Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Bétrouwbaar transfernieuws
Op basis van de wedstrijd tegen AZ en een gedeelte Heerenveen mogen jullie hem van mij wel hebben hoor...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Ajax had vorige week beter Gentenaar voor weinig kunnen ophalen. Zou 2 punten en een hoop geld hebben gescheeld i.v.m. Cillessen.
Ajax houdt via Steen Olsen blijkbaar de beste keeper van de Zweedse competitie in het oog. Tot nu toe niet concreet.
http://www.fotbolldirekt.com/?q=efter-s ... %C3%A4rnan
http://www.fotbolldirekt.com/?q=efter-s ... %C3%A4rnan
- Ajaciedjuh
Als hij (nog) minder is dan Isakson, dan is het geen optie. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Haal deze maar weg bij betrouwbaar. Steen Olsen zegt alleen maar dat hij hem kent.
- Ajaciedjuh
Telesport
Cillessen bijna speler van Ajax
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM – NEC en Ajax zijn elkaar tot op enkele tienduizenden euro’s genaderd over de transfersom van Jasper Cillessen, die zelf op hoofdlijnen akkoord is over een verbintenis van vijf jaar. ,,Het gaat de goede kant op”, zei Ajaxtrainer Frank de Boer. De verwachting is dat er vandaag of morgen een klap op de transfer wordt gegeven.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Telesport
Een echte versterking dus!?BLACKBURN KLOPT AAN BIJ EL HAMDAOUI
AMSTERDAM – Ajax rekent op een vertrek van Mounir El Hamdaoui. „Blackburn Rovers heeft zich officieel gemeld. Maar het gaat niet om Ajax, maar om Mounir. Hij moet daar willen spelen”, aldus trainer Frank de Boer. De Engelsen zouden drie miljoen euro willen neerleggen. „Maar daar ga ik niet over”, aldus De Boer, die ook de interesse van het Franse Lille OSC bevestigde. De trainer is gebaat bij een verkoop van El Hamdaoui. „Aan de tweede spits die ik nog wil, hangt een prijskaartje. Daarvoor moeten mensen worden verkocht.”
Die "ik" nog wil. Dan denk ik gelijk aan Dost?
Ajaciedjuh schreef:TelesportEen echte versterking dus!?BLACKBURN KLOPT AAN BIJ EL HAMDAOUI
AMSTERDAM – Ajax rekent op een vertrek van Mounir El Hamdaoui. „Blackburn Rovers heeft zich officieel gemeld. Maar het gaat niet om Ajax, maar om Mounir. Hij moet daar willen spelen”, aldus trainer Frank de Boer. De Engelsen zouden drie miljoen euro willen neerleggen. „Maar daar ga ik niet over”, aldus De Boer, die ook de interesse van het Franse Lille OSC bevestigde. De trainer is gebaat bij een verkoop van El Hamdaoui. „Aan de tweede spits die ik nog wil, hangt een prijskaartje. Daarvoor moeten mensen worden verkocht.”
Kon je niet slapen

'NEC en Ajax bijna akkoord over transfersom Cillessen'
26 augustus 2011
NEC en Ajax zijn elkaar tot op enkele tienduizenden euro’s genaderd over de transfersom van Jasper Cillessen, zo weet De Telegraaf te melden. De keeper zelf was op hoofdlijnen al akkoord over een verbintenis van vijf jaar. "Het gaat de goede kant op", zei Ajaxtrainer Frank de Boer in de krant. De verwachting is dat er vandaag of morgen een klap op de transfer wordt gegeven
Dan kan De Boer die tweede spits vergeten. El Hamdaoui zal ongetwijfeld verkocht worden, maar pas op het allerlaatste moment.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Of verhuurd.
- Ajaciedjuh
Ik zal blij zijn als het 1 sept isToppie schreef: Kon je niet slapen![]()
![]()
![]()

- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
NEC tilt gesprekken met Ajax over het weekend
NEC Nijmegen en Ajax praten na het komende competitieweekend verder over de transfer van Jasper Cillessen naar Amsterdam. Dat meldt technisch directeur van de Gelderse club, Carlos Aalbers, vrijdag.
Aalbers laat weten dat er schot zit in de onderhandelingen. "We zijn nader tot elkaar gekomen", vertelt hij in een reactie aan RTV Noord-Holland. "We tillen de onderhandelingen over het weekend heen. We willen ons focussen op de competitie."
Eerder liet Ajax-trainer Frank de Boer al weten goede hoop te hebben op de komst van Cillessen. De jonge goalie moet in Amsterdam het vertrek van Maarten Stekelenburg opvangen. Cillessen moet met Kenneth Vermeer de strijd aangaan om het shirt met nummer één.
Voetbalprimeur.nl
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Vreemd alleen maar een keeper.. Terwijl je links back positie zo slecht bekleed is en je ook in mijn persoonlijke ogen geen back up hebt voor je nummer 9 positie..
Weer op zoek naar een Interim coach..
- InnerHarbour
Daarom betaal je ook niet al te veel 

I think I lost my fucking headache
Hij wil Lens.D_skilled schreef:Die "ik" nog wil. Dan denk ik gelijk aan Dost?
-
Lens: ex-Ajax!wimpey schreef:Hij wil Lens.D_skilled schreef:Die "ik" nog wil. Dan denk ik gelijk aan Dost?
Als ik de bedragen moet geloven die steeds genoemd worden, zat er zo'n € 4.000.000 tussen vraag en aanbod (laatste wat ik gelezen heb is dat verhoogde bot van € 2.1 miljoen)Cillessen bijna speler van Ajax
AMSTERDAM – NEC en Ajax zijn elkaar tot op enkele tienduizenden euro’s genaderd over de transfersom van Jasper Cillessen, die zelf op hoofdlijnen akkoord is over een verbintenis van vijf jaar. ,,Het gaat de goede kant op”, zei Ajaxtrainer Frank de Boer. De verwachting is dat er vandaag of morgen een klap op de transfer wordt gegeven.
Vreemd vind ik dat er nu ineens maar enkele tienduizenden tussen zit, Ajax heeft net ruim € 3.000.000 ontvangen, dan geef je toch die tienduizenden of heeft Ajax er eerst maar € 3.000.000 (die extra pot) bijgedaan? Dat laatste hoop ik niet.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Omhoog gevallen die Cillessen, daar wordt veeeeeel en veeeeel te veel voor betaald. Belachelijk.
- InnerHarbour
Dat ik het nog toch nog eens met Lucas zou zijn, nooit verwacht. 

YNWA
Is dit dan ook buiten de debatzone de eerste keer? Zo zie je maar, er is nog hoop voor het Midden-Oosten als zelfs wij het eens kunnen worden! 

Denk je dit of weet je dit?wimpey schreef:Hij wil Lens.D_skilled schreef:Die "ik" nog wil. Dan denk ik gelijk aan Dost?
Face your fears and live your dreams, No Fear
Gehoord van iemand waarvan ik weet dat ie geen onzin praat.De Dominee schreef: Denk je dit of weet je dit?
Ik zou Lens geen verkeerde aankoop vinden, ruilen met El H. zou helemaal mooi zijn. Met Boerrigter en Lens heb je dan 2 buitenspelers met een actie en een voorzet, ideaal voor Sigthorsson!
Maar wat te doen met Sulejmani, op de bank zetten en als supersub gebruiken?
Maar wat te doen met Sulejmani, op de bank zetten en als supersub gebruiken?