LucaS schreef:Ik denk ook dat het voor velen nog te moeilijk en te confronterend is om nu al weer naar de plek van de ramp te gaan.
Dit is spottend bedoeld ?.
Moderator: mods
LucaS schreef:Ik denk ook dat het voor velen nog te moeilijk en te confronterend is om nu al weer naar de plek van de ramp te gaan.
Natuurlijk.999 schreef:LucaS schreef:Ik denk ook dat het voor velen nog te moeilijk en te confronterend is om nu al weer naar de plek van de ramp te gaan.
Dit is spottend bedoeld ?.
Als zowel Douglas als Ruiz weggaan heeft Twente wel een probleem, de transfer van Fer zal wel doorgaan, ik verwacht dat hij de plaats van Janssen gaat innemen.
Benfica; Artur; Pereira, Luisão, Garay, Emerson; Witsel, Garcia, Aimar; Gaitán, Cardozo, Nolito
Benfica met een ijzersterke ploeg.Opstelling FC Twente: Mihaylov, Cornelisse, Wisgerhof, Douglas, Tiendalli, Brama, Landzaat, Janssen, Bajrami, De Jong en Ruiz.
Hebben dit seizoen zonder Ruiz nog geen uitgespeelde kans gecreerd. Heeft er m.u.v. Janko en Ruiz al een Tukker gescoord?Marillion schreef: Heb Twente nog nauwelijks aan het werk gezien dus ik ben benieuwd waar ze staan.
En het betaalt zich direct uit: Luuk de Jong, 1-0wimpey schreef:Hebben dit seizoen zonder Ruiz nog geen uitgespeelde kans gecreerd. Heeft er m.u.v. Janko en Ruiz al een Tukker gescoord?Marillion schreef: Heb Twente nog nauwelijks aan het werk gezien dus ik ben benieuwd waar ze staan.
Co's Appie Happie-spits staat ernaast. Dat verbaast me eigenlijk niet. Luisao zou hem opvreten. De Jong speelt gevarieerder. Lijkt me een goede zet.
Duke schreef:Ik hoor ergens een kassa rinkelen.
Klopt, maar Wisgerhof gaat vervolgens ook in de fout door niet uit te stappen. Je weet toch dat Cardozo een goed schot heeft?!Marillion schreef:Dat was inderdaad een duur foutje van Brama. Zonde want die 1-0 was een vliegende start.