Vitesse 2011-2012

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Banjavi
Contacteer:

Re: Vitesse 2011-2012

Bericht door Banjavi »

Hij heeft niet gezegd dat heel europa achter deze spelers aan zat... alleen dat heel europa ere naar op zoek is... maar het scoutingsapparaat van Vitesse is zo geweldig dat zij ze hebben gevonden en de rest maar toe moet kijken hoe ze naar Arnhem vertrekken.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi »

'Vitesse legt Velthuizen voor één jaar vast'
Vitesse gaat opnieuw in zee met Piet Velthuizen. Dat meldt De Telegraaf dinsdag. Volgens de krant tekent de doelman een éénjarige verbintenis bij zijn oude club.

Velthuizen vertrok afgelopen seizoen naar Hércules Alicante, maar na de degradatie van de Spaanse club mag hij transfervrij vertrekken. Vitesse wil deze buitenkans niet aan zich voorbij laten gaan en haalt de doelman terug naar het Gelredome. Velthuizen wordt dinsdag medisch gekeurd, daarna zet hij zijn handtekening onder een contract voor één jaar.

Tussen 2006 en 2010 speelde Velthuizen als 108 duels voor Vitesse. De doelman gaf eerder al aan open te staan voor een terugkeer naar 'zijn cluppie'. Afgelopen week werd bekend dat Velthuizen zijn doorlopende contract in Alicante liet ontbinden. Bij Vitesse wil Velthuizen zich nu opnieuw in de kijker spelen.
Baseman

Bericht door Baseman »

Dat is dan fijn voor Room en die nieuwe jonge keeper.
Ze hebben nog een groot gebrek aan spelers en dan halen ze iemand voor een reeds goed bezette positie, niet echt logisch.
Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs »

Zure Room.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi »

Bij Vitesse wil Velthuizen zich nu opnieuw in de kijker spelen
Vitesse is de enige die concrete interesse in hem heeft... hij wil zich in de kijker spelen voor een grote Nederlandse of buitenlandse club... dus eigenlijk wil hij helemaal neit terug naar Vitesse, maar nu heeft hij ook niets.

Ik zou, als ik Jordania was, hem de kolere laten krijgen. Hij moest toch zo perse weg vorig jaar??
beelzebub

Bericht door beelzebub »

Misschien doet hij dat wel. Eerst vastleggen en dan de trainer opdracht geven hem niet op te stellen ofzoiets. :1evil.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Wouter

Bericht door Wouter »

Dat is dan fijn voor Room en die nieuwe jonge keeper.
Ze hebben nog een groot gebrek aan spelers en dan halen ze iemand voor een reeds goed bezette positie, niet echt logisch.
Goed bezette positie? Room is een grabbelaar en of die jonge Est er wat van kan moeten we ook maar afwachten. Met Velthuizen heeft Vitesse in elk geval een keeper van subtopniveau. Geen overbodige luxe, lijkt me.
Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi »

Ja zeker... want Pietje wilde weer eens een stap hogerop maken...
Wat een fantast is het... je kunt wel lachen met die Nijmegenaren... :)
Vitesse verrast met terughalen doelman Velthuizen

26/07/2011 14:41

Piet Velthuizen keert terug bij Vitesse. De doelman komt over van het Spaanse Hércules Alicante, waar zijn nog drie jaar doorlopende contract ontbonden werd.

Velthuizen wordt nog woensdag medisch gekeurd in Arnhem. Wanneer dat geen problemen oplevert tekent de sluitpost een eenjarig contract. De Nederlander wil zich op deze manier in de kijker spelen voor een nieuw buitenlands avontuur.

'Twee weken geleden had ik nog niets', vertelt Velthuizen. 'Nu kon ik uit vier clubs kiezen. Maar Vitesse is het oude nest en heeft een trainer die mij heel erg aanspreekt. Ik dank God dat ik weer deze stap omhoog mag maken.'

Bij Hécules Alicante was Velthuizen min of meer op een dood spoor beland. De eenmalig international kreeg afgelopen seizoen nauwelijks speeltijd. Mede omdat de Spaanse ploeg degradeerde uit de hoogste divisie werd de verbintenis van de Nederlander beëindigd.

Velthuizen debuteerde in 2006 voor Vitesse in het betaalde voetbal en kwam in Arnhem tot 108 competitieduels.
En herinneren we ons deze nog?

Quote Velthuizen. Feyenoord zal niet tussen die 4 clubs hebben gezeten dan... ben benieuwd welke clubs het dan wel waren. Top Oss?? Ausburg.
"Feyenoord is mijn droomclub. De entourage, het stadion, de supporters… Mijn motto is altijd: geen woorden, maar daden", zegt Velthuizen in gesprek met NUsport.
Het zou net zo grappig zijn als Davids volgend jaar terugkomt naar NEC en zegt dat hij (omdat hij naar NEC gaat) een stap dichter bij het Nederlands 11tal terecht komt. :)

Maargoed... ik snap hem ook wel. Velthuizen wil voetballen en een beetje club wil hem niet, dus moet hij weer terug om een kans te krijgen... soms zit het mee... eoms niet.
jabu

Vitesse 2011-2012

Bericht door jabu »

Bij Lorenzo Davids noemde je het alleen ambitie.
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona »

Snap de vergelijking sowieso niet. Pietje is een huilebalk en dat was Davids nooit! :1evil.gif:
Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi »

Davids overschat zichzelf behoorlijk. Dat hij uberhaubt denkt kans te maken om bij het Nl elftal terecht te komen...

Ik vind ambitie prima, maar je kunt te ver gaan...

Als Vitessesupporter zou ik me behoorlijk belazerd voelen door die keeper van ze... bah... vreselijk al dat geslijm van die voetballers...

En van de Brom ziet het prima... hij ziet goed dat Velthuizen een berg ervaring mee neemt... hij weet precies hoe het is om degradatievoetbal te spelen... zullen ze op die ervaring zitten wachten? :)
Van den Brom: "Piet brengt berg ervaring mee"

John van den Brom is erg blij met de komst van Piet Velthuizen bij Vitesse. De doelman kwam dinsdag tot een akkoord met zijn oude club over een contract voor één seizoen.

Van den Brom denkt dat Velthuizen belangrijk kan zijn voor het jonge Vitesse. "We hebben een jonge ploeg met weinig ervaring. Ondanks dat Piet ook nog maar 24 jaar is, neemt hij wel een berg ervaring mee. Ervaring die we goed kunnen gebruiken", vertelt de coach op de clubsite van de Arnhemmers.

Overigens houdt Van den Brom nog een slag om de arm wat betreft de komst van Velthuizen. "Op dit moment is zijn komst nog prematuur te noemen. Hij heeft nog niet getekend en hij wordt woensdag pas medisch gekeurd. Verloopt dat allemaal positief, dan meldt hij zich direct bij de selectie."

De 24-jarige Velthuizen verliet Vitesse een jaar geleden voor Hércules CF. Met de Spaanse club degradeerde hij uit de Liga BBVA, waardoor de sluitpost transfervrij mocht vertrekken. Hij is echter nog niet vrijgegeven door de Spanjaarden en volgens Vitesse kan 'die procedure nog wel even duren'.
Wouter

Bericht door Wouter »

Als Vitessesupporter zou ik me behoorlijk belazerd voelen door die keeper van ze... bah... vreselijk al dat geslijm van die voetballers...
Hoezo? Een jaar geleden heeft Vitesse eerst maanden met Piet lopen leuren. Toen Jordania kwam hebben ze hem nog wel een aanbieding gedaan, maar kwamen ze er niet uit. Kan gebeuren.

Velthuizen is een veel betere keeper dan Room. Een jongen die in de eredivisie makkelijk in de subtop mee kan. Daar doet een mislukt avontuur in Spanje niets aan af.
Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi »

Hij wist niet hoe snel hij weg moest komen bij Vitesse... heeft zich aangeboden bij Feyenoord... is mislukt in Spanje en nu wil hij graag terug naar zijn "oude nest"... brrrr... zou er de kriebels van krijgen. Als zo iemand terug zou komen bij NEC zou ik daar niet vrolijk van worden.
Wouter

Bericht door Wouter »

Nogmaals: Vitesse heeft zelf aan het einde van het seizoen 2009/2010 met Velthuizen lopen leuren. Toen het bijna rond was met Hercules Alicante, kwam Jordania pas. Ik kan Velthuizen niet kwalijk nemen dat hij toen weg wilde.
Baseman

Bericht door Baseman »

Wouter schreef:Goed bezette positie? Room is een grabbelaar en of die jonge Est er wat van kan moeten we ook maar afwachten. Met Velthuizen heeft Vitesse in elk geval een keeper van subtopniveau. Geen overbodige luxe, lijkt me.
Room was een onbetwiste basisspeler vorig seizoen en hij wordt nu afgeserveerd, samen met zijn net aangetrokken concurrent.
Als Room niet goed genoeg was, dan had Vitesse wel eerder ingegrepen. Ik blijf het halen van Velthuizen daarom erg vreemd vinden.
Wouter

Bericht door Wouter »

Ach, iedereen die Vitesse het afgelopen seizoen een beetje gevolgd heeft weet dat Room niet voldeed. Als je dan een transfervrije keeper kunt halen die twee keer zo goed is, is de keuze snel gemaakt.

In de basis staan bij Vitesse betekende vorig seizoen nou niet bepaald datje voldeed. de club degradeerde bijna.
Baseman

Bericht door Baseman »

Aangezien Vitesse geld zat heeft, hadden ze echt wel eerder ingegrepen als ze niet tevreden waren over Room.
Velthuizen was toevallig transfervrij en had toevallig nog steeds geen nieuwe club, als dat beleid moet zijn...
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Room kan totaal niet keepen. Na Sinouh de zwakste keeper van de eredivisie.
Wouter

Bericht door Wouter »

Baseman schreef:Aangezien Vitesse geld zat heeft, hadden ze echt wel eerder ingegrepen als ze niet tevreden waren over Room.
Velthuizen was toevallig transfervrij en had toevallig nog steeds geen nieuwe club, als dat beleid moet zijn...

Er is zoiets als een transferwindow. En daarnaast maakte elke club een kosten-batenanalyse als ze een speler aantrekt. Velthuizen nu transfervrij oppikken is beslist geen domme zet. De selectie wordt er veel beter op en het kost weinig. Wie zou dat niet doen?

Ze hebben Room de kans gegeven, maar die jongen heeft erg wisselvallig gepresteerd en te veel blunders gemaakt. Dan kun je niks doen en degraderen, of je op de toch wel belangrijke positie van de doelman versterken. Ik ben blij dat Vitesse voor dat laatste heeft gekozen. Naar mijn mening moet Vitesse nu nog twee goede centrale verdedigers en ten minste drie behoorlijke middenvelders aantrekken om in het linkerrijtje mee te kunnen doen. Maar dat zal wel niet gebeuren. De aanval is met o.m. Bony en Chanturia wel goed bezet.
GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB »

Ik ken Room voornamelijk via samenvattingen, maar hij maakte op mij een goede indruk. Velthuizen vind ik daarentegen een overhypte keeper. Of zit ik nu mis?
Whitey on the moon.
Wouter

Bericht door Wouter »

Room was bijzonder wisselvallig. Keepte soms aardig (thuis tegen PSV bijvoorbeeld) en soms ook verschrikkelijk slecht, met veel blunders. Denk maar eens aan de uitwedstrijd tegen Twente voor de beker, toen Vitesse het eerste half uur de beste ploeg was, maar Room na een half uur over een zacht stuiterballetje van Theo Janssen heen besloot te duiken.

Velthuizen is op de lijn van topniveau, een keeper met fantastische reflexen. Maar zijn uittrappen zijn zwak.
Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi »

Ik dacht dat hij transfervrij was ofzo??
Sneue club om daar dan zo moeilijk over te doen. Ben blij dat je van hem af bent zou ik zeggen... als je er toch niets mee doet.
Velthuizen krijgt boete van Hércules CF

Hércules CF is niet van plan Piet Velthuizen zonder slag of stoot naar Vitesse te laten vertrekken. De doelman verscheen maandag niet zoals afgesproken op de training en heeft een boete gehad, meldt AS.

Velthuizen bereikte onlangs een akkoord met Vitesse over een contract voor één jaar. De doelman verwacht transfervrij over te kunnen stappen naar Arnhem omdat hij nog maanden salaris tegoed heeft van het gedegradeerde Hércules CF, maar de Spaanse club stelt zich hard op.

Omdat Velthuizen nog geen akkoord bereikt heeft met Hércules over de ontbinding van zijn contract, had hij zich maandag moeten melden in Alicante. Hoewel de club weet dat de doelman nog in Nederland is, kreeg hij toch een boete opgelegd.

Wanneer Velthuizen alsnog terugkeert naar Hércules in afwachting van zijn Vitesse-transfer, mag hij niet meer met de eerste selectie meetrainen. Net als verdediger Mohamed Sarr, die hoopt op een transfer naar Standard Luik, moet hij apart van de groep zijn rondjes lopen.
Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi »

'Vitesse wil Hofs toch contract aanbieden'
Na Piet Velthuizen keert mogelijk nog een voormalig clubman terug bij Vitesse. De club overweegt namelijk serieus om Nick Hofs een contract aan te bieden, meldt Voetbal International.

De 28-jarige Hofs speelde vorig seizoen bij Apollon Limassol in Cyprus, maar daar werd zijn contract ontbonden. Inmiddels traint de aanvallende middenvelder al enkele weken met Vitesse mee, waar hij een uitstekende indruk heeft achtergelaten op coach John van den Brom.

Eerder liet Vitesse nog weten dat een contract voor Hofs niet aan de orde was, maar daar komt de club op terug. De kans is groot dat de Arnhemmers Hofs op korte termijn uitnodigen om zijn toekomst te bespreken.
WP_Legend

Bericht door WP_Legend »

Vitesse had toch 50 miljoen uit te geven?? ik zie nog bar weinig transfers eerlijk gezegd!
Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi »

Ze willen allemaal niet.
Sommige spelen liever bij Jong Ajax, anderen gaan liever naar Engeland en sommigen verkiezen een avontuur in Italië boven Vitesse... maar dat komt... aldus de heer van Leeuwen... dat ze kritisch zijn en niet "zomaar spelers willen aantrekken".

Kijk naar Hofs bijvoorbeeld... die trek je niet zomaar aan.. :)
Plaats reactie