PSV 2011-2012
Moderator: mods
Re: PSV 2011-2012
Het Excelsior van dit seizoen is een aanfluiting voor de Eredivisie. Staan bij mij met stip op 1 om rechtstreeks te degraderen.
Kwalitatief is de Eredivisie gewoon ruk. De top 3 heeft geen kind aan 'de kleintjes' in de Eredivisie. Een verrassing komt daardoor steeds minder voor. Dat is wel anders in Engeland.
Kwalitatief is de Eredivisie gewoon ruk. De top 3 heeft geen kind aan 'de kleintjes' in de Eredivisie. Een verrassing komt daardoor steeds minder voor. Dat is wel anders in Engeland.
Dat komt omdat zelfs de matige clubs uit de eredivisie hun beste spelers kwijtraken, bijvoorbeeld om ergens in de 2e divisie op de bank te gaan zitten.
I think I lost my fucking headache
Excelsior is nóg slechter dan SV Ried. En dat zegt wat....
Ik betwijfel overigens of het lek bij PSV echt boven is, ik denk eerder dat het niveau van, met name de laatste 2, de tegenstanders dusdanig bedroevend was dat elke serieuze club daarvan met twee vingers in de neus zou winnen.
Dat patroon begint inderdaad steeds duidelijker te worden. Je kan je dit seizoen als titelkandidaat meer dan ooit geen puntverlies tegen de clubs uit het rechterrijtje veroorloven. Dat maakt Ajax' sof in Venlo dan ook zo extra vervelend.D_skilled schreef: Dit seizoen zijn er meer degradatiekandidaten bijgekomen en de middenmoot van vorig seizoen heeft ingeboet in kwaliteit (Ado den Haag, FC Utrecht, Roda JC en NAC Breda in mindere mate). Oftewel de Eredivisie is er alleen maar minder op geworden.
Opnieuw een prima wedstrijd van Mertens. Weliswaar tegen Bal op Dak 9, maar toch. Dure jongen, maar dan heb je dus ook wat. Alhoewel ik niet had verwacht dat ie de overstap van Utrecht naar Psv zó voortvarend zou maken.
Ja, die Mertens kan wel wat. Psv maakt een behoorlijke indruk en dat komt met name door Mertens. Ook Strootman is trouwens wel een sterke middenvelder.
-
Dat is het enige dat telt, punten verspelen tegen VVV!!!!Dat maakt Ajax' sof in Venlo dan ook zo extra vervelend.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Mertens begint het seizoen steeds sterk. En kakt dan na de winterstop in.Zuidema schreef: Alhoewel ik niet had verwacht dat ie de overstap van Utrecht naar Psv zó voortvarend zou maken.
-
Dat laatste hoop ik, maar volgens vi.nl heeft hij vorig seizoen na de winterstop meer doelpunten gemaakt dan ervoor zie http://www.vi.nl/Spelers/Speler/Dries-M ... season=392wimpey schreef:Mertens begint het seizoen steeds sterk. En kakt dan na de winterstop in.Zuidema schreef: Alhoewel ik niet had verwacht dat ie de overstap van Utrecht naar Psv zó voortvarend zou maken.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Van PN: Groningen vroeg meer dan 7,5 miljoen voor Matavz, Pieters blijft definitief bij PSV en Rutten jammert dat hij een spits wil.
Het stinkt aan alle kanten!
Dat zal dan Bulykin of Hamdaoui wel worden.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Onvoorstelbaar dat ze niet cashen voor Pieters zeg. Had ik echt niet verwacht. Die kans krijgen ze nooit meer.
Nil volentibus arduum
-
Op http://www.ajaxshowtime.com/voetbalnieu ... -musa.html wordt Musa genoemd (bron Van Gelder) Het lijkt mij, als van die berichten iets klopt een vreemde zaak, drie totaal verschillende spelers of gaat het alleen maar om het kopen?De Dominee schreef:Dat zal dan Bulykin of Hamdaoui wel worden.
Het gaat alleen maar om het kopen.
Speculeren op financiele groei van deze investeringen!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Nu wordt het Santon (Inter) voor Newcastle.Marillion schreef:Onvoorstelbaar dat ze niet cashen voor Pieters zeg. Had ik echt niet verwacht. Die kans krijgen ze nooit meer.
psv is geen koopclub meer.Jöhnk schreef:Het gaat alleen maar om het kopen.

Ik denk dat B&W van Eindhoven nog een keer toeslaan voor 1/9. Hou het op Matavz. Ik denk dat er ook nog wel een vertrekt: Toivonen of Lens.
Nogmaals Wimpey, er is geen cent van dat gemeentegeld aan nieuwe spelers uitgegeven! PSV heeft de opbrengst van de verkopen van de afgelopen 5 jaar opgespaard om dit te kunnen doen! 

Volgens VI wordt er weer onderhandeld over Matavz. De opvolger van de Sloveen (Texeira) zou al in Nederland aangekomen zijn.
Dat gaat dan richting de 30 miljoen qua aankopen deze zomer. Maar het geld van de gemeente is hier echt niet voor gebruikt hoor. 

Tja, markteconomisch gezien kan je al deze spelers niet laten schieten.
Jöhnk schreef:Dat gaat dan richting de 30 miljoen qua aankopen deze zomer. Maar het geld van de gemeente is hier echt niet voor gebruikt hoor.
Ze hebben toch geld geleend van sponsors? Geld dat wel moet worden terugbetaald, natuurlijk.
Het oude liedje: kopen in de hoop de investeringen terug te verdienen. Ze leren het daar nooit.
Deze keer worden ze gegarandeerd kampioen, Joeyjoey schreef:Jöhnk schreef:Dat gaat dan richting de 30 miljoen qua aankopen deze zomer. Maar het geld van de gemeente is hier echt niet voor gebruikt hoor.
Ze hebben toch geld geleend van sponsors? Geld dat wel moet worden terugbetaald, natuurlijk.
Het oude liedje: kopen in de hoop de investeringen terug te verdienen. Ze leren het daar nooit.

:
Ha, de soap gaat door!
PSV zorgt op de laatste dagen voor het sluiten van de transfermarkt regelmatig voor vermaak. Hopelijk ook nu!
Ha, de soap gaat door!

PSV zorgt op de laatste dagen voor het sluiten van de transfermarkt regelmatig voor vermaak. Hopelijk ook nu!