Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Onbetrouwbaar transfernieuws
We gaan nog 4 aanvallers halen?! 

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
En dan met z'n allen op de tribune. Zo krijgen we die tribunes wel vol! Daar hadden ze in Tukkerland nog niet aan gedacht!

Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ik kom alleen als Syl dan een seizoenskaart krijgt. Ik scoor alleen als Syl aanwezig is. Maar dan ook gelijk veel en mooi!
I think I lost my fucking headache
Geen probleem. Johan zit toch meestal in Barcelona dus zijn plekje in het stadion is vrij.
Fregge schreef:Zou 't dan toch? Ruiz? Droomaankoopblackmoon_ams
Veelbelovend talent
Vak: 125
Droomaankoop: -
Reg.: 27 augustus 2001
Gepost op 25 juli 2011 om 14:14:53.
Heren,
hiernna zoeken jullie het maar even uit maar er staat een hoop te gebueren de eerst komende week bij Ajax.
In wilekeurige volgorde ..
1. Lens
2. Everton
3. Narsingh
4. Ruiz
Dus geen Amoah, Dost, Bulykin, Junker...
Groet,
BM
Narsingh? Everton?
Twee van de vier weggestuurd bij Ajax.
http://www.goal.com/nl/news/213/eredivi ... tenspelers
Het stinkt aan alle kanten!
Dat Ajax buitenspelers heeft, wil nog niet zeggen dat ze goed genoeg zijn. En voor een ontwikkeling van een speler is 't soms beter om een stap terug te doen (zoals Nasrsingh, Elia en Lens hebben gedaan).
-
Ruiz, zou Twente inmiddels niet moord en brand hebben geschreeuwd?
Lens, meer een flankspeler of spits voor een 2 spitsen systeem.
Narsingh, is die zo duur dat Ajax er zo lang mee wacht?
Everthon, ik hoop het niet.
Lens, meer een flankspeler of spits voor een 2 spitsen systeem.
Narsingh, is die zo duur dat Ajax er zo lang mee wacht?
Everthon, ik hoop het niet.
Whitey on the moon.
Weer een plekje in het stadion gevuld!LucaS schreef:Ik kom alleen als Syl dan een seizoenskaart krijgt. Ik scoor alleen als Syl aanwezig is. Maar dan ook gelijk veel en mooi!

En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ben ik ook bang voor.Rishi schreef:Lens-El Hamdoui?
Ruil?
Ik ben geen fan van Lens, maar je gaat er in ieder geval op vooruit.
El H is een betere voetballer (met afstand!!) maar daar hebben we niets meer aan want die gaat toch niet gebruikt worden. Lens is mijns inziens beter dan Ebecilio dus dan ga je er op die manier nog op vooruit. Ik denk dat Ajax ook liever El H verkoopt aan een buitenlandse club en liever iemand anders (of niemand!!) aantrekt. Maar ja misschien is het wel geen keuze en meldt er zich niemand anders voor hem en kiest Ajax eieren voor haar geld. Klinkt niet eens onlogisch.
El H is een betere voetballer (met afstand!!) maar daar hebben we niets meer aan want die gaat toch niet gebruikt worden. Lens is mijns inziens beter dan Ebecilio dus dan ga je er op die manier nog op vooruit. Ik denk dat Ajax ook liever El H verkoopt aan een buitenlandse club en liever iemand anders (of niemand!!) aantrekt. Maar ja misschien is het wel geen keuze en meldt er zich niemand anders voor hem en kiest Ajax eieren voor haar geld. Klinkt niet eens onlogisch.
Is 1995 echt zolang geleden??
Wie moet er dan op rechts bij PSV?
Wat maakt ons dat uit? Lens hoef ik niet te zien. Overschatte speler vind ik dat.
Zoals ik al zei, Lens kan niet Foebele
4-4-2? Alhoewel El Ham dan het best rendeert in een vrije rol rond een targetman (zie Az). En die heeft Psv niet, volgens mij. Maar met 4-3-3 kan ie weer hetzelfde gedoe gaan tegenkomen als bij Ajax. Dat lijkt hem niet goed te liggen, als diepe spits tussen 2 vleugelspitsen. Zou Rutten dat ook door hebben? Vooralsnog ziet hij El Ham graag komen, heb ik gelezen.LucaS schreef:Wie moet er dan op rechts bij PSV?
Geschiedsvervalsing. El Hamdaoui speelde bij AZ doorgaans samen met Ari of Dembélé, lijken me allebei niet echt een targetman.Zuidema schreef:4-4-2? Alhoewel El Ham dan het best rendeert in een vrije rol rond een targetman (zie Az).
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Van dat lijstje is alleen Ruiz voor mij een optie. Anders lekker de centen op zak houden.
Deels geschiedsvervalsing. Dembéle een beetje targetman, Ari meer en Pelle zeker. Maar het gaat mij vooral om die vrije rol van El Ham tezamen met nog een spits.Bertje schreef:Geschiedsvervalsing. El Hamdaoui speelde bij AZ doorgaans samen met Ari of Dembélé, lijken me allebei niet echt een targetman.Zuidema schreef:4-4-2? Alhoewel El Ham dan het best rendeert in een vrije rol rond een targetman (zie Az).
Mee eens. Ik verwacht ook niet dat Ruiz het wordt. Anders waren bij Twente allang de rode lampen gaan branden. Dat houd je nooit geheim.Arthur schreef:Van dat lijstje is alleen Ruiz voor mij een optie. Anders lekker de centen op zak houden.
Dit is natuurlijk wel weer mooi voer voor speculaties over een transfer:
VI schreef:Ruiz ontbreekt bij FC Twente tegen FC Vaslui
25 juli 2011, 18:32
FC Twente kan morgen in de eerste ontmoeting met FC Vaslui geen beroep doen op Bryan Ruiz. De aanvaller uit Costa Rica kreeg tijdens het oefenduel met WKE een knietje tegen een bovenbeen.
Ruiz heeft vooral pijn en blijft daarom uit voorzorg aan de kant tegen de Roemenen. Trainer Co Adriaanse voorziet geen problemen in het feit dat zijn sterspeler ontbreekt. 'Het team is de afgelopen weken zonder hem ook ingespeeld geraakt', aldus Adriaanse tijdens de persconferentie maandag in stadion Gelredome.
FC Twente wijkt voor het duel in de voorronde Champions League uit naar Arnhem vanwege het eerdere ongeluk in de eigen Grolsch Veste. In het Gelredome is Dwight Tiendalli er net als Ruiz niet bij. De verdediger is geschorst.
Of Ruiz zal meespelen in de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal is vooralsnog niet bekend. De bekerwinnaar speelt zaterdag in de Amsterdam Arena tegen kampioen Ajax.
Wel een diepe spits. Denk dat hij dat bedoelt.Bertje schreef:Geschiedsvervalsing. El Hamdaoui speelde bij AZ doorgaans samen met Ari of Dembélé, lijken me allebei niet echt een targetman.Zuidema schreef:4-4-2? Alhoewel El Ham dan het best rendeert in een vrije rol rond een targetman (zie Az).
IK GELOOF!!!!!!
Yep.Rishi schreef: Wel een diepe spits. Denk dat hij dat bedoelt.
http://onside.dk/nyheder/aresdivisionen ... -forsvarer
Google Translate:
Google Translate:
MEDIA: AJAX LOOKS AT Swedish defense
Alexander Milosevic is one of the players as Ajax 'Danish talent scout John Steen Olsen watching.
According to several Swedish media Ajax should be interested in AIKs 19-year-old defender Alexander Milosevic.
Dutch Danish talent scout John Steen Olsen does not want to confirm the story, but he would like to say that he has looked at Milosevic.
- Of course I have seen him. The same goes for many others in both AIK and Kalmar. I think I have pretty good track of all the talented Swedish players, said John Steen Olsen fotbollskanalen.se.
PSV schijnt ook interesse te hebben in Milosevic (en 2 aanvallers van dezelfde club).
Maar ik verwacht (en hoop) niet dat Lens vertrekt.
Daar kan Labyad aardig uit de voeten, al is hij centraal beter.LucaS schreef:Wie moet er dan op rechts bij PSV?
Maar ik verwacht (en hoop) niet dat Lens vertrekt.