Helikopter en alles, maar Ruiz verscheen niet op de afgesproken plek

Moderator: mods
Nee, dat werd bij SkySports gemeld.D_skilled schreef:Grapje zeker?
Benji schreef:Dat verhaal, Joey![]()
Verwacht het niet, die is gewoon rond met Fulham. Officiele berichtgeving gaat rond deze tijd trouwens ook niet meer zo snel, kan me herinneren dat Ajax 2 jaar geleden nog 3 transfers op de ochtend na de deadline bekend maakte.CdE schreef:Ondertussen is hij nog steeds niet officieel weg.. Hopelijk (voor Ajax) wordt het geen Verhoek-scenario.
Daar wil ik nog geen hond vandaan hebben. Dan maar bij Fulham in Londenjoey schreef:Benji schreef:Dat verhaal, Joey![]()
Ruiz heeft groot gelijk. Newcastle, pfff.
D_skilled schreef:Zeer betreurenswaardig dat een schitterende balvirtuoos als Ruiz FC Twente verruilt voor het nietige Fulham. Beetje een wanhopige overgang van Ruiz, die toch had gehoopt op mooiere clubs. Maar goed, bij Fulham zal hij de absolute ster zijn. Een goed jaar zou hem zo een transfer naar een topclub kunnen opleveren.
Het zal geen toeval zijn dat Ruiz kiest voor Fulham en dus voor Jol. Jol houdt van zulke spelers. Adriaanse daarentegen...De Dominee schreef:Dat deed hij dan ook geregeld, een wedstrijd openbreken of beslissen. Net zoals Suarez dat voor ons deed.
Twente kan nu niet meer speculeren op een actie van Ruiz, zoals voorheen. Dat vergt aanpassing, zowel tactisch als mentaal.Nu wordt het bij Twente net als bij Ajax: een rondo.
FC Twente draagt een deel van de transfersom af aan Ruiz’ vorige club AA Gent, dat naar verluidt recht heeft op 1,3 miljoen euro. De tukkers hoeven niet te vrezen voor Ruiz in de Europa League-ontmoetingen met Fulham. De Costa Ricaan is Europees niet speelgerechtigd voor Fulham.
999 schreef:Als ie maar geen heimwee krijgt naar de hechte Twentse gemeenschap ... ( met zo'n salaris niet denk ik )
Die snap ik niet, want hij heeft nog geen EL wedstrijden gespeeld.999 schreef:FC Twente draagt een deel van de transfersom af aan Ruiz’ vorige club AA Gent, dat naar verluidt recht heeft op 1,3 miljoen euro. De tukkers hoeven niet te vrezen voor Ruiz in de Europa League-ontmoetingen met Fulham. De Costa Ricaan is Europees niet speelgerechtigd voor Fulham.
Heeft Europees gespeeld met Twente en omdat Twente in dezelfde competitie speelt mag het niet. Als hij bijvoorbeeld naar Arsenal was gegaan had hij wel mogen spelen dacht ik.Zlatan Son of God schreef:Die snap ik niet, want hij heeft nog geen EL wedstrijden gespeeld.999 schreef:FC Twente draagt een deel van de transfersom af aan Ruiz’ vorige club AA Gent, dat naar verluidt recht heeft op 1,3 miljoen euro. De tukkers hoeven niet te vrezen voor Ruiz in de Europa League-ontmoetingen met Fulham. De Costa Ricaan is Europees niet speelgerechtigd voor Fulham.