Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)
Moderator: mods
Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)
Eriksen gescoord tegen Ijsland!
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Op aangeven van Rommedahl. Lasse scoorde de 1e.Jöhnk schreef:Eriksen gescoord tegen Ijsland!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Oefenduel, maar daar hebben we geen apart topic voor (en ik heb geen zin om er eentje maken hehe).
Spanje - Italië.
Goed om eens te zien waar die Italianen nu staan. Buffon, Maggio, Ranocchia, Chiellini, Criscito, Pirlo, DeRossi, Montolivo, Motta, Cassano, Rossi
Spanje - Italië.
Goed om eens te zien waar die Italianen nu staan. Buffon, Maggio, Ranocchia, Chiellini, Criscito, Pirlo, DeRossi, Montolivo, Motta, Cassano, Rossi
Uitzetten en overschakelen naar Duitsland-Brazilië!
Duitsland.
Duitsland.

Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- peter
Mooi niet, want Italië veegt de vloer aan met Spanje. Staat 1-0 door Montolivo, maar ze zijn ook heer en meester. Beste voetbal van Italië sinds tijden.
Ik geloof dat het meer dan vijf minuten duurde voordat Brazilië van eigen helft kwam.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Slovenië-België op d'n Belg.
Alderweireld weer op rechts.
Alderweireld weer op rechts.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
Geeft 'em anders wel vleugels. Het werkt prima daar met Rossi en Montolivo erachter.
Criscito speelt overigens top.
Criscito speelt overigens top.
- peter
Verdiende overwinning van Italië. Tweede helft drukte Spanje wat meer, maar dankzij een afgeketst schot van Aquilani wint Italië toch nog. Balotelli speelde een goede invalbeurt.
Het mag dan wel een oefenwedstrijd zijn, maar de sfeer zat er goed in. Sowieso zijn dit altijd nog wel serieuze duels. Prandelli kan trots zijn, want dit Italië speelt heel behoorlijk. Had ik niet verwacht, maar met Cassano, Montolivo, Rossi, Balotelli zit het daar voorin ook wel snor. De zwakte ligt dan ook vooral achterin, al speelde Ranocchia een goede pot. Chiellini was vaak goed, maar had weer een paar zwakke momentjes.
Het mag dan wel een oefenwedstrijd zijn, maar de sfeer zat er goed in. Sowieso zijn dit altijd nog wel serieuze duels. Prandelli kan trots zijn, want dit Italië speelt heel behoorlijk. Had ik niet verwacht, maar met Cassano, Montolivo, Rossi, Balotelli zit het daar voorin ook wel snor. De zwakte ligt dan ook vooral achterin, al speelde Ranocchia een goede pot. Chiellini was vaak goed, maar had weer een paar zwakke momentjes.
Voor mijn gevoel hadden de spelers van Barça en Real er geen zin i.
Rossi is trouwens echt goed.
Rossi is trouwens echt goed.
IK GELOOF!!!!!!
Wat een goal he.Rishi schreef:Gotze
Wat speelt Duitsland geweldig voetbal.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ze hadden een Schwalbe nodig om te scoren en creëren amper kansen. Lijkt al gauw leuk tegen een waardeloos Brazilië.
IK GELOOF!!!!!!
Götze of Neymar, anyone?!Bertje schreef:Wat speelt Duitsland geweldig voetbal.

Duitsland is voor mij dé kandidaat in 2012 en 2014. En voor vele jaren daarna. Jonge ploeg, met enorm potentieel. Özil en Khedira deden tegen Brazilie bijv. niet mee.
Brazilie wordt helemaal niks in 2014. Zo'n Andre Santos, da's niveau Daley Blind.
Wel benieuwd of Löw het voor elkaar krijgt om zowel Özil als Götze in te passen.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Duitsland heeft ook genoeg zwakke broeders Wimpey. Ze hebben ook een paar geweldige supertalenten maar zoals Bertje zich ook al afvraagt ben ik benieuwd hoe Low het gaat inpassen.wimpey schreef:Götze of Neymar, anyone?!Bertje schreef:Wat speelt Duitsland geweldig voetbal.![]()
Duitsland is voor mij dé kandidaat in 2012 en 2014. En voor vele jaren daarna. Jonge ploeg, met enorm potentieel. Özil en Khedira deden tegen Brazilie bijv. niet mee.
Brazilie wordt helemaal niks in 2014. Zo'n Andre Santos, da's niveau Daley Blind.
Nederland vind ik niet minder dan Duitsland. De selectie is minder breed, dat is zeker waar maar dat hoeft niks uit te maken. Een Nederland op volle oorlogsterkte is met Spanje het beste voetballand ter wereld.
IK GELOOF!!!!!!
Dat moet zijn insteek zijn, lijkt me. Podolski out, Götze in. Müller - Özil - Götze achter Gomez.Bertje schreef:Wel benieuwd of Löw het voor elkaar krijgt om zowel Özil als Götze in te passen.
Wie dan?Rishi schreef: Duitsland heeft ook genoeg zwakke broeders Wimpey.

Neuer
Lahm / Träsch - Hummels - Boateng - Lahm - Schmelzer
Khedira - Schweini
Müller - Özil - Götze / Podolski
Gomez
Dat is 'gewoon' een zeer sterk team. Enorm jong, enorm gretig en ze ballen lekker. Duitsland gaat met deze generatie prijzen pakken, dat kan bijna niet anders.
Oranje en Spanje zijn een stuk ouder. M.n. voor Oranje moet het in 2012 natuurlijk gebeuren. Maar ik zie achter het Oranje van nu geen talenten rondlopen van het niveau van de Duitse talenten.Nederland vind ik niet minder dan Duitsland. De selectie is minder breed, dat is zeker waar maar dat hoeft niks uit te maken. Een Nederland op volle oorlogsterkte is met Spanje het beste voetballand ter wereld.
- peter
Bij lange na niet natuurlijk. Verder beschrijft wimpey eventjes de basis, maar vergeet niet dat ze dus nog jongens als Grosskreutz, Marin, Kroos, Neder, Reus en weet ik wie ik vergeet nog op de bank hebben wie misschien wel door kunnen groeien tot de top. De vergelijking met het Nederlands Elftal gaat natuurlijk compleet mank. De huidige lichting is erg goed vooral vanwege het geweldige middenveld en aanval. Verdedigend is het behelpen en dat wordt alleen maar erger. Nieuwe aanwas dient zich amper aan ook.
Ik ook nog niét. Maar Sneijder, Vaart en noem maar op waren op een gegeven moment ook geen wereldspelers.
Het gaat om 14 spelers die nodig zijn. En zo oud zijn sommige spelers ook weer niet. Stekelenburg, Van der Wiel, Van der Vaart, Sneijder, Robben, Nigel de Jong, Klaas Jan kunnen nog jaren mee. Van Persie ook maar die mag van mij liever vandaag dan morgen bedanken.
Leuk dat Duitsland 6 toptalenten voor het middenveld heeft maar je kan er maar 3 opstellen. En zoooo goed zijn ze ook weer niet. 3-2 tegen een Brazilie dat niet eens van Paraguay kon winnen
Het gaat om 14 spelers die nodig zijn. En zo oud zijn sommige spelers ook weer niet. Stekelenburg, Van der Wiel, Van der Vaart, Sneijder, Robben, Nigel de Jong, Klaas Jan kunnen nog jaren mee. Van Persie ook maar die mag van mij liever vandaag dan morgen bedanken.
Leuk dat Duitsland 6 toptalenten voor het middenveld heeft maar je kan er maar 3 opstellen. En zoooo goed zijn ze ook weer niet. 3-2 tegen een Brazilie dat niet eens van Paraguay kon winnen

IK GELOOF!!!!!!
Ik vind die Duitse verdediging ook niet zo geweldig op Lahm na. En Gomez is allesbehalve wereldtop.