN
Greg doet me denken aan Nigel in dat opzicht... die was ook eigenlijk totaal ongeschikt voor Ajax, maar is toen in Duitsland op een totaal andere positie opeens uitgegroeid tot onbetwistbare basisspeler van Oranje!Toppie schreef:http://www.telegraaf.nl/prive/10644244/ ... lip__.html
Ja sterallures heeft die wel buiten het veld , had die die ook maar net zo binnen het veld als CR , maar daar ziet die alleen de hakken van Ronnie, als die hem weer is voorbij gelopen , slechte back VDW goed voor een middermoter.
of wordt een Ajacied in de jeugd op die plaats (en op 10) zelden lastiggevallen door een tegenstander.Jabu schreef:Misschien worden de beste spelers in de jeugd steeds centraal gezet?
Daar wordt je toch niet beter van?Demosthenes schreef:of wordt een Ajacied in de jeugd op die plaats (en op 10) zelden lastiggevallen door een tegenstander.Jabu schreef:Misschien worden de beste spelers in de jeugd steeds centraal gezet?
Dan gaan we daar de komende jaren geen last van krijgen, aangezien de komende lichtingen ruk zijn.Demosthenes schreef:of wordt een Ajacied in de jeugd op die plaats (en op 10) zelden lastiggevallen door een tegenstander.Jabu schreef:Misschien worden de beste spelers in de jeugd steeds centraal gezet?
Geen idee wat hij bij een grotere competitie te zoeken heeft... Hij kan beter naar RKC vertrekken ofzo, misschien dat hij daar leert te verdedigen!Fregge schreef:Het is beter voor hem dat die naar een grotere competitie verhuist.
Als hij dat echt gezegd heeft, zou dat zijn gemakkelijke en dromerige gedoe achterin goed kunnen verklaren. Maar dan moet hij ook zsm uit de achterste lijn gehaald worden. Dan heeft ie daar helemaal niks te zoeken.Joey schreef: Ik heb wel eens gelezen, dat hij verdedigen niet zo interessant vond. Hij deed het vooral omdat het erbij hoorde. Dan denk ik: jongen, je bent verdediger. Je eerste taak is tegendoelpunten voorkomen. Als je eerste taak was om te helpen bij de aanval, dan was je middenvelder of aanvaller.
Mwah, in een grotere ( betere ) competitie zal ie nog meer verdedigend werk moeten laten zien .. en laat hem daarin nu steeds staan te schutteren ..Fregge schreef:Het is beter voor hem dat die naar een grotere competitie verhuist.
Wie wil hem dan hebben? Chelsea? Wigan? Bredford?Fregge schreef:Maar dan ligt er wel weer meer druk op hem. Kan die wel eens van opbloeien