FC Twente 2011-2012
Moderator: mods
Re: FC Twente 2011-2012
En het is definitief rond (AD.nl).
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Haha, meer dan de hoofdprijs zelfs.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Mooi! Die mogen ze hebben, zeker voor 5 miljoen!Alexander schreef:En het is definitief rond (AD.nl).
Face your fears and live your dreams, No Fear
De transfer zou niet 5, maar maarliefst 5,5 miljoen zijn. Krankzinnig bedrag voor een Nederlandse voetballer die geen international is, moeizaam scoort en nog maar een 1-jarig contract heeft. Zeker als je dat vergelijkt met Stekelenburg.
Goed onderhandeld van Van Geel.
VZ
Heerenveen zal hem volgend jaar voor minder geld moeten verkopen, heeft nu nog een contract voor 2 jaar.
Zoals verwacht.Heerenveen alleen bij 'krankzinnig' bedrag bereid te praten over Narsingh
Woensdag, 31 augustus 2011 om 12:46
Bij sc Heerenveen is men absoluut niet van plan mee te werken aan een vertrek van Luciano Narsingh richting Enschede. De buitenspeler staat op de nominatie om naar FC Twente te verkassen wanneer Bryan Ruiz de overstap maakt naar Engeland. “In principe willen wij helemaal niemand meer verkopen”, zegt technisch directeur Johan Hansma echter.
“De selectie is rond en wij willen niemand meer kwijt, of er moeten krankzinnige bedragen op tafel komen”, vertelt de oud-verdediger woensdagmiddag aan De Telegraaf. “Maar dat zie ik niet meer gebeuren. Tot op heden is er ook geen contact geweest met FC Twente over Narsingh.”
De zaakwaarnemer van de aanvaller, Mustapha Nakli, liet eerder op de dag nog weten dat er al contact is geweest tussen FC Twente en Narsingh. “Als Ruiz wordt verkocht, schakelen ze over op mijn cliënt”, liet hij zich ontvallen.
Heerenveen zal hem volgend jaar voor minder geld moeten verkopen, heeft nu nog een contract voor 2 jaar.
Tubantia meldt interesse van Twente in Assaidi. Als Twente hem aantrekt zijn ze behoorlijk sterk dit jaar.
http://www.blikopnieuws.nl/bericht/1337 ... singh.html
Edit:
http://www.blikopnieuws.nl/bericht/1337 ... singh.html
Edit:
Ook Tubantia.Gladstony tekent bij FC Twente
woensdag, 31 augustus, 2011 - 13:02
FC Twente heeft de Braziliaan Gladstony vastgelegd. Hij is het eerste product van de samenwerking met Manchester United.
De middenvelder speelde in zijn vaderland voor Desportivo Brasil. Dinsdag tekende hij in Enschede een contract. Vrijdag vliegt Gladstony nog terug om zijn werkvergunning in orde te maken.
Gladstony werd op 5 augustus 18 jaar en mag vanaf die dag officieel in Europa voetballen
Epi wist héél zeker dat de nuchtere ome Joop geen miljoenen zou neertikken voor Fer. 

Dominee, zie mijn eerdere bericht over Narsingh. Heerenveen gaat zonder blikken of blozen bedragen van 10+ miljoen euro vragen.
Ik hoop het.
Iemand die Gladstony kent? Wat moet Twente met nog meer middenvelders? Fer, Gladstony, Brama en Janssen zullen allemaal willen/moeten spelen cq zijn aankopen.
Iemand die Gladstony kent? Wat moet Twente met nog meer middenvelders? Fer, Gladstony, Brama en Janssen zullen allemaal willen/moeten spelen cq zijn aankopen.
Duurt trouwens opvallend lang voordat de transfer van Ruiz wordt bevestigd. Problemen (medische keuring/persoonlijke eisen)?
-
en we zijn al weer een uur (of twee?) verder.Benji schreef:Duurt trouwens opvallend lang voordat de transfer van Ruiz wordt bevestigd. Problemen (medische keuring/persoonlijke eisen)?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
-
Gladstony is Braziliaanse middenvelder van 18 jaar. Komt uit de Zuid Amerikaanse voetbalschool van Manchester United.De Dominee schreef:Ik hoop het.
-
Pluim voor van Geel idd. Ik vind Fer een hele leuke voetballer, maar vind het erg veel geld. Ach ja we zullen zien.Alexander schreef:De transfer zou niet 5, maar maarliefst 5,5 miljoen zijn. Krankzinnig bedrag voor een Nederlandse voetballer die geen international is, moeizaam scoort en nog maar een 1-jarig contract heeft. Zeker als je dat vergelijkt met Stekelenburg.
Kan ie er ook wat van?FCT-Bantje schreef:Gladstony is Braziliaanse middenvelder van 18 jaar. Komt uit de Zuid Amerikaanse voetbalschool van Manchester United.De Dominee schreef:Ik hoop het.
Hoe zie jij het middenveld van Twente voor je met deze 2 aanwinsten erbij? Verwacht je nog vuurwerk voorin als Ruiz vertrekt?
Balen van Ruiz voor jullie, trouwens. Vooral gezien de timing en omdat het Fulham is (ballenclub).
- InnerHarbour
Ja 5 miljoen is veel maar denk toch dat die Fer het gaat maken. Heb hem dit jaar flink wat zien spelen en vindt hem indrukwekkend met dat grote lichaam en die kracht die hij uitstraalt. Is pas 21 en kan nog veel beter worden.Alexander schreef:De transfer zou niet 5, maar maarliefst 5,5 miljoen zijn. Krankzinnig bedrag voor een Nederlandse voetballer die geen international is, moeizaam scoort en nog maar een 1-jarig contract heeft. Zeker als je dat vergelijkt met Stekelenburg.
YNWA
-
Ik ken Gladstony niet, maar schijnt wel leuke voetballer te zijn. Hoort tot de grotere talenten van die voetbalschool. Is 18 jaar dus altijd afwachten hoe het zich ontwikkeld. Ik vind middenveld en voorhoede erg lastig. Misschien gaat De Jong wel naar rechts en dan fer op middenveld. Adriaanse zit ook nog met Chadli die nog retour komt dus veel keuze. Gladstony zal echt voor toekomst zijn dus die reken ik nog niet mee.De Dominee schreef:Kan ie er ook wat van?FCT-Bantje schreef:Gladstony is Braziliaanse middenvelder van 18 jaar. Komt uit de Zuid Amerikaanse voetbalschool van Manchester United.De Dominee schreef:Ik hoop het.
Hoe zie jij het middenveld van Twente voor je met deze 2 aanwinsten erbij? Verwacht je nog vuurwerk voorin als Ruiz vertrekt?
Balen van Ruiz voor jullie, trouwens. Vooral gezien de timing en omdat het Fulham is (ballenclub).
Welke opties zien jullie? Andere tactiek 4-4-2?
Je zou bijna gaan denken dat Munsterman een Feyenoord supporter is. Hoe kun je anders verklaren dat je meer dan 5 miljoen gaat betalen voor een speler met een aflopend contract die bovendien helemaal niet zo bijzonder is?
Nil volentibus arduum
Ik zie niet veel andere opties dan Luuk rechtsbuiten, om eerlijk te zijn.FCT-Bantje schreef:
Ik ken Gladstony niet, maar schijnt wel leuke voetballer te zijn. Hoort tot de grotere talenten van die voetbalschool. Is 18 jaar dus altijd afwachten hoe het zich ontwikkeld. Ik vind middenveld en voorhoede erg lastig. Misschien gaat De Jong wel naar rechts en dan fer op middenveld. Adriaanse zit ook nog met Chadli die nog retour komt dus veel keuze. Gladstony zal echt voor toekomst zijn dus die reken ik nog niet mee.
Welke opties zien jullie? Andere tactiek 4-4-2?
Kan John ook als rechtsbuiten spelen? Die maakt tot nu toe een betere indruk dan Berghuis. Chadli zal als hij fit is weer de linksbuitenpositie innemen.
Berghuis lijkt sowieso wat te zijn gezakt in de pikorde.
Berghuis lijkt sowieso wat te zijn gezakt in de pikorde.
Chadli - Janko - Luuk
Janssen - Fer - Brama
Zoiets denk ik? Met oa John, Berghuis en Landzaat achter de hand.
Janssen - Fer - Brama
Zoiets denk ik? Met oa John, Berghuis en Landzaat achter de hand.
Ruiz blijkbaar effectief weg nu. Er zou geen vervanger worden aangetrokken.
Teleurstelling alom op het forum van Twente. Ook de term 'wanbeleid' valt.
Teleurstelling alom op het forum van Twente. Ook de term 'wanbeleid' valt.
-
Ruiz naar Fulham, geen vervanger.
Bron Twitter
Bron Twitter
Ik kan de teleurstelling begrijpen, maar het is erg moeilijk om te anticiperen of te reageren op een verkoop op de laatste dag van de transferperiode. Selectie mist nu extra klasse. Zonde overigens dat het om Fulham gaat, middelmatige club die ook niet bekend staat om een herkenbare voetbalstijl.
Laatst gewijzigd door Rooie op wo aug 31, 2011 5:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.