PSV 2011-2012
Moderator: mods
Re: PSV 2011-2012
Zanka zou ik toejuichen
, wat een hype is dat geweest.

Die zal het toch zeker niet slechter doen dan Marcelo en rollator Bouma?Benji schreef:Zanka zou ik toejuichen, wat een hype is dat geweest.
Als ik de supporters van Kopenhagen moet geloven, zou dat best eens kunnen. Bambi on ice.generaal schreef:Die zal het toch zeker niet slechter doen dan Marcelo en rollator Bouma?Benji schreef:Zanka zou ik toejuichen, wat een hype is dat geweest.
Dan heb je 9 (? --> tel kwijt) nieuwe basisspelers?generaal schreef:Beste wimpey, wat dacht je van Matavz, Tshimanga en Zanka.
Als het mislukt: volgend seizoen weer bedelen om subsidie?
PSV 2011-2012
We zaten al op 8 nieuwelingen, met 3 erbij zijn dat er 11.... Vast niet allemaal basisspelers, aanvoerder Orlando, Manolev en Isaksson zijn er natuurlijk ook nog!
Dat begrijp je verkeerd, het geld van de gemeente is niet voor aankopen! Dit is betaald uit de verkopen van de afgelopen vier jaar.wimpey schreef:Dan heb je 9 (? --> tel kwijt) nieuwe basisspelers?generaal schreef:Beste wimpey, wat dacht je van Matavz, Tshimanga en Zanka.
Als het mislukt: volgend seizoen weer bedelen om subsidie?

I think I lost my fucking headache
Brands verwacht dat Pieters blijft, nog geen bod op Engelaar
Marcel Brands, technisch manager van PSV, verwacht dat er in de laatste week van de transferperiode niet veel meer gaat gebeuren. Erik Pieters staat in de nadrukkelijke belangstelling van Newcastle United en Orlando Engelaar kan naar een club uit Griekenland of Engeland. Volgens de beleidsbepaler is de kans groot dat beide spelers blijven.
De zaakwaarnemer van Pieters verwacht dat de overgang naar de club uit de Premier League wel doorgang zal vinden. PSV wil ongeveer 7,5 miljoen euro hebben voor de Nederlands international. Brands verwacht er niet uit te gaan komen met Newcastle.
Ook van een vertrek van Engelaar of Otman Bakkal is nog geen sprake. "De zaakwaarnemer van Engelaar heeft me op de hoogte gebracht van clubs die belangstelling hebben. Maar er heeft nog niemand een bod op hem of Bakkal uitgebracht", aldus de preses in gesprek met het Algemeen Dagblad.

Marcel Brands, technisch manager van PSV, verwacht dat er in de laatste week van de transferperiode niet veel meer gaat gebeuren. Erik Pieters staat in de nadrukkelijke belangstelling van Newcastle United en Orlando Engelaar kan naar een club uit Griekenland of Engeland. Volgens de beleidsbepaler is de kans groot dat beide spelers blijven.
De zaakwaarnemer van Pieters verwacht dat de overgang naar de club uit de Premier League wel doorgang zal vinden. PSV wil ongeveer 7,5 miljoen euro hebben voor de Nederlands international. Brands verwacht er niet uit te gaan komen met Newcastle.
Ook van een vertrek van Engelaar of Otman Bakkal is nog geen sprake. "De zaakwaarnemer van Engelaar heeft me op de hoogte gebracht van clubs die belangstelling hebben. Maar er heeft nog niemand een bod op hem of Bakkal uitgebracht", aldus de preses in gesprek met het Algemeen Dagblad.

Heurlijk als het zo is! Zeker als wij dan nog Lens wegkapen voor het einde van de transferperiode. Geen spits, geen rechtsbuiten en een kut verdediging. Succes Fred!

Face your fears and live your dreams, No Fear
Die Brands gaat me nou toch niet serieus proberen wijs te maken dat hij een dik bod op Pieters laat lopen? Daar geloof ik echt niets van. Als je kijkt naar het slot van vorig seizoen en de start van dit jaar is hij niet eens een onomstreden basisspeler. En Newcastle is zo'n beetje de ideale partner als het gaat om transferonderhandelingen.
Nil volentibus arduum
Kan het me niet voorstellen. Pieters zou dat ook niet leuk vinden.
Het stinkt aan alle kanten!
Schijnt Cissokho te worden: http://www.footballgossip.org.uk/index. ... back-spot/
Genot. Zal Pieters blij mee zijn.
Kan PSV zonder deze transfer Matavz en een eventuele extra verdediger op haar buik schrijven?
Kan PSV zonder deze transfer Matavz en een eventuele extra verdediger op haar buik schrijven?
Face your fears and live your dreams, No Fear
PSV heeft in principe genoeg geld, ze hebben immers 50 miljoen van de gemeente gehad. Ik sluit niet uit dat men in paniek nog een kunstgreep gaat uithalen.
Arnautovic scoorde vandaag voor Werder. Voor de camera van de Sportschau zei hij dat PSV belangstelling voor hem had, maar dat hij in Duitsland wilde blijven.
Het stinkt aan alle kanten!
PSV speelt zeer matig, en heeft de hulp nodig van de keeper van Excelsior om op 1-0 te komen.
Het publiek is ook meteen wakker.
Wat een volk, bah.
Het publiek is ook meteen wakker.
Wat een volk, bah.
15 mei 2011.
Van Steensel krijgt steeds meer een heldenstatus
Excelsior kan zich alvast opmaken voor een terugkeer naar de Jupiler League. Die gaan héél weinig wedstrijden winnen dit seizoen.
Gatverdamme, wat een walgelijke smeerlap die Toivonen. Hopen dat de aanklager oplet.
Toivonen, kots kots kots. Walgelijk.
Al 3 subsidiedoelpuntjes vanmiddag, maar toegegeven: Mertens is een heerlijke voetballer.
Excelsior zal niet veel gaan winnen dit seizoen.
Al 3 subsidiedoelpuntjes vanmiddag, maar toegegeven: Mertens is een heerlijke voetballer.
Excelsior zal niet veel gaan winnen dit seizoen.
15 mei 2011.
Spijtig genoeg kreeg Toivonen geel, dus de aanklager kan er verder niets mee
5-1.
Dit seizoen zijn er meer degradatiekandidaten bijgekomen en de middenmoot van vorig seizoen heeft ingeboet in kwaliteit (Ado den Haag, FC Utrecht, Roda JC en NAC Breda in mindere mate). Oftewel de Eredivisie is er alleen maar minder op geworden.
Dit seizoen zijn er meer degradatiekandidaten bijgekomen en de middenmoot van vorig seizoen heeft ingeboet in kwaliteit (Ado den Haag, FC Utrecht, Roda JC en NAC Breda in mindere mate). Oftewel de Eredivisie is er alleen maar minder op geworden.