Moderator: mods
Opmerkelijk inderdaad. Met name Kuijt lijkt me nogal controversieel (alsof Leroy Fer in een Ajaxshirt mee zou spelen in een benefietduel).Bertje schreef:Kuyt van L'pool en Heitinga van Everton tussen al die spelers van United!
Tuurlijk niet. Jongen krijgt de kans om zich in een potje zomeravondvoetbal een beetje in de kijker te spelen.Peter schreef:Jan Arie in de basis. Toch een tikkie opmerkelijk.
Speelt bedrijvig en z'n linkerbeen is natuurlijk fantastisch.Peter schreef:JAAAAAAA!!!! Boerrigter!! Held!
Inderdaad. Ik hoop wel dat ze het enigszins uniek laten in de toekomst.Jöhnk schreef:Wat een eerbetoon. Uniek voor Nederlandse begrippen.
Ik kan me op dit moment maar 1 speler voor de geest halen voor wie dit ook gedaan zou kunnen worden (maar die is nog veel introverter).Arthur schreef:Inderdaad. Ik hoop wel dat ze het enigszins uniek laten in de toekomst.Jöhnk schreef:Wat een eerbetoon. Uniek voor Nederlandse begrippen.
Jari?Benji schreef:Ik kan me op dit moment maar 1 speler voor de geest halen voor wie dit ook gedaan zou kunnen worden (maar die is nog veel introverter).Arthur schreef:Inderdaad. Ik hoop wel dat ze het enigszins uniek laten in de toekomst.Jöhnk schreef:Wat een eerbetoon. Uniek voor Nederlandse begrippen.
Absoluut, zou veel meer een 'incrowd' aan Ajacieden zijn, maar dat zou het denk ik niet minder mooi maken.gaizka schreef:Jari?Benji schreef:Ik kan me op dit moment maar 1 speler voor de geest halen voor wie dit ook gedaan zou kunnen worden (maar die is nog veel introverter).Arthur schreef:
Inderdaad. Ik hoop wel dat ze het enigszins uniek laten in de toekomst.
Zou hem zo'n afscheid zeker gunnen en denk dat de Arena er ook wel vol voor zou lopen. Alleen zou het minder zijn qua grote namen denk ik, omdat Litmanen nou eenmaal niet zo'n grootse carriere heeft gehad als Edwin.
Benji schreef:En oh ja:sleepbeweging Kanu