Jezus wat een prijzen. Het is gewoon bijna de helft van me seizoenskaart.
Moderator: mods
Dat doen ze volgens mij expres, in de hoop dat een substantieel deel niet eens weet heeft waardebonnen, ze dus al helemaal niet verzilvert, met per saldo een hogere opbrengst. We blijven wel Ajax, natuurlijk.Marillion schreef:Nette actie omdat je zo mensen die voor Ajax komen (en dus niet voor de tegenstander) een extra korting geeft.
Maar ik moet ook nog wat te zeiken hebben en dat gaat over dat waardebon systeem. Hang die korting nou gewoon aan mijn kaart. Ze weten wie ik ben en waar ik recht op heb. Waarom moet ik nou weer via een aparte site een waardebon ophalen? Dat is toch gewoon onnodig ingewikkeld?
Of evt. Kazan. Die zouden misschien thuis 2-0 kunnen winnen.Thijs schreef:Odense BK - Villarreal 1-0.
Dat zou misschien één zijn, dan maar hopen op Twente of Udinese.
Je kan op dit moment alleen eigen plek kopen en 'overige niet SCC-plekken'. Ik neem dus aan dat de eerste ring vol zit met scc-houders, en je daar dus geen kaart kan kopen als je daar niet je scc hebt.Peter schreef:Is de eerste ring al uitverkocht Thijs? Ik kan louter kaarten kopen voor 4 nog wat.
En volgens mij kun je dus met je CC'tje ook alleen maar tegen standaardtarief dingen kopen. Ik zie dat een plek op 406 me 227,00 euro kost.
Ik zie niet zo best op de 2e ring (jaja opticien, maar ijdeltuit), dus moet wachten tot de vrije verkoop van plekken voor pak 'em beet 117-124. Dank.Thijs schreef:Nee, iedere seizoenkaarthouder heeft nog even de tijd om voor z'n eigen plek kaarten te kopen. Die plekken zijn dus nog niet in de verkoop, de plekken waar geen seizoenkaarthouders zitten wel.
Dat zijn dus de dure plekken. Het is wellicht goedkoper om te wachten tot de seizoenkaarthouders-plekken worden vrijgegeven (1 sept. geloof ik) en dan komen er wel een paar duizend goedkopere plekken vrij. Niet iedereen neemt een PP.
Het schijnt dat Arsenal ongelooflijk zwak is geworden door het vertrek van Fabregas.. Dus wie weet en Rubin als die eens snel scoren...Rob uit Naaldwijk schreef:Returns:
Villareal - Odense (0-1)
Benfica - Twente (2-2)
Udinese - Arsenal (0-1)
Zurich - Bayern (0-2)
Rubin Kazan - Lyon (1-3)
Van de vette moeten er dus 2 door, hmm áls het lukt dan Kazan en Udinese? Heel misschien Twente? Villareal maakt Odense kapot denk thuis
Ben ik ook bang voor, zag Borussia Dortmund in pot 4!Maar na vandaag maakt het dan nog iets uit of het pot 2 of pot 3 wordt..