Daley Blind
Moderator: mods
- Jinne
- Site Admin
Re: Daley Blind
Dat bellen is duidelijk na het ongeluk.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
In die familie gaat men gewoon achter het stuur zitten wanneer ze er niet toe in staat zijn. 

Beetje flauw, wimpey.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Niet flauw. Wie gaat er nou met een gipsen poot achter het stuur zitten?! Die jongen heeft nog mazzel gehad. Stel je voor dat hij met die voet onder de rem komt.Duke schreef:Beetje flauw, wimpey.
Hij had volgens het artikel geen gips.
Ik las ergens dat dat wél zo was.Arthur schreef:Hij had volgens het artikel geen gips.
Maar dan nog, met een voet die je niet goed kunt gebruiken, moet je niet achter het stuur stappen. Da's als bowlen met een hernia.
Daley Blind rijdt een automaat, dan gebruik je je linkervoet nauwelijks
I think I lost my fucking headache
Maar automaat of handmatig maakt voor de wet niets uit volgens mij.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Nauwelijks? Je bedoelt helemaal niet.LucaS schreef:Daley Blind rijdt een automaat, dan gebruik je je linkervoet nauwelijks
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- raymon
- Contacteer:
Volgens mij is het zo dat je geen auto mag besturen als er belemmerende faktoren zijn. Zolang die voet geen funktie heeft en geen belemmering is dan kun je volgens mij gewoon rijden. Anders zou het betekenen dat minder validen ook geen auto kunnen rijden?Arthur schreef:Maar automaat of handmatig maakt voor de wet niets uit volgens mij.
Die rijden toch ook in speciale auto's die niet te hard mogen?Raymon schreef:Volgens mij is het zo dat je geen auto mag besturen als er belemmerende faktoren zijn. Zolang die voet geen funktie heeft en geen belemmering is dan kun je volgens mij gewoon rijden. Anders zou het betekenen dat minder validen ook geen auto kunnen rijden?Arthur schreef:Maar automaat of handmatig maakt voor de wet niets uit volgens mij.
Je kan ook met een beperking een gewone (automaat)-auto besturen. Dat staat dan alleen wel ook op je rijbewijs vermeld.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
het is alleen even lastig als de handrem is vastgevroren en je op een steile helling staat. :smallgrin.gifl
- raymon
- Contacteer:
waarom?Peter schreef:het is alleen even lastig als de handrem is vastgevroren en je op een steile helling staat. :smallgrin.gifl
- peter
In een automaatje? Ik zou dan mijn extra (tweede) been inzetten om de rem in te trappen en met rechts gas te geven. 

- raymon
- Contacteer:
Daley Blind
Zeker nog nooit automaat gereden?Peter schreef:In een automaatje? Ik zou dan mijn extra (tweede) been inzetten om de rem in te trappen en met rechts gas te geven.
- peter
In ieder geval geen hellingproof gedaan. Hij blijft gewoon staan op een steile helling?
Nee, dan rijdt ie gewoon rustig door.Peter schreef:In ieder geval geen hellingproof gedaan. Hij blijft gewoon staan op een steile helling?
ajax.netwerk.to:
Wat mij betreft laat De Boer Boilesen gewoon lekker staan. Drie keer beter dan Blind.Ook Blind mogelijk sneller dan verwacht terug
Net als het snelle herstel van Toby Alderweireld lijkt ook de revalidatie van Daley Blind voorspoedig te verlopen. De eerste berichten waren dat hij dit seizoen niet meer in actie zou komen. Inmiddels heeft hij de individuele looptraining hervat en zou hij mogelijk in de slotfase van het seizoen nog zijn rentree kunnen maken.
Daley viel gisteren tegen Brondy als centrale verdediger wat mij betreft door de mand. Zwakke pot, onrustig, verliest alle (kop)duels en is traag.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Een gevalletje: Zo vader, zo niet zoon. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Komt zelden voor dat een ex-topvoetballer een zoon voortbrengt met dezelfde aanleg.
Voetballers kiezen de verkeerde partners. Ze paren met vrouwen die mooi zijn in plaats van sportief.
Maar serieus, Daley heeft zo op het oog een hoop van zijn vader. Alleen is hij in alles net iets minder goed. Ik denk wel dat hij een aardige eredivisiespeler kan worden, hij zal zich nog verbeteren. Dat type speler (Danny ook) heeft wat meer tijd nodig. Maar voor de top vind ik Daley te slap en te traag. Zijn spelinzicht is wel in orde en hij heeft een redelijke trap.
Voetballers kiezen de verkeerde partners. Ze paren met vrouwen die mooi zijn in plaats van sportief.

Maar serieus, Daley heeft zo op het oog een hoop van zijn vader. Alleen is hij in alles net iets minder goed. Ik denk wel dat hij een aardige eredivisiespeler kan worden, hij zal zich nog verbeteren. Dat type speler (Danny ook) heeft wat meer tijd nodig. Maar voor de top vind ik Daley te slap en te traag. Zijn spelinzicht is wel in orde en hij heeft een redelijke trap.
Het stinkt aan alle kanten!
Speelde een prima pot gisteren, was bij Groningen prima, en speelde als vervanger van Urby/Anita als libnksback bij Ajax niet zo beroerd als sommigen hier willen doen geloven.
I think I lost my fucking headache
Met mijn opmerking bedoelde ik, niet zo'n goede centrale verdediger. Als back en middenvelder kon hij me tot nu toe wel meer bekoren.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent