Ik snap niet dat er geen interesse voor Ruiz is, volgens mij kan hij prima mee bij een club als Arsenal.De Dominee schreef:Doel je dan op Fer of een creatieve middenvelder? Lijkt me alleen mogelijk als er iemand vertrekt. Wat verwacht jij daarin? Ruiz...?
FC Twente 2011-2012
Moderator: mods
Re: FC Twente 2011-2012
- InnerHarbour
'Schwalbe Wisgerhof tegen Ajax ergste ooit'
Uitgeroepen door de Spaanse sportkrant, echt iets om trots op te zijn voor het sub-toppertje.
Uitgeroepen door de Spaanse sportkrant, echt iets om trots op te zijn voor het sub-toppertje.

YNWA
Kan die man niet stoppen met die flauwe grappen en opmerkingen ..Adriaanse: Fer als verdediger
PIATRA NEAMT - Hoewel het al een tijdje rustig is rond de door FC Twente gewenste transfer van Leroy Fer, heeft trainer Co Adriaanse de Feyenoord-middenvelder nog steeds niet uit zijn hoofd gezet. ,,Het is niet zo dat we geen wedstrijden zullen winnen als Fer niet komt, maar ik wil hem er wel graag bij hebben. Tot en met 31 augustus kan het nog gebeuren. Op het middenveld kunnen we versterking gebruiken, maar Fer is multifunctioneel en kan op meerdere posities uit de voeten. Zo zou Fer ook heel goed in het centrum van de verdediging kunnen spelen. Daarvoor heeft hij alle benodigde kwaliteiten. Maar je hebt wel te maken met prijs-kwaliteitverhouding. Als je in de winkel iets wil kopen en het is enorm duur dan wacht je ook tot het in de aanbieding is.”
Blij met de punten ...
Na afloop zei Wisgerhof dat hij wel degelijk was geraakt en dat hij geen gele kaart had gekregen omdat hij tegen arbiter Pol van Boekel had gezegd dat hij als verdediger niet eens wist hoe hij zich bewust moest laten vallen.
Dat was te zien, ja.
I think I lost my fucking headache
Dan was zijn improvisatie best wel fraai. Als schwalbes maken een jurysport was geweest had ie toch zeker ergens rond de 9 gezeten qua score.
- Jinne
- Site Admin
De Spaanse sportkrant? Alsof ze er maar eentje hebben daar...InnerHarbour schreef:'Schwalbe Wisgerhof tegen Ajax ergste ooit'
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
InnerHarbour schreef:'Schwalbe Wisgerhof tegen Ajax ergste ooit'

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Neehoor, was niet sarcastisch bedoeld. In Nederland 4 van de laatste 6 prijzen pakken, is gewoon een knappe prestatie. Ik zie op Teletekst pagina 828 dat bij Twente zondag Douglas en Rosales geschorst zijn. Berghuis is ondanks zijn twee gele kaarten in de JC Schaal, gewoon wel speelgerechtigd?Epi Drost schreef:Of het nou sarcastisch bedoeld is of niet, toch bedankt. Vier van de vijf laatste prijzen in de eredivisie zijn nu door Twente gewonnen. Zo'n waardeloos team en toch zoveel winnen!
Ja, alleen een directe rode kaart in de JC Schaal heeft gevolgen voor de competitie. Daarom miste Suárez vorig jaar het begin van de competitie.Cruijff schreef:Neehoor, was niet sarcastisch bedoeld. In Nederland 4 van de laatste 6 prijzen pakken, is gewoon een knappe prestatie. Ik zie op Teletekst pagina 828 dat bij Twente zondag Douglas en Rosales geschorst zijn. Berghuis is ondanks zijn twee gele kaarten in de JC Schaal, gewoon wel speelgerechtigd?Epi Drost schreef:Of het nou sarcastisch bedoeld is of niet, toch bedankt. Vier van de vijf laatste prijzen in de eredivisie zijn nu door Twente gewonnen. Zo'n waardeloos team en toch zoveel winnen!
Hij schijnt heel grappig te zijn.999 schreef:Kan die man niet stoppen met die flauwe grappen en opmerkingen ..Adriaanse: Fer als verdediger
PIATRA NEAMT - Hoewel het al een tijdje rustig is rond de door FC Twente gewenste transfer van Leroy Fer, heeft trainer Co Adriaanse de Feyenoord-middenvelder nog steeds niet uit zijn hoofd gezet. ,,Het is niet zo dat we geen wedstrijden zullen winnen als Fer niet komt, maar ik wil hem er wel graag bij hebben. Tot en met 31 augustus kan het nog gebeuren. Op het middenveld kunnen we versterking gebruiken, maar Fer is multifunctioneel en kan op meerdere posities uit de voeten. Zo zou Fer ook heel goed in het centrum van de verdediging kunnen spelen. Daarvoor heeft hij alle benodigde kwaliteiten. Maar je hebt wel te maken met prijs-kwaliteitverhouding. Als je in de winkel iets wil kopen en het is enorm duur dan wacht je ook tot het in de aanbieding is.”

Twente gaat een zeer zware tegenstander loten. Weinig kans om de poulefase van de CL te bereiken. Adriaanse beweert dat hij geen voorkeur heeft. Maar ik zou liever OM loten dan laten we zeggen Bayern of Arsenal.
Het stinkt aan alle kanten!
Nou, ik geef Twente toch 50% kans .joey schreef:Hij schijnt heel grappig te zijn.999 schreef:Kan die man niet stoppen met die flauwe grappen en opmerkingen ..Adriaanse: Fer als verdediger
PIATRA NEAMT - Hoewel het al een tijdje rustig is rond de door FC Twente gewenste transfer van Leroy Fer, heeft trainer Co Adriaanse de Feyenoord-middenvelder nog steeds niet uit zijn hoofd gezet. ,,Het is niet zo dat we geen wedstrijden zullen winnen als Fer niet komt, maar ik wil hem er wel graag bij hebben. Tot en met 31 augustus kan het nog gebeuren. Op het middenveld kunnen we versterking gebruiken, maar Fer is multifunctioneel en kan op meerdere posities uit de voeten. Zo zou Fer ook heel goed in het centrum van de verdediging kunnen spelen. Daarvoor heeft hij alle benodigde kwaliteiten. Maar je hebt wel te maken met prijs-kwaliteitverhouding. Als je in de winkel iets wil kopen en het is enorm duur dan wacht je ook tot het in de aanbieding is.”![]()
Twente gaat een zeer zware tegenstander loten. Weinig kans om de poulefase van de CL te bereiken. Adriaanse beweert dat hij geen voorkeur heeft. Maar ik zou liever OM loten dan laten we zeggen Bayern of Arsenal.

Blij met de punten ...
Tegen Arsenal of Bayern?
Tegen Villareal is Twente normaal gesproken ook kansloos. Ze moeten hopen dat die ploegen nog niet in vorm zijn omdat het nog vroeg in het seizoen is. Maar dan nog...
Ik zie trouwens dat het OL is.
Hoe zit het met Benfica? Is de ploeg een beetje bij elkaar gebleven?

Ik zie trouwens dat het OL is.
Hoe zit het met Benfica? Is de ploeg een beetje bij elkaar gebleven?
Ik geeft ze echt een wel kans.Zelfs tegen Villareal.Het hoeft die 2 wedstrijden niet mooi te zijn ...
Blij met de punten ...
Ze zijn hun linksback Fabio Coentrao kwijtgeraakt aan Real Madrid, maar verder? Ze hebben vooral weer heel wat spelers erbij (Witsel, Eduardo, Garay, Capdevila).joey schreef: Hoe zit het met Benfica? Is de ploeg een beetje bij elkaar gebleven?
Villareal is normaal gesproken veel te sterk voor Twente. Maar wat is normaal, zo vroeg in het seizoen? De Spaanse competitie begint veel later, dat is een voordeel voor Twente.
Bedankt, Justin.
Benfica is dus ook een zware kluif.
Bedankt, Justin.

Benfica is dus ook een zware kluif.
Villarreal (FOEI joey!) is inderdaad een erg sterke opponent, ook tegen Benfica wordt het erg zwaar, maar kansloos acht ik Twente zeker niet.
Het leukst zou ik een tweestrijd met Bayern München vinden. Zie het ook nog wel gebeuren dat die Tukkers Bayern er dan uitknikkeren!
Het leukst zou ik een tweestrijd met Bayern München vinden. Zie het ook nog wel gebeuren dat die Tukkers Bayern er dan uitknikkeren!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Over de renovatie:
Ben ik nou de enige die dit nogal apart vind?De werknemers van Kamphuis maken lange dagen om de werkzaamheden zo snel mogelijk af te ronden: van ’ s ochtends zeven uur tot ’s avonds half tien. „Eigenlijk zijn dat te lange dagen, maar van de arbeidsinspectie hebben we daar bij wijze van uitzondering toestemming voor gekregen.”
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Nee, iemand die moe is maakt eerder brokken dan iemand die fit is.
Twente heeft dat klusje tegen die Roemenen trouwens prima geklaard.
Twente heeft dat klusje tegen die Roemenen trouwens prima geklaard.

Ik dacht dat Oscar Cardozo ook weg was, zie het echter niet terug op Wikipedia, is dat niet doorgegaan?Justin schreef:Ze zijn hun linksback Fabio Coentrao kwijtgeraakt aan Real Madrid, maar verder? Ze hebben vooral weer heel wat spelers erbij (Witsel, Eduardo, Garay, Capdevila).joey schreef: Hoe zit het met Benfica? Is de ploeg een beetje bij elkaar gebleven?
Villareal is misschien te doen, Santi Cazorla is al weg en Rossi en Nilmar vertrekken mogelijk ook nog.
De West-Duitsers uit Twente gaan gewoon tegen hun landgenoten uit München ballen. In het iets minder Duitse Arnhem verliezen ze met 1-2 en in München met 5-0.
Twente - Benfica
Natuurlijk Wimpeywimpey schreef:De West-Duitsers uit Twente gaan gewoon tegen hun landgenoten uit München ballen. In het iets minder Duitse Arnhem verliezen ze met 1-2 en in München met 5-0.

Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Gezien wat ze konden loten is dit na mijn idee de meest gunstige loting, geef ze 35% kans.
- Ajaciedjuh
Jammer, ik had ze liever tegen Bayern of Arsenal gezien. Dan was de 5 miljoen al zeker naar Ajax gegaan.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."