Voorbereiding 2011-2012
Moderator: mods
Re: Voorbereiding 2011-2012
Ebecilio, goeie kopbal.
Serero, sterk!
Serero, sterk!
Voorzet Anita en binnen gekopt door Ebicilio.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ebecilio uit een voorzet van rechts, kopbal.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Leuk voor de nieuwkomers dat ze hun eerste goal maken!
Gelukkig maar...999 schreef:Door AJAX en met de bal ...

Zuidema schreef:Gelukkig maar...999 schreef:Door AJAX en met de bal ...

Blij met de punten ...
Rustig opbouwen qua speeltijd. We hebben Sigthorsson in de competitie nodig. Niet nu.Columbus schreef:Wat ziet de Boer toch in Ozbiliz als spits? Hij was misschien wel de slechtste uit de eerste helft, vervolgens haalt hij de doelpuntenmaker eruit. Lijkt mij handig om hem minuten te laten maken. Voorin is het erg matig moet ik zeggen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Even tussendoor.
vd Wiel is inmiddels gewisseld maar wat vonden we van zijn nieuwe kapsel... Zou het zelf niet bedenken moet ik eerlijk bekennen. Verschrikkelijk
vd Wiel is inmiddels gewisseld maar wat vonden we van zijn nieuwe kapsel... Zou het zelf niet bedenken moet ik eerlijk bekennen. Verschrikkelijk
Tjonge Anita, wat laat je je toch vaak simpel uitspelen...
Laatst gewijzigd door Zuidema op wo jul 20, 2011 6:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Lijkt v.d. Wiel wel ..Zuidema schreef:Tjonge Anita, wat laat je toch vaak simpel uitspelen...

Blij met de punten ...
Was wel een prima tackle, had de scheids niet voor moeten fluiten.
Ik zit met plezier naar Serero te kijken. Verwachtte er weinig van, maar dat ziet er prima uit. Bal aan een touwtje, snel wegdraaiend en snel denkend en handelend. Leuke speler.
En nou laat ie de bal weer kinderlijk eenvoudig van zich afsnoepen. Je gaat bijna naar Vd Wiel verlangen.999 schreef:Lijkt v.d. Wiel wel ..Zuidema schreef:Tjonge Anita, wat laat je toch vaak simpel uitspelen...

Was in Nürnberg al zwak. Back-onder-protest wellicht? Deed het eind vorig seizoen als middenvelder immers prima.Zuidema schreef: En nou laat ie de bal weer kinderlijk eenvoudig van zich afsnoepen. Je gaat bijna naar Vd Wiel verlangen.
Lijkt me Anita het type eigenlijk niet voor, maar dit is inderdaad na Nuerenberg opnieuw erg matig op die plek. Misschien baalt ie dat ie buiten de basis dreigt te vallen, wat ten koste gaat van zijn scherpte en concentratie?wimpey schreef:
Was in Nürnberg al zwak. Back-onder-protest wellicht? Deed het eind vorig seizoen als middenvelder immers prima.
Laatst gewijzigd door Zuidema op wo jul 20, 2011 8:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik kijk nu een minuut of 20, maar Janssen hobbelt maar een beetje mee. Nog geen schim van de speler van vorig seizoen.
Maar die indruk kan bij jou zo veranderen ..wimpey schreef:Ik kijk nu een minuut of 20, maar Janssen hobbelt maar een beetje mee. Nog geen schim van de speler van vorig seizoen.

Blij met de punten ...
Eerste helft liet ie het balletje wel lekker rap en gevarieerd als spelverdeler rondgaan, bood ie zich ook vaak goed aan. Mooiste moment vond ik een flitsende lange steekpass naar de rand 16, waarmee Sigthorsson vrij voor de keeper werd gezet. Jammer genoeg afgefloten door een voetje buitenspel.
R. Sneijder kan nix met rechts.
En daar liep Anita weer te snurken. Geen rechtsback svp.
En daar liep Anita weer te snurken. Geen rechtsback svp.
- Giacomo Puccini
Anita als back, pffffffffffffff DRAMA. Wat mij betreft komt er gauw een mutifunctionele verdediger bij als back-up, want voor de hele defensie is Ooier de enige capabele stand-in, en die is al erg oud en alleen inzetbaar in het centrum.
Ozbiliz en Enoh ook bar slecht.
Serero is een handig mannetje, hoop dat hij komend seizoen regelmatig dit niveau zal halen.
Ozbiliz en Enoh ook bar slecht.
Serero is een handig mannetje, hoop dat hij komend seizoen regelmatig dit niveau zal halen.
Ajax!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Prima wedstrijd, veel verbetering gezien tov afgelopen weekend. 

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Het begint ergens op te lijken. Een rechtsbuiten van klasse erbij en een linksback, en je kunt misschien wat laten zien in de CL.
We hebben wel erg veel middenvelders zo, met name aanvallend ingestelde. Straks belandt Eriksen nog op de bank als hij niet beter gaat spelen dan afgelopen seizoen.
We hebben wel erg veel middenvelders zo, met name aanvallend ingestelde. Straks belandt Eriksen nog op de bank als hij niet beter gaat spelen dan afgelopen seizoen.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Tja hoe moet je deze wedstrijd nou inschatten? We hadden eigenlijk voor het eerst het overgrote deel van de basis tegelijkertijd in het veld. Zag er wel een stukkie beter uit qua positiespel vergeleken met voorgaande wedstrijden. Acties, beweging, passing, het was allemaal wat doortastender en alerter. IJzersterk doelpunt van Sigthorsson na een goede actie en voorzet van Sulejmani. Serero lijkt een diamantje, Janssen liet een paar keer iets van zijn klasse zien. Aan de andere kant: Brondby gaf soms wel erg veel ruimte weg en was duidelijk van een aanmerkelijk minder niveau dan Nuernberg, dat Ajax heel compact en met veel druk op man en bal opving en dan rap omschakelde. Daar had Ajax duidelijk veel meer moeite mee, wist er nooit een adequaat antwoord op te vinden.
Laatst gewijzigd door Zuidema op wo jul 20, 2011 9:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Vrouwe Sylliebil en ik hebben in ieder geval genoten! 

I think I lost my fucking headache