VVV-Venlo - Ajax 21-08-2011

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Lionel

Re: VVV-Venlo - Ajax 21-08-2011

Bericht door Lionel » ma aug 22, 2011 1:04 pm

Trab schreef:Tsja, als iedereen bij Ajax en de pers maar denkt dat het spel tegen De Graafschap en Heerenveen geweldig was en dat het gisteren puur aan de gemiste kans van Sulejmani lag, dan vraag ik me af of wij hier op het forum zo gek zijn of dat zij het zijn.
Een goed voorbeeld is meneer Sulejmani. Die scoort tegen Heerenveen zijn derde van het seizoen en iedereen heeft het erover dat hij eindelijk er door heen is. En dat terwijl hij behalve die goal geen knikker geraakt had! En zo is het met hele spel van Ajax. Ajax speelt gewoon matig de eerste wedstrijden, het wordt alleen verbloemd door de ruime uitslagen.
Wat dat betreft is het misschien wel goed dat we puntverlies leiden. Er moet gewoon wat veranderen op het middenveld. Ajax moet het hebben van het positiespel want we missen een type Assaidi die in de kleine ruimte wat kan forceren. Vorig jaar ging dat goed met Eriksen-Anita-De Zeeuw op het middenveld en De Jong in de spits. Als je dan gewoon logisch redeneert dan ruil je De Zeeuw in voor Janssen, Boerrigter voor Ebecilio en Sigthorsson voor De Jong. Dan wordt je toch alleen maar beter? Onbegrijpeljk dat De Boer krampachtig vast blijft houden aan De Jong als middenvelder.
:biggthumpup.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Rooie

Bericht door Rooie » ma aug 22, 2011 1:13 pm

Helemaal mee eens.

Le T.

Bericht door Le T. » ma aug 22, 2011 1:26 pm

Trab schreef: Ajax moet het hebben van het positiespel want we missen een type Assaidi die in de kleine ruimte wat kan forceren. Vorig jaar ging dat goed met Eriksen-Anita-De Zeeuw op het middenveld en De Jong in de spits.
Het leidde niet vaak tot puntverlies, maar ging het wel zo goed?
Wollt ihr den totalen Mensch?

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » ma aug 22, 2011 1:40 pm

Le T. schreef:Het leidde niet vaak tot puntverlies, maar ging het wel zo goed?
Ja dat vond ik wel. Goede voorbeelden zijn de laatste 2 wedstrijden tegen Twente, thuis tegen Spartak Moskou en uit tegen Milan. Los van de uitslagen: prima positiespel. We mistten toen alleen stootkracht voorin met De Jong en Ebecilio. Met Boerrigter en Sigtorsson zou dat al een stuk verholpen moeten zijn. Maar wat doet Frank: hij grijpt weer terug op De Jong als rechtshalf. Dat liep vorig jaar ook voor geen meter met toen nog El Hamdaoui in de spits.
Overigens vind ik dat de rol van De Zweeuw vorig jaar iet wat onderschat wordt. Het is toch iemand die zeer sterk in het afjagen van de bal was. Nu wachten ze allemaal maar af op het middenveld. Janssen is als halfspeler misschien minder sterk in het druk naar voren zetten, maar heeft als plus tov De Zeeuw dat hij meer scorend vermogen heeft en een steekbal kan geven.

Lionel

Bericht door Lionel » ma aug 22, 2011 1:52 pm

Ik vind sowieso dat Ajax de tegenstander teveel de tijd geeft om op te bouwen. Van het afjagen heb ik nog vrij weinig gemerkt.
IK GELOOF!!!!!!

Le T.

Bericht door Le T. » ma aug 22, 2011 2:52 pm

Trab schreef:
Le T. schreef:Het leidde niet vaak tot puntverlies, maar ging het wel zo goed?
Ja dat vond ik wel. Goede voorbeelden zijn de laatste 2 wedstrijden tegen Twente, thuis tegen Spartak Moskou en uit tegen Milan. Los van de uitslagen: prima positiespel.
Positiespel is maar een deel van het spel. Milan hoefde niks meer en liet Eriksen lekker tussen de linies lopen terwijl die piekte waarschijnlijk omdat hij van De Boer net het volle vertrouwen had gekregen. Daarna was hij snel weer op het niveau waarom Jol hem steeds minder speeltijd gaf. Bij Spartak had ik ook het idee dat die zich liet verrassen door de speelwijze. Net als Vitesse dat één helft deed waarna ze zich in de rust aanpasten en Ajax geen kans meer kreeg, in een vaak genoemde wedstrijd als voorbeeld van hoe goed het wel niet gaat. Spartak had het thuis wel op orde en liet toen van Ajax geen spaan heel. Leuke wedstrijden hoor, maar dat is de maat niet, de maat zijn tegenstanders die Ajax wel goed bespelen. De kampioenswedstrijd was een schitterend spektakel, maar vooral van scherpte, overtuigingskracht, de wil om te winnen, koel afmaken en voor het begin al met 1-0 voorstaan, niet van kansen uitspelen met vloeiend combinatievoetbal. Twente zakte wel enigzins door het ijs, en toch was er nog een eigen doelpunt nodig en werden er nog aardig wat kansen weggegeven.
We mistten toen alleen stootkracht voorin met De Jong en Ebecilio. Met Boerrigter en Sigtorsson zou dat al een stuk verholpen moeten zijn.
Stootkracht? Ook niet onbelangrijk maar natuurlijk niet waar het om gaat. Sightorsson is op zich een prima spits die de meeste eredivisieverdedigers te sterk af is, maar je hebt wel wat meer nodig.
Maar wat doet Frank: hij grijpt weer terug op De Jong als rechtshalf. Dat liep vorig jaar ook voor geen meter met toen nog El Hamdaoui in de spits.
Klopt, maar toen kreeg El Hamdaoui natuurlijk de volledige schuld. Volgens mij is het één en hetzelfde probleem: De Boer is volledig in beslag genomen door het positiespel, en dus met spelers die dat netjes en degelijk precies zo invullen als opgedragen. En dan moet de creativiteit komen van Eriksen die heel veel mag, maar niet creatiever is dan een passje rechtdoor en met de bal lopen om hem over te schieten. Het probleem zit echt wel dieper dan een paar spelers. Ik ben met je eens dat De Zeeuw onderschat is omdat hij een hele lange zwakke fase heeft gehad, maar ook dat is niet de kern van het probleem.
Wollt ihr den totalen Mensch?

wimpey

Bericht door wimpey » ma aug 22, 2011 4:01 pm

FdB mag onderhand van die roze wolk af komen: we hebben geen 'fantastische selectie'. Blind heeft het als vervanger van Vertonghen niet 'geweldig' gedaan. Het spel tegen Heerenveen mag niet 'de norm' zijn. Ik heb me na de eerste 2 wedstrijden verbaasd over het commentaar van FdB, want het was qua spel niets. Tegen tegenstanders van niets.

Reality check: we hebben een 'aardig ploeggie'. Dat vorig seizoen kampioen van de armoe werd. Het was vaak niet best. Denk aan de thuiswedstrijden tegen VVV, Graafschap, Excelsior. Gemene deler: moeizaam. We werden weggeblazen in Utrecht, Den Haag en Moskou. Vermeer sleepte ons er in Nijmegen doorheen. Keepersfouten hielpen ons aan zeges tegen Heracles, Groningen en Heerenveen.

Rookie Frank had beginnersgeluk. Hij bleek ook als trainer nog steeds een open boek te zijn, zo 'gewoon'. En hij verving spelers van naam ook 'gewoon' door naamlozen. En dat pakte ook nog eens 'gewoon' goed uit. Hij was duidelijk en rechtlijnig: zó doen we het en niet anders.

Tot dusver dit seizoen doen we het wél anders. Anita speelde als LB vorige week de snelle Narsingh uit de wedstrijd. Maar omdat Blind het als vervanger van Vertonghen 'geweldig' deed, mocht hij tegen VVV backen. Tegen de pijlsnelle Musa. Dat heeft verdacht veel weg van een compromis. En is allerminst duidelijk en rechtlijnig. Anita heeft sowieso de 'Arschkarte' getrokken. Dichtte eind vorig seizoen talloze gaatjes op het middenveld. Was onze MVP. Daar staat nu Janssen. Die bij balverlies alles laat lopen.

De parameters zijn dit seizoen verschoven. Een 'aardig ploeggie' zijn, is niet meer voldoende. FdB wil deze ploeg zien domineren. Janssen op de plek van Anita staat daarvoor symbool. Een statische speler, sterk aan de bal i.p.v. een dynamische teamspeler. Dat gaat 'm niet worden, dat konden we gisteren wéér constateren. Een speler als Cullen (mij onbekend) kreeg gisteren een zee van ruimte op het middenveld, bij gebrek aan een 'breker' aan Ajax-kant.

Het duidt op ambitie, willen domineren. Maar het duidt ook op overschatting van de eigen mogelijkheden. En op onderschatting van de tegenstander. Musa bestrijdt je niet met Blind. En je domineert geen enkele tegenstander met een middenveld bestaande uit 3 stylisten. Het balletje rondtikken is niet voldoende. Op het moment dat je dat ding niet hebt, moet ie heroverd worden. Dat vergt soberheid, jezelf opofferen en specifieke fysieke kwaliteiten. Duidelijk dat het huidige middenveld dat niet brengt en dat de ploeg daardoor in onbalans is. Ajax heeft 3 makkies gehad, al 2 punten laten liggen en heeft al 4 goals tegen. Ter vergelijking: Twente heeft 3 wedstrijden gewonnen die ze vorig seizoen verloren. Daar klopt de veldbezetting en de ratio poetser : kunstenaar wel.

De G. en Heerenveen deden na rust braaf 'roll over and die'. Het dekselse VVV deed dat niet. Wanneer je een tegenstander maar genoeg ruimte geeft, kan ook VVV scoren. Voor het eerst deze competitie. Twee keer zelfs. Conclusie mag zijn dat Ajax het zó lastig zal krijgen tegen iedere ploeg die niet het hoofd in de schoot legt. VVV hoefde niet eens de duels te winnen op het middenveld. Ze kregen zoveel ruimte dat er van duels niet eens sprake was.

Afijn, staat het na zo'n 70 minuten weer 2-2. Dus dan denk je: klotemiddag, maar we prikken die 3e er nog in. Met een blauw oog naar huis, maar wel gewonnen... Sigthórsson was bij iedere bal die van de zijkanten kwam levensgevaarlijk. Hij is een klasbak trouwens, die gozer. Maar na de wissels van FdB speelden we een 4-3-1 systeem. Boerrigter, ook een duidelijke verbetering, werd om mij onduidelijke redenen gewisseld. Terwijl hij toch een prima voorzet heeft.

Sulejmani was prut, maar je weet dat hij z'n momenten heeft. Hij werd vervangen door een op het oog 13-jarig ventje. Bij wie het leek alsof ie op klompen speelde, want hij raakte iedere bal verkeerd. Van Ebecilio geen voorzet of doelgerichte aktie gezien. Dús kreeg Sigthórsson geen fatsoenlijke bal meer. De laatste 20 minuten waren nog veel slechter dan de eerste 70. Een all-time low. Ajax was niet in staat om er tegen VVV-met-de-tong-op-de-schoenen nog één in te prikken.

Sowieso vraag ik me af of onze selectie fysiek in orde is. Het regent immers alweer blessures. Zou wellicht aan de trainingsmethoden van de heren rookies kunnen liggen?! De pijp leek na die inhaalrace i.i.g. leeg te zijn, want het was daarna chaos. Heeft iemand het aantal mislukte balcontacten geturfd nadat de 2-2 viel? Zal rond de 40 liggen, geschat. De helft kwam ongeveer op naam van die Serero.

Onder de streep staat voor mij vast dat FdB die roze zonnebril mag opbergen. Gezien de (on)mogelijkheden van deze groep is realisme gevraagd. Domineren mogen we aan Barcelona overlaten. Experiment mislukt.

Een poetser (Anita of Enoh) is nodig om de steken op te vangen die Eriksen, Janssen, Siem laten vallen. 2 van die 3 horen te spelen. Laat ze maar rouleren. Extra spits: geen noodzaak. Je hebt Siem achter de hand. Haal liever een stand-in voor Sulejmani, want Ebecilio en die puber op klompen gaan geen wedstrijden doen kantelen. Een directe concurrent voor Vermeer is wél nodig. Een groot leider en organisator zie ik hem niet worden. Hij domineert de 16 niet. Net zoals zijn collegae de rest van het veld niet domineren. Prio numero uno is m.i. een linksback / LCV. Daar komt Ajax niet verder dan brandhout, wanneer er iemand ontbreekt.

Je krijgt straks een serie van 7 wedstrijden tegen betere tegenstanders, met CL-ploegen daar nog eens tussendoor. Die maken gehakt van het huidige middenveld. Die laten het balbezit aan Ajax, wachten op balverlies om dan razendsnel om te schakelen. Aan FdB de taak zich als de wiedeweerga om de balans te bekommeren.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » ma aug 22, 2011 4:10 pm

Je krijgt straks een serie van 7 wedstrijden tegen betere tegenstanders, met CL-ploegen daar nog eens tussendoor. Die maken gehakt van het huidige middenveld. Die laten het balbezit aan Ajax, wachten op balverlies om dan razendsnel om te schakelen. Aan FdB de taak zich als de wiedeweerga om de balans te bekommeren.
In november lijdt Ajax wat nederlagen, nat weer e.d. (PSV had/heeft altijd een slechte aprilmaand, Feyenoord heeft dat vaak na de winterstop, geen idee waarom die ploegen dat overkomt) en dan wordt het weer een wanhopige inhaalrace met hopelijk veel puntverlies voor Twente en PSV.

@Wimpey: drie keer Serero noemen is wat veel, je kunt het gelijke spel niet aan hem ophangen. Ik ben benieuwd hoe hij zich ontwikkelt, speelt net bij Ajax en heeft in mijn ogen veel talent (gebaseerd op drie wedstrijden tijdens het Copa-toernooi van 2008 en wat hij dit seizoen heeft laten zien)
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

wimpey

Bericht door wimpey » ma aug 22, 2011 4:21 pm

Demosthenes schreef: @Wimpey: drie keer Serero noemen is wat veel, je kunt het gelijke spel niet aan hem ophangen.
3 keer veel? Ik heb z'n naam de voorbije weken tig keer voorbij zien komen. In postings van Demosthenes vnl. Volledig bewierrookt als de grote ziener, die zoveel sneller denkt en handelt dan het spul om hem heen.

Dit o.b.v. een paar flitsen in oefenpotjes en indrukken van jeugdwedstrijden. Blijkbaar. Ik zag gisteren een speler die werkelijk alles fout deed. Maar dan ook alles. Tegen VVV. :excited.gif:

Hij raakte de bal idd telkens één keer. Waarna het ding over de zijlijn rolde of een tegenstander er mee aan de haal kon gaan.

Conclusie: je kunt tegen een moegestreden VVV niet ongestraft Serero en Ebecilio brengen. Dat kost punten.

Lionel

Bericht door Lionel » ma aug 22, 2011 4:35 pm

Hij is geen rechtsbuiten. Al deed hij echt alles fout.
IK GELOOF!!!!!!

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » ma aug 22, 2011 4:46 pm

die zoveel sneller denkt en handelt dan het spul om hem heen.
Tja, dan moet je spelen met de Ajacieden die alles in speeltuintempo spelen, de bal het liefst opzij of terugspelen. Dat geeft een probleem.

Het gelijke spel aan hem wijten door hem als enige drie keer te noemen! :excited.gif:
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Lionel

Bericht door Lionel » ma aug 22, 2011 4:53 pm

Hij noemde Serero opvallened vaak maar wijt de nederlaag niét aan hem.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » ma aug 22, 2011 4:59 pm

Demosthenes schreef: Tja, dan moet je spelen met de Ajacieden die alles in speeltuintempo spelen, de bal het liefst opzij of terugspelen. Dat geeft een probleem.
De Serero van gisteren leek zó uit de speeltuin weggeplukt, Demo.
Het gelijke spel aan hem wijten door hem als enige drie keer te noemen! :excited.gif:
Ik wil 'je pareltje' niet specifiek onderuit halen, hoor. Maar na al je jubelverhalen van de voorbije weken (posting van dezelfde strekking in meerdere topics), kan een beetje tegengas geen kwaad.

De 'search functie' levert het volgende op:

PSV-topic:
Demosthenes schreef: Ik vind Ajax tot nu toe vooral fantasieloos spelen (tenzij Serero meedoet, maar die heeft het probleem dat hij de bal in één keer wil spelen, daar kunnen de Ajacieden nog niet op inspelen, dat gaat te snel) Je ziet van tevoren wat er gaat gebeuren. Laten we hopen dat het niveau dusdanig toeneemt dat we in de CL geen flater slaan.
Twente-topic:
Demosthenes schreef: Twente lijkt een stuk verder dan Ajax, want behalve wat Serero-acties heb ik daar nog niets van gezien op een afstand van minder dan 25 meter van het doel.
Graafschap - Ajax:
Demosthenes schreef: Je zou natuurlijk ook Serero kunnen opstellen, maar die speelt die bal vaak in één keer, dat begrijpen de andere Ajacieden niet, de trainer moet Serero nog duidelijk maken dat in Nederland de balaanname tot in de perfectie moet worden uitgevoerd, dat wat erna gebeurt minder belangrijk is.
Twente - Ajax:
Demosthenes schreef: Ben wel blij dat Serero niet mocht invallen, wat moet je met een voetballer die een bal één keer raakt en dan de bal voorwaarts verplaatst??????????????????????????????????????
Cruijff-topics:
Demosthenes schreef: tot nu toe lijkt het me dat Frank de Boer en de selectie zich weinig aantrekken van het bestuurlijke gekrakeel; laten ze daar vooral mee doorgaan, dan alleen nog maar Serero (als hangende rechtsbuiten, Anita erachter en Van der Wiel heeft weer de ruimte) opstellen en het komt in orde. :blub.gif:
Dus wie ben jij dan om mij te vertellen dat ik niet 3 keer mag opdreunen dat Serero een invalbeurt had, die niets met professioneel voetbal te maken had? :excited.gif:

Zuidema

Bericht door Zuidema » ma aug 22, 2011 5:10 pm

Jammer dat er gehakketakt moet worden over 1 detail in een uitgebreide posting van Wimpey. Er staat immers zoveel in, dat van veel meer belang is. Een fraaie analyse met samenvatting van vrijwel alles waarvoor diverse AT-ers, inclusief mijn persoontje, al wekenlang lopen te waarschuwen. Wat mij betreft kan het zo doorgemaild worden naar Frank. Hopelijk schudt het hem wakker. Kan die Blackmoon hierin niet wat voor ons betekenen? Die schijnt broerlief immers te kennen.
Laatst gewijzigd door Zuidema op ma aug 22, 2011 5:13 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Lionel

Bericht door Lionel » ma aug 22, 2011 5:12 pm

:smallgrin.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Zuidema

Bericht door Zuidema » ma aug 22, 2011 5:14 pm

Wat is er zo grappig, Rishi?

Rooie

Bericht door Rooie » ma aug 22, 2011 5:18 pm

Boilesen zegt zelf overigens tegen de Deense pers dat hij 2 wedstrijden niet heeft gespeeld vanwege een enkelblessure die hij heeft opgelopen tijdens de laatste (en zijn eerste) interland. Nu weer echt fit. Dan begrijp ik niet waarom hij überhaupt op de bank zat.

Lionel

Bericht door Lionel » ma aug 22, 2011 5:20 pm

Oh, die was niet voor u bedoeld!

Ben het uiteraard met u en Wimpey eens. Die verwoord inderdaad perfect wat velen van ons wat minder aantrekkelijk posten!
IK GELOOF!!!!!!

Zuidema

Bericht door Zuidema » ma aug 22, 2011 5:24 pm

Ok, misverstandje. Sorry. :biggthumpup.gif:

Natuurlijk weet ik ook wel, dat we op AT voor geen f*ck effect hebben op de gang van zaken van Ajax. Nul komma niks. Maar soms zou je wel eens willen dat Frank dit te lezen kreeg.

PS
Alsjeblieft geen 'u', zeg. Ga ik me helemaal oud voelen. :zuidema.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » ma aug 22, 2011 5:31 pm

Zuidema schreef: Maar soms zou je wel eens willen dat Frank dit te lezen kreeg.
We hadden hem nog gewaarschuwd, een tijdje terug: loper - bouwer - breker.

'Gewoon' Eriksen en Janssen achter de aanval. Goed voor de buitenspelers, goed voor Sigthórsson. Klasbakkie trouwens, die IJslander. Topaankoop. :biggthumpup.gif:

En dan kan Anita weer doen wat ie goed kan: poetsen, duels, sober en nuttig spelen.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » ma aug 22, 2011 5:40 pm

Zuidema schreef:Jammer dat er gehakketakt moet worden over 1 detail in een uitgebreide posting van Wimpey. Er staat immers zoveel in, dat van veel meer belang is. Een fraaie analyse met samenvatting van vrijwel alles waarvoor diverse AT-ers, inclusief mijn persoontje, al wekenlang lopen te waarschuwen. Wat mij betreft kan het zo doorgemaild worden naar Frank. Hopelijk schudt het hem wakker.
Over de wedstrijd en het gebrekkige niveau is al pagina's lang geschreven, daar stond niets nieuws. Nieuw was het vooral op te hangen aan het mislukte optreden van Serero.
Dus wie ben jij dan om mij te vertellen dat ik niet 3 keer mag opdreunen dat Serero een invalbeurt had, die niets met professioneel voetbal te maken had?
Vreemde vergelijking, wat in een aantal weken gebeurt in ??? wedstrijden vergelijken met wat in één bericht wordt gezegd.

Vreemd is dat mijn enthousiasme voor een speler, gebaseerd op drie jeugdwedstrijden meer dan wat de schrijver heeft gezien wordt weggewimpeyd, als zijnde onvoldoende om te beoordelen (geen citaat, strekking) maar dat iemand wel met de grond gelijk gemaakt mag worden op basis van 24 minuten in een zwalkend team.

Mijn voorkeur voor een Serero kan ik nog wel kort toelichten: hij is niet stereotype, hij kan iets bedenken, je ziet niet van tevoren aankomen wat er zal gebeuren, tegen VVV mislukte dat. Ajax heeft weinig spelers die dat kunnen, ook Eriksen ontwikkelt zich niet op dat gebied, Sulejmani is stil blijven staan en triest, maar de rest valt wat dat betreft door de mand. Ajax is saai. PSV is dat ook enz. maar dat maakt mij niet uit, daar ben ik geen fan van.

Zo heb ik ook constant genoten van Suarez, hoeveel kansen hij ook miste, wat er ook fout ging (Ik vergelijk geen voetbalniveau, maar het onaangepaste/geniale) iets waar niet iedereen het mee eens was (Ja, het laatste jaar misschien) en "viel ik in slaap" bij de ideale schoonzoon KJH.

Wordt Serero een topper?

Ajax speelt gelijk tegen VVV. waar waren onze sterren? Vertonghen, Sulejmani, van der Wiel en De Jong de spelers die dan juist het voortouw moeten nemen?

Zuidema

Bericht door Zuidema » ma aug 22, 2011 5:43 pm

Sig valt me beslist 100% mee. Had ik eerlijk gezegd niet zo verwacht, vooral niet dat ie vrij technisch is. Alhoewel de zware tegenstanders natuurlijk nog moeten komen. Eens kijken hoe hij zich dan houdt. Verder ben ik het wel met Voetske eens, dat ie zich niet zo vaak zo ver moet laten terugvallen en zich meer op het werk rond en in de 16 moet blijven concentreren.

Zuidema

Bericht door Zuidema » ma aug 22, 2011 6:00 pm

Demosthenes schreef: Nieuw was het vooral op te hangen aan het mislukte optreden van Serero.
Dat lees ik er niet uit. Iedereen krijgt er hierboven zo'n beetje van langs, Frank vooral. En terecht. Serero zag ik op zich wel 1 van de slechtste invalbeurten maken die ik mij kan heugen bij een Ajacied. Dat verbijsterde me zeker, want die jongen heeft in de voorbereiding beslist een aantal zeer veelbelovende acties laten zien. Voor mij een compleet raadsel dat ie gistermiddag zo door het ijs zakte. Maar het lag zeker niet aan hem alleen met een bar slecht invalbeurtje van 20 minuten. Dan waren er zat anderen. Teveel, helaas.

T82

Bericht door T82 » ma aug 22, 2011 7:20 pm

Zuidema schreef:Serero zag ik op zich wel 1 van de slechtste invalbeurten maken die ik mij kan heugen bij een Ajacied.
De verguisde Blind had vorig seizoen een nóg dramatischere invalbeurt, voor zover mogelijk... Helaas weet ik niet meer welke wedstrijd het was. Volgende keer Serero maar eens laten invallen bij een voorsprong. Goede kans dat het dan een stuk beter gaat.

999

Bericht door 999 » ma aug 22, 2011 7:47 pm

Zuidema schreef:
Demosthenes schreef: Nieuw was het vooral op te hangen aan het mislukte optreden van Serero.
Dat lees ik er niet uit. Iedereen krijgt er hierboven zo'n beetje van langs, Frank vooral. En terecht. Serero zag ik op zich wel 1 van de slechtste invalbeurten maken die ik mij kan heugen bij een Ajacied. Dat verbijsterde me zeker, want die jongen heeft in de voorbereiding beslist een aantal zeer veelbelovende acties laten zien. Voor mij een compleet raadsel dat ie gistermiddag zo door het ijs zakte. Maar het lag zeker niet aan hem alleen met een bar slecht invalbeurtje van 20 minuten. Dan waren er zat anderen. Teveel, helaas.
Mwah, tuurlijk een beetje onzin om de Boer als hoofdschuldige aan te wijzen.Het zijn nog steeds bijna dezelfde spelers die nog steeds weinig voetbalverstand aan de dag leggen.Deze wedstrijd weer het zelfde liedje, behalve dat arrogante ( daar is iedereen het over eens, behalve de spelers zelf ), en al wat er hierboven al verteld is.Maar niet 1 speler die zichzelf corrigeerd of een ander corrigeerd, niet een speler die zichzelf of een ander wat beter in zijn positie zet.Niet een speler die effe Sulejmani ( o.a ) bij zijn oren pakt.En deze wedstrijd zou het geen ruk uit moeten maken waar Janssen staat te ballen ...
Blij met de punten ...

Plaats reactie