Verhoeven, Boilesen, Ooijer, Anita, Lodeiro, Ebic en nog 1Mr. Ajax schreef:Wie zit er op de bank?
VVV-Venlo - Ajax 21-08-2011
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: VVV-Venlo - Ajax 21-08-2011
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op zo aug 21, 2011 12:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
@ Lucas: In tegenstelling tot jou, bedoel je? 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Ajaciedjuh
En Serero uiteraard.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Komt Blind tegenover Musa? Ik zie Blind ook liever in het centrum. Ik vind dat hij het daar goed gedaan heeft.
LucaS schreef:Die de Boer heeft er geen verstand van!![]()
Gelukkig kan onze coach wel objectief naar Blind kijken.
Hou toch op Lucas...Alsof ik iets tegen Daley heb...Zou niets liever willen dan dat hij bewijst een beest van een linksback te zijn. Helaas is dat niet het geval, en komt hij gewoon tekort. Dat komt ook weleens voor he, dat er een speler is die niet goed genoeg is.
Verder leuk dat Lodeiro op de bank zit, hoop dat hij een kwartiertje krijgt om iets te laten zien als we straks ruim voorstaan.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Of tegenover Yanic Wildschut. Die is ook zeer snel.Ajaciedjuh schreef:Komt Blind tegenover Musa? Ik zie Blind ook liever in het centrum. Ik vind dat hij het daar goed gedaan heeft.
Zeker komt het wel eens voor dat een speler een draak van een speler is. Bijzonderder wordt het al als te trainer over die draak verklaart dat hij het uitstekend heeft gedaan.
I think I lost my fucking headache
D_skilled schreef:Of tegenover Yanic Wildschut. Die is ook zeer snel.Ajaciedjuh schreef:Komt Blind tegenover Musa? Ik zie Blind ook liever in het centrum. Ik vind dat hij het daar goed gedaan heeft.
D_Skilled, kan die jongen wat? Heeft in de VI aangegeven dat hij het 'route Boerrigter' wilt gaan volgen, en zich dus (op termijn) terugknokken en terugkeren bij ons. Heeft hij het in zich?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Natuurlijk heb ook mijn voorkeuren, Duke. Ik al de laatste zijn die beweert dat ik een groot beoordelaar van de kwaliteiten van spelers ben. Ik vind het gewoon grappig dat een vast groep AT'ers alles wat Blind doet met de grond gelijk maakt, en dat de trainer hem vanwege prima prestaties handhaaft. Je zou haast denken dat de trainer er geen kaas van heeft gegeten.Duke schreef:@ Lucas: In tegenstelling tot jou, bedoel je?
I think I lost my fucking headache
Laat hem eerst een constant seizoen draaien als basisspeler. Hij heeft nog een hele lange weg te gaan, maar hij heeft zeker talent.Mr. Ajax schreef:D_Skilled, kan die jongen wat? Heeft in de VI aangegeven dat hij het 'route Boerrigter' wilt gaan volgen, en zich dus (op termijn) terugknokken en terugkeren bij ons. Heeft hij het in zich?
-
Bij Ajax kwam dat er niet uit en als hij de weg van Boerrigter wil volgen, zien we hem over drie of vier jaar wel verschijnen, ik geloof er niet in (Maar krijg graag ongelijk, Wildschut was tenslotte Ajacied)D_skilled schreef:Laat hem eerst een constant seizoen draaien als basisspeler. Hij heeft nog een hele lange weg te gaan, maar hij heeft zeker talent.Mr. Ajax schreef:D_Skilled, kan die jongen wat? Heeft in de VI aangegeven dat hij het 'route Boerrigter' wilt gaan volgen, en zich dus (op termijn) terugknokken en terugkeren bij ons. Heeft hij het in zich?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Ik zie dat Uchebo speelt. Vind ik wel een geinige speler.
Wachten op de 1-0, dan zullen we wel weer gaan voetballen...
Daley is nu al z'n man kwijt.
Daley is nu al z'n man kwijt.
Blind heeft z'n handen al meteen vol aan Musa. Onbegrijpelijke keuze van de Boer.
-
Ooit (1995, voor het internettijdperk) was in dergelijke wedstrijden niet de vraag of Ajax in de rust voor stond, maar met hoeveel Ajax voor stond. Die tijd is geweest, helaas.Benji schreef:Wachten op de 1-0, dan zullen we wel weer gaan voetballen...
Hopen dat de 1-0 niet valt of niet in de 85ste minuut.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
-
of een begrijpelijke keuze van de coach van VVV?D_skilled schreef:Blind heeft z'n handen al meteen vol aan Musa. Onbegrijpelijke keuze van de Boer.
- Ajaciedjuh
VVV is een stuk feller dan Ajax. 

't gaat allemaal veel te nonchallant. Ballen worden zomaar weggegeven, mensen lopen niet.
- Ajaciedjuh
Zo'n ploeg moet je onder druk zetten.
Gaan we nog foebelle?! 

Janssen is een waardeloze VM. Niet dynamisch genoeg. Sjokt en is slecht aanspeelbaar.
Nou graag, zeg. De heren lijken het op 60% te willen doen.wimpey schreef:Gaan we nog foebelle?!

Dat scheelde weinig, mooie vrije trap van Chris.
Gaat iets beter nu, goeie kans voor Kollbein.
Boerrigter is met z'n snelheid een wapen.
Gaat iets beter nu, goeie kans voor Kollbein.
Boerrigter is met z'n snelheid een wapen.