Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Je verkoopt Nasri en Cesc en haalt er zo een Duitse slungel voor terug. Lekker bezig Wenger...
IK GELOOF!!!!!!
8-2, heb je die defensie van Arsenal gezien?Rishi schreef:Je verkoopt Nasri en Cesc en haalt er zo een Duitse slungel voor terug. Lekker bezig Wenger...
Mertesacker redt zich wel in Engeland.
Ik zou Fulham overigens een matige ploeg vinden voor Ruiz, middenmoot op z'n best in de PL. Het zal na het falen van Elia en Arnautovic in het buitenland alleen wel moeilijk zijn om naar een echt grote club te komen vanaf Twente.
Verdediging is bagger. Die Djourouwimpey schreef:8-2, heb je die defensie van Arsenal gezien?Rishi schreef:Je verkoopt Nasri en Cesc en haalt er zo een Duitse slungel voor terug. Lekker bezig Wenger...
Mertesacker redt zich wel in Engeland.

bedoelde meer dat Arsenal namen moet halen. Echte kwaliteit. Niét een tweederangs Duitser.
IK GELOOF!!!!!!
Ben benieuwd hoeveel interlands eersterangs Duitsers dan wel niet spelen...Rishi schreef:Niét een tweederangs Duitser.
-
Arsenal heeft nog één dag en ik denk, de media volgend, de wedstrijd heb ik niet gezien, dat één Duitser onvoldoende is om zich te versterken/op dezelfde sterkte te blijven.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
In een competitie waar Hyppia jarenlang een ster was, zal Mertesacker zich ook wel redden.
Ruiz naar Fulham, het lijkt een noodsprong. Die jongen wil dus per se weg.
Het stinkt aan alle kanten!
-
Hij alleen zorgt voor een sterke verdediging van Arsenal? In dat geval is het een koopje.joey schreef:In een competitie waar Hyppia jarenlang een ster was, zal Mertesacker zich ook wel redden.
Ruiz wil liever weg en Twente wil graag verkopen, want ze zijn er al ruim een jaar mee aan het leuren, heb ik de indruk, al zal er eerder aan de Europese (sub)top zijn gedacht dan aan de komende tegenstander in de EL.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Dat lijkt mij ook Joey. Ruiz krijgt binnenkort klop van zijn oude teamgenoten in de EL.
Face your fears and live your dreams, No Fear
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Wesley Sneijder is net in Engeland gespot.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
En Sulejmani is ook al op alle luchthavens van Londen gespotThijs schreef:Wesley Sneijder is net in Engeland gespot.

Heerlijke dag.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
En Ribery schijnt naar Chelsea te gaan voor 22 miljoen.
Ja, mooie dag inderdaad!
Ja, mooie dag inderdaad!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Ribery: wat een overschatte speler is dat zeg.
Transfer van Sneijder zou mooi zijn, levert ons een paar miljoen op en dan zit hij tenminste niet meer bij die enorme kutclub uit Italie. Sulejmani naar Engeland...wat een droom! Helaas niet meer dan dat.
Transfer van Sneijder zou mooi zijn, levert ons een paar miljoen op en dan zit hij tenminste niet meer bij die enorme kutclub uit Italie. Sulejmani naar Engeland...wat een droom! Helaas niet meer dan dat.
Rishi heeft wat tegen Duitsland / het Duitse voetbal.T82 schreef:Ben benieuwd hoeveel interlands eersterangs Duitsers dan wel niet spelen...Rishi schreef:Niét een tweederangs Duitser.
honda naar arsenal
ribery naar chelsea
sneijder gezien op milan airport richting manchester
prachtig theater dit
ribery naar chelsea
sneijder gezien op milan airport richting manchester

prachtig theater dit
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Chu-Young Park en Andre Santos naar Arsenal.
15.19: Manchester United doet er in ieder geval weinig aan om geruchten over Wesley Sneijder de kop in te drukken. Behalve het feit dat de club al jarenlang allerlei geruchten op eigen website publiceert, stond er vanmiddag een grote openingsfoto van de Utrechter als opening op de site. Gaat het hier om een foutje in de techniek of bereiden ze een bericht over de komst van Sneijder voor?

Infostrada: "Arsene Wenger’s quote on Santos: 'He has experience in the Champions League.' Number of matches played by Santos by the Champions League: 0."

Helemaal de weg kwijt.
En Kaka naar Engeland?
http://twitter.com/#!/ArSaulnal/status/ ... 96/photo/1
En Grygera is rond met Fulham. Toch wel de meest verrassende transfer vandaag

Oh nee hoor. Vriendelijk volk. Beter dan de rest van Europa. Maar Arsenal heeft 100 miljoen.. dan koop je toch wat beters?wimpey schreef:Rishi heeft wat tegen Duitsland / het Duitse voetbal.T82 schreef:Ben benieuwd hoeveel interlands eersterangs Duitsers dan wel niet spelen...Rishi schreef:Niét een tweederangs Duitser.
Dus niét die Koreaan, Mertesacker en eventueel Honda.
IK GELOOF!!!!!!
Even snel een klein vraagje. Sluit de transfermarkt in Engeland een uur later door het tijdsverschil?
Nee, als ik Sky moet geloven, sluit de markt om 23.00 Engelse tijd.
Eigenwijs!
Sommigen van die reporters worden nog net niet gemolesteerd.
Sommigen van die reporters worden nog net niet gemolesteerd.
Op Sky staat dat er nog een half uur te gaan is, dus blijkbaar houden ze onze tijd aan.Rishi schreef:1 uur later.
Transfer Deadline
BREAKING: Liverpool midfielder Raul Meireles hands in written transfer request. Confirmed on Liverpool website.