Wielrennen
Moderator: mods
Re: Wielrennen
Hoogerland moet al bijna laten lopen...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Het valt weer tegen. de kopgroep gaat kruipend naar boven en het peloton zo mogelijk nog langzamer.
Ik geef het je te doen, 3 weken fietsen op een bruine boterham met kaas.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Nu toch wat actie.
Rojas lost eerder dan Cavendish.
O'Grady heeft er zin in.
Rojas lost eerder dan Cavendish.
O'Grady heeft er zin in.

En daar gaat dan Gesink, kijken hoe ver hij komt.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Speelt Contador nou toneel? Zit heel ver achterin en oogde niet fris.
Raar dat de Schlecks nog niet doortrekken. Of ze denken: als hij nu al slecht zit, hebben we nog twee cols om het verschil te gaan maken.
Voorlopig niet zo ver. Heeft veel weg van een 'chasse patate'.Zeux schreef:En daar gaat dan Gesink, kijken hoe ver hij komt.
Krijg met de dag meer hekel aan die Schlecks. Nu wil Fränk, die achterin hangt, niet dat ie gefilmd wordt. Daar wordt ie nou net zo goed voor betaald! Wat een jankmuilen.
Ik vind Andy Schleck er nog behoorlijk rustig uit zien...
Hehe eindelijk aanval Andy.
ANDY SCHLECK! 

Mooi vroeg koers, dat is altijd goed! Nu gaan we zien hoe sterk Schleck werkelijk is.
Ben ook benieuwd wat Cavendish en co nu zullen denken. Zo gaan minstens 10 renners buiten tijd aankomen.
Ben ook benieuwd wat Cavendish en co nu zullen denken. Zo gaan minstens 10 renners buiten tijd aankomen.

Hij heeft al twee minuten! 

Mooie inspanning, ben benieuwd of ie het gaat volhouden.
Salvador Dali
Salvador Dali
Zooo, die achtervolgers doen niets.
Snappen jullie dat nou?

Snappen jullie dat nou?

Het stinkt aan alle kanten!
Wat een Tour.... het is niet een Tourfavoriet die weg is maar een simpel knechtje. (...) 
Ze gaan straks dan wel heel hard de Galibier moeten opfietsen om pakweg 2 a 3 minuten goed te maken.
Edit: ah daar is de fiets met motor voor Contador!

Ze gaan straks dan wel heel hard de Galibier moeten opfietsen om pakweg 2 a 3 minuten goed te maken.
Edit: ah daar is de fiets met motor voor Contador!

Andy rijdt virtueel in het geel! 

Salvador Dali
Salvador Dali
Ze moeten het wel kunnen.joey schreef:Zooo, die achtervolgers doen niets.![]()
Snappen jullie dat nou?
Parijs is nog ver.
Hoe is de tijdrit van Andy eigenlijk?

Salvador Dali
Salvador Dali
Zelfs in deze etappe ligt alles nog open.Duke schreef:Parijs is nog ver.![]()
Andy kan niet tijdrijden. In de laatste tijdrit van de Tour speelt echter ook mee wie nog het meeste overschot heeft.
Jammer dat Cancellara niet in de kopgroep zat, want dan had Schleck nu al vijf minuten gehad.
De ploegen van Contador en Evans vallen hier door de mand. Je kunt ook moeilijk van hen verwachten dat ze hier vol op kop gaan rijden op het vlakke gedeelte, dan gooi je ook al je glazen in.