Ajax hád zich al versterkt, nu was er alleen nog een reservespits en een stormram nodig voor weinig...Dubbel schreef:Slecht verhaal. De concurrentie versterkt zich en wij moeten hopen op een of andere B rus.
Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Bétrouwbaar transfernieuws
Denk je nou echt dat een speler die Anderlecht zelf niet wil hebben en die Anderlecht een zomer lang aan geen club ter wereld heeft kunnen slijten ons wel even langs Psv en Lyon gaat schieten?
Op 31/8 krijg je compromissen. De eerste keus is dan immers allang vergeven. Bulykin is een compromis, zoals Matavz voor psv een (duur) compromis is.
Bulykin heeft er vorig jaar overigens meer ingelegd dan Matavz 

Janssen vs Strootman, Boerrigter vs Mertens, Sig vs Matavz, Serero vs Wijnaldum, Cillessen vs Tyton.Benji schreef:Bulykin heeft er vorig jaar overigens meer ingelegd dan Matavz
Ajax doet het zo gek nog niet deze zomer. En vooral véél goedkoper.
Als je het zo neerzet is het zo beroerd nog niet inderdaad. Bulykin blijf ik echter ongelooflijk vinden.wimpey schreef:Janssen vs Strootman, Boerrigter vs Mertens, Sig vs Matavz, Serero vs Wijnaldum, Cillessen vs Tyton.Benji schreef:Bulykin heeft er vorig jaar overigens meer ingelegd dan Matavz
Face your fears and live your dreams, No Fear
Breekijzer. Een jongen die bewezen heeft te kunnen scoren. Niet mijn ding, maar een compromis op het laatst mogelijke moment. De opties die de club prefereerde zullen vergeven zijn.
Dan gewoon Siem als 2e spits...
transfervrij, maar hij is wel een buiten EU speler, dus hoog salaris
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Die ziet FdB als middenvelder. Ajax heeft een heel behoorlijke selectie, hoor. M.n. voorin veel meer mogelijkheden dan ruim een half jaar geleden.De Dominee schreef:Dan gewoon Siem als 2e spits...
En dié ploeg bleek al goed genoeg te zijn om kampioen te worden.
Vraag niet hoe we kampioen zijn geworden en dat Siem als middenvelder geen knip voor de neus waard is. Nu hebben we dus én een dure Rus die niks toevoegt op de bank zitten en Siem op het middenveld. Dubbel kut.
De Dominee schreef:Als je het zo neerzet is het zo beroerd nog niet inderdaad. Bulykin blijf ik echter ongelooflijk vinden.wimpey schreef:Janssen vs Strootman, Boerrigter vs Mertens, Sig vs Matavz, Serero vs Wijnaldum, Cillessen vs Tyton.Benji schreef:Bulykin heeft er vorig jaar overigens meer ingelegd dan Matavz
Een zo goedkoop mogelijke oplossing, om De Boer tevreden te stellen. We zullen zien op welke voorwaarden deze speler komt. Nu hij transfervrij is, kunnen ze hem vastleggen voor een jaar. Dan kan de -nieuwe- scouting rustig uitkijken naar een ander, als Castillion te licht bevonden wordt. (Dit wil niet zeggen dat ik er blij mee ben. Ik probeer het te begrijpen.)
Er is wel degelijk sprake van een koerswijziging, dat stemt me tevreden. Geen machotransfers meer.
Het stinkt aan alle kanten!
Boelykin ondergaat medische keuring
Het lijkt erop dat Ajax en Dmitri Boelykin eruit zijn. De Rus reed net samen met clubarts Edwin Goedhart het terrein van de ArenA af. Dat duidt op een medische keuring.
Aan de Russische aanvaller, die nu onder contract staat bij RSC Anderlecht, hangt een prijskaartje van rond de 1 miljoen euro.
Frank de Boer gaf eerder al aan interesse te hebben in een 'type Boelykin', maar volgens technisch manager Danny Blind was de Rus te duur.
Maar volgens Voetbal International heeft Anderlecht nu op het laatste moment laten weten dat Boelykin transfervrij weg mag. Zijn komst zou dan niet meer afhankelijk zijn van een vertrek van El Hamdaoui. "Ik hoop dat Dmitri naar Ajax komt", aldus De Boer tegenover Voetbal International. 'We doen er alles aan voor de sluiting van de transfermarkt tot een akkoord te
Het lijkt erop dat Ajax en Dmitri Boelykin eruit zijn. De Rus reed net samen met clubarts Edwin Goedhart het terrein van de ArenA af. Dat duidt op een medische keuring.
Aan de Russische aanvaller, die nu onder contract staat bij RSC Anderlecht, hangt een prijskaartje van rond de 1 miljoen euro.
Frank de Boer gaf eerder al aan interesse te hebben in een 'type Boelykin', maar volgens technisch manager Danny Blind was de Rus te duur.
Maar volgens Voetbal International heeft Anderlecht nu op het laatste moment laten weten dat Boelykin transfervrij weg mag. Zijn komst zou dan niet meer afhankelijk zijn van een vertrek van El Hamdaoui. "Ik hoop dat Dmitri naar Ajax komt", aldus De Boer tegenover Voetbal International. 'We doen er alles aan voor de sluiting van de transfermarkt tot een akkoord te
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Is dat één artikel? Hij gaat in een paar regels van 1 miljoen naar transfervrij.
bron: AT5
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Prima pinchhitter. Handig als je bijvoorbeeld op 2-2 bij VVV staat met nog 20 minuten te spelen...
Het is wrang. Psv heeft een team bijeen gekocht waarmee ze ons de komende jaren fluitend voor gaat blijven en wij hopen op Bulykin. Kan best zijn dat het inmiddels kort dag is maar dan hadden ze maar eerder zaken moeten doen. En dan hebben we het verhaal El Ham/El Satti nog. Geen idee wie bij Ajax de transfers doet maar het is vast niet moeilijk om iemand te vinden die het beter kan.
Zoals Wimpey al postte:Dubbel schreef:Het is wrang. Psv heeft een team bijeen gekocht waarmee ze ons de komende jaren fluitend voor gaat blijven en wij hopen op Bulykin. Kan
wimpey schreef:Janssen vs Strootman, Boerrigter vs Mertens, Sig vs Matavz, Serero vs Wijnaldum, Cillessen vs Tyton.Benji schreef:Bulykin heeft er vorig jaar overigens meer ingelegd dan Matavz
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Ik ben heel blij met Sigthorsson, Boerrigter, Serero en Cillesen hoor
- Ajaciedjuh
Wat een onzin. Ajax heeft minimaal evenveel talent en potentieel als psv. Daarnaast houden we onze basis en zijn we voorin gewoon aanzienlijk versterkt t.o.v. het laatste jaar van seizoen 2010-2011.Dubbel schreef:Het is wrang. Psv heeft een team bijeen gekocht waarmee ze ons de komende jaren fluitend voor gaat blijven en wij hopen op Bulykin. Kan best zijn dat het inmiddels kort dag is maar dan hadden ze maar eerder zaken moeten doen. En dan hebben we het verhaal El Ham/El Satti nog. Geen idee wie bij Ajax de transfers doet maar het is vast niet moeilijk om iemand te vinden die het beter kan.
psv moet op veel meer plekken spelers in passen en achterin is het nog steeds zwak.
Ik had er wel graag een echte aanvaller erbij gehad voorin. Een spelers als Suarez voor de rechtsbuiten positie, die dan ook als spits kon spelen. Schijnbaar niet haalbaar, dus moeten we het met Bulykin doen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ik bewonder jullie optimisme en hoop van harte dat we rond maart nog meedoen.
Wat vindt jij dan zo'n uitstekende aankoop van PSV???
Waar basseer jij op dat ze nu vele malen sterker zijn dan Ajax?
Mertens in de enige echte versterking... (in mijn ogen)
en in hoeverre zijn die aankopen beter dan die van Ajax???
Waar basseer jij op dat ze nu vele malen sterker zijn dan Ajax?
Mertens in de enige echte versterking... (in mijn ogen)
en in hoeverre zijn die aankopen beter dan die van Ajax???
- Ajaciedjuh
Janssen niet!?El Clavo schreef:Ik ben heel blij met Sigthorsson, Boerrigter, Serero en Cillesen hoor
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."