NEC 2011-2012

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Banjavi
Contacteer:

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Banjavi » za aug 27, 2011 3:17 pm

Maar natuurlijk Ramoon... je kent me toch? :)
Positief is my middle name... :)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za aug 27, 2011 5:32 pm

Na de verkoop van Jasper... wat zou NEC gaan doen. Een keeper hebben ze niet nodig.

Gaan ze het volledig investeren of gaat het geld netjes terug betaald worden aan de gemeente. Dat zou ik wel zo eerlijk vinden.

joey
Erelid

Bericht door joey » za aug 27, 2011 6:04 pm

Netjes? Eerlijk? :smallgrin.gif:

Ze gaan investeren, denk ik. Kopen. Anders is het niet leuk voor de supporters.
Het stinkt aan alle kanten!

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za aug 27, 2011 6:13 pm

Jammer voor die supporters...
De gemeente heeft NEC geld geleend en dat moet met spoed terug naar de gemeente... simpel.

Supporters van NEC die zijn niets anders gewend dan halfgare prutsers opgesteld te zien, dus die moeten niet zeuren. En als er wel goede spelers opgesteld staan, zeueren ze toch wel... dus... dat geld moet terug naar de gemeente.

Een voetbalclub hoort niet te leven van staatssteun

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za aug 27, 2011 6:55 pm

2-0 ... heb BABOS effect!!!
:blub.gif:

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za aug 27, 2011 10:08 pm

Dank je wel Babos!!! :biggthumpup.gif:

Topkeepertje... heeft punten gepakt voor Eniesee...

Een meer dan prima 'vervanger' voor Jasper.

Ik snap het punt van Pastoor tegen Ajax even niet... die zegt dat het niet Chique is van Ajax dat ze het "nu pas rond hebben laten komen"... ik weet niet, maar volgens mij hield NEC het zelf tegen hoor... als ze het nu niet hadden gewild dan hadden ze het morgen pas moeten laten weten aan Ajax...

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » za aug 27, 2011 10:14 pm

Bij de 2-1 zag Babos er anders niet goed uit.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za aug 27, 2011 10:18 pm

Ach... zelfs de beste keepers maken fouten...

Hij heeft NEC mede een winst bezorgd... vind het een prima keeper... is totaal niets minder dan die 2de goalie van jullie.

Khraa

Bericht door Khraa » za aug 27, 2011 11:36 pm

Hoe kan Everton die kans missen?
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za aug 27, 2011 11:59 pm

dat was geen kans... dat was een mogelijkheid.. :)

Khraa

Bericht door Khraa » zo aug 28, 2011 12:16 am

Arme Armenteros, ren je zo'n end het veld over, je weet als je zelf schiet en scoort het een fenomenaal doelpunt, je geeft hem toch maar voor voor het zekere doelpunt, verkloot zo'n klootviool hem.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » zo aug 28, 2011 9:09 am

N.E.C. boekt zege op Heracles Almelo: 2 - 1

Doelpunten werden al in eerste helft gescoord.

Afbeelding

Een jaar lang was Jasper Cillessen de eerste doelman, maar door zijn aanstaande transfer naar Ajax kwam er een plekje vrij voor Gabor Babos. Ook op de rechtsbackpositie moest Alex Pastoor een andere keuze maken dan een week eerder tegen AZ, omdat de schorsing voor Pavel Cmovs van één wedstrijd gehandhaafd bleef. Daarom kon Damyano Grootfaam zijn debuut voor N.E.C. maken. Hij mocht vanaf de start beginnen. De overige posities werden door dezelfde spelers als de vorige wedstrijd bezet. Bij Heracles was er wederom een basisplaats voor Plet in de spits.

N.E.C. schoot vlammend uit de startblokken. Nog voordat goed en wel alle supporters hun plekje hadden gevonden, stond de 1-0 al op het scorebord door een doelpunt van Lasse Schöne. Hij profiteerde van een mooie actie van Melvin Platje, die zijn directe tegenstander te kijk zette in het strafschopgebied. Zijn voorzet over doelman Pasveer was een kolfje naar de hand van de Deense middenvelder. En nadat iedereen goed en wel bekomen was van deze bliksemstart werd het zelfs 2-0. Na een gevaarlijke aanval belandde de bal bij Nick van der Velden. Die bedacht zich geen moment en haalde hard uit vanaf de rand van het strafschopgebied. Pasveer was kansloos op de inzet in de lange hoek.

Met de mooie tussenstand liet N.E.C. de touwtjes een beetje vieren. Het tempo ging iets omlaag, waardoor de wedstrijd meer in evenwicht kwam. Ook de kansenregen ging liggen, maar het voordeel bleef aan Nijmeegse kant. Na een half uur spelen was het Stef Nijland die van dichtbij mocht aanleggen, maar deze keer redde Pasveer wel attent op een harde schuiver in de verre hoek.

Waarschijnlijk geïnspireerd door harde woorden vanaf de zijkant van trainer Peter Bosz kroop Heracles naar het einde van de eerste helft meer uit de schulp. Geholpen door een minder krachtig spelend N.E.C. konden de Almeloërs zelfs een paar grote kansen creëren. Eerst schoot Vejinovic, geholpen door de vingertippen van Babos, verwoestend hard op de lat waarna Overtoom in de rebound maar net over lobde. De grootste mogelijkheidwas even later voor Everton. De Braziliaan vergat voor open doel een geweldige solo van Armenteros af te ronden. Hij raakte net als zijn ploeggenoot Vejinovic slechts de lat. Waar N.E.C. opgelucht adem dacht te halen met het rustsignaal op komst, was het uiteindelijk Plet die alsnog de verdiende aansluitingstreffer produceerde. Hij klopte na een corner met een kopbal de defensie van N.E.C.

Na rust kwam N.E.C. beter uit de kleedkamer dan dat het erin ging. De wedstrijd was meer in balans dan kort ervoor en door het aanvallende karakter van beide ploegen ontspon zich een aantrekkelijk duel. Allebei de teams gingen op zoek naar een extra treffer; de één om de voorsprong te vergroten, de ander juist om op gelijke hoogte te komen. Maar doordat vaak de zuiverheid in de passing ontbrak, werden veel aanvallen al in een vroeg stadium onderbroken en kwamen de doelmannen maar zelden in gevaar.

Pas na het inbrengen van de jongelingen Cayfano Latupeirissa en Navarone Foor kon N.E.C. de aanvallende intenties ook in kansen omzetten. Zo leek eerst genoemde een aanval te bekronen met een mooie poging richting de kruising, maar zijn schot miste net het doel. Ook Platje werd nog meerdere keren gevaarlijk, maar Pasveer wist zijn doel in het restant van de wedstrijd schoon te houden. Ook Babos hoefde niet meer te vissen. Ondanks druk van de Heraclieden in de slotfase met vooral veel hoge ballen, wist de Hongaar met een aantal daadkrachtige optredens de tweede zege van het seizoen voor N.E.C. veilig te stellen.

Door de overwinning stijgt N.E.C. tijdelijk naar de zesde plaats in de eredivisie met zeven punten uit de eerste vier duels. Met het voetbal met de blik naar voren gericht is niets mis, al is er nog voldoende werk aan de winkel. Wederom speelde N.E.C. een goede openingsfase, maar ook nu kon de ploeg die lijn niet doorzetten en zakte het rond het rustsignaal door de ondergrens heen. Maar met het interlandweekend voor de boeg is voor Pastoor in ieder geval voldoende tijd om alles op de rail te krijgen in aanloop naar de volgende competitiewedstrijd, 10 september in Doetinchem tegen De Graafschap.

Door: Roel Klein

Man of the Match: Gabor Babos

http://www.nec-nijmegen.nl/

Deze is voor jou zegt Babos tegen Jasper.
W a t een vent! :worshippy.gif:

Ramona

Bericht door Ramona » zo aug 28, 2011 9:30 am

N.E.C. en Ajax akkoord over record transfer van Jasper Cillessen

Afbeelding

Zaterdagmiddag hebben N.E.C. en Ajax overeenstemming bereikt over de voorwaarden, waaronder keeper Jasper Cillessen de overstap naar Ajax kan gaan maken. Het is voor N.E.C. - na de verkoop van Bjorn Vleminckx in april 2011 - wederom een nieuwe record transfer.

Ajax betaalt een vast bedrag van €3.225.000,- aan N.E.C. wat een netto bedrag is, omdat Jasper het initiatief heeft genomen zijn deel in de transfer te laten vallen. N.E.C. kan een bedrag van maximaal €500.000,- aan bonussen ontvangen. Bij een eventuele vervolgtransfer ontvangt N.E.C. 10% over het meerdere.

Technisch Directeur Carlos Aalbers over de transfer: "We hebben een paar hele intensieve weken achter de rug met zeer moeizame onderhandelingen met Ajax. Het is goed dat er nu eindelijk overeenstemming is en daarmee duidelijkheid voor iedereen. Ik feliciteer Jasper met zijn overgang naar Ajax. Jasper heeft vanaf zijn elfde jaar bij N.E.C. gevoetbald en ik ben er geweldig trots op dat de grootste transfer uit de geschiedenis van N.E.C. wordt bereikt met een speler uit de eigen voetbal academie. N.E.C. heeft gelukkig met Gabor Babos nog een geweldige keeper in huis. Hij is het afgelopen seizoen de mentor van Jasper geweest en zal vanaf nu weer terugkeren in het doel van N.E.C. De komende dagen zullen we er alles aan doen om de selectie voor het sluiten van de transfermarkt verder op sterkte te brengen en zodra daar iets concreets over te melden valt zullen we dat doen."

http://www.nec-nijmegen.nl

Thnx voor het mooie jaar in de Goffert toen je er direct stond en vriend en vijand verraste! :worshippy.gif:
Het ga je goed bij AJAX! Hopelijk kun je de ongelovigen snel de mond snoeren!! :biggthumpup.gif:

Nog een kort interviewtje bij...

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » ma aug 29, 2011 6:00 pm

NEC trekt Cees Paauwe aan als tweede keeper

Geplaatst op: 29-08-11 om: 18:42 door:

NEC versterk de selectie met Cees Paauwe (33). De doelman tekent een contract tot het einde van dit seizoen, onder voorbehoud van de medische keuring, die dinsdagmiddag zal plaatsvinden.

Vorig seizoen keepte Paauwe onder trainer Alex Pastoor bij Excelsior, daarvoor kwam hij uit voor FC Twente, Cambuur Leeuwarden en ADO Den Haag. Dit seizoen was Paauwe actief bij topklasser Quick'20 waar hij transfervrij kon vertrekken wanneer een profclub hem wilde contracteren.

Met de komst van Paauwe heeft NEC weer 4 doelmannen onder contract voor het eerste elftal en Jong NEC/FC Oss. Gabor Babos, Marco van Duin en Joshua Smits zijn de andere keepers.

Bron: NEC-Nijmegen.nl
Nah.. mooi...

Nu nog een spits en een goede verdediger, want daar schort het nogal aan...

Ramona

Bericht door Ramona » di aug 30, 2011 3:51 pm

Of-ie goed is weet ik niet, maar dat is 1... :)

"Linksback Kevin Conboy naar NEC"
Geplaatst op: 29-08-11 om: 19:03 door:

Door: Jeroen

NEC voegt naast Cees Paauwe ook Kevin Conboy (23) aan de selectie toe. Dat meldt VI.nl. Conboy is een versterking voor de achterhoede. Hij is een linksback en komt over van het Deense Esbjerg fB. Eventueel kan Conboy ook centraal in de defensie uit de voeten. Voor de Deen moet NEC een transfersom betalen.

De Nijmegenaren zagen na vorig seizoen veel vaste krachten vertrekken en tonen zich in de laatste dagen van de transfermarkt nog uiterst actief. Technisch directeur Carlos Aalbers is naast Paauwe en Conboy nog bezig met twee spelers.

http://www.forzanec.nl/

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo aug 31, 2011 3:06 pm

NEC huurt Género Zeefuik van PSV

Geplaatst op: 31-08-11 om: 15:23 door:
NEC huurt de 21-jarige Género Zeefuik tot het einde van het seizoen van PSV. De spits verblijft momenteel in Bulgarije met Jong Oranje ter voorbereiding op de wedstrijd tegen Jong Bulgarije op 1 september.

Technisch Directeur Carlos Aalbers: "'Met Género Zeefuik hebben we een speler in de selectie, die complementair is aan de andere aanvallers van NEC. Hij heeft zich afgelopen jaar bij PSV goed ontwikkeld en we zullen er samen aan werken om deze lijn bij N.E.C. komend seizoen door te trekken".

Bron: NEC-Nijmegen.nl

Rooie

Bericht door Rooie » wo aug 31, 2011 5:55 pm

Vadocz terug bij NEC

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo aug 31, 2011 6:11 pm

Het moet niet gekker worden... dit is een TOPspeler!!

Als je nou Schone kan behouden heb je Koolwijk-Vadocz-Schone op het middenveld... dat ziet er niet verkeerd uit...

Zeefuik wordt ook al gehuurd... vind ik ook zeker een leuke aanwinst...

Die Conboy zegt me helemaal nix... maar dat zullen we wel zien.

Moet ff kijken op wie ik nu nog kan zeiken hoor... v Eijden wordt mijn stokpaardje denk ik dan maar... dat lukte me vorig seizoen ook prima.

CdE

Bericht door CdE » wo aug 31, 2011 7:51 pm

Goede speler die Vadocz. Goede versterking voor NEC. Ik verwacht wel wat van die ploeg dit jaar. Pastoor liet Excelsior ook al aardig voetballen en ze hebben een paar leuke spelers.

Wie neemt trouwens Zomer z'n plek over?

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo aug 31, 2011 8:10 pm

V Eijden is de bedoeling... daar wordt ik echt niet vrolijk van, maar tsja...
Anders Will aan de zijkant en die Conboy in het centrum... (zou hij ook kunnen spelen).

Waar blijft de Keizer als je hem nodig hebt? :)

NEC heeft trouwens niet veel geld uitgegeven aan transfersommen...
Kan het overige wat ze hebben overgehouden aan Japser mooi terug naar de gemeente. Heel knap...

Ramona

Bericht door Ramona » wo aug 31, 2011 9:55 pm

Eindelijk tevree, BanJovi? :666.gif:

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo aug 31, 2011 10:06 pm

Nu nog wel ja... :)

Maar de verdediging vind ik nog steeds een zwak punt.

En (nogmaals)... ik vraag me af wat er met die miljoenen van Vleem en Jasper is gedaan... Of het gaat netjes terug naar de gemeente... of zijn die spelers zo duur in onderhoud?

Ramona

Bericht door Ramona » wo aug 31, 2011 10:19 pm

Dat mag niet uitgegeven worden gezien de positie nu nog in categorie 1. Hoed ende rand weet ik ook niet psies...maar ik heb zoiets gelezen laatst.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo aug 31, 2011 10:22 pm

Ok... mooi...
Zorg nu maar eerst dat je weer in categorie 2 komt... en dat het allemaal financieel prima gaat en je onafhankelijk bent... dan heb ik liever dat je 15de eindigt en je het het volgend jaar financieel goed voor elkaar dan dat je weer met een schuld zit en 10de eindigt...

Ramona

Bericht door Ramona » do sep 01, 2011 7:14 am

Iets anders...

Ahhh, liiieffff... :00001737.gif: :smallgrin.gif:

Plaats reactie