Maarten Stekelenburg
Moderator: mods
Re: Maarten Stekelenburg
Ik weet het! O, me!!
1+1=?
Op de plaats van het vraagteken moet een 2!
1+1=?
Op de plaats van het vraagteken moet een 2!
I think I lost my fucking headache
Correct! Deze poster heb ik overigens persoonlijk ontmoet, van hem weet ik wie het is en dat wat hij zegt klopt.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Lijkt me sterk dat Stekel blijft Ajax blijft, al vind ik het opvallend dat er zo weinig interesse is voor hem.
Of een 3...LucaS schreef:Op de plaats van het vraagteken moet een 2!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Roma gaat vol voor Kameni van Espanyol, aldus de Gazzetta dello Sport. Maarten staat niet langer op het lijstje.

Dat moet toch wel? Voor de prijs die Ajax blijkbaar vraagt is hij een koopje.
Denk niet dat Stekelenburg bijtekent. Een transfervrije status direct na het EK is net iets te aantrekkelijk.
Zou heel dom van hem zijn.
Stekelenburg wilde blijkbaar graag naar Roma.
http://www.vi.nl/Radio-item/203410/Het- ... us-aan.htm
2:10
Ze vinden hem blijkbaar niet zo goed als wij in Nederland hem vinden. Maarten heeft weinig uitstraling, misschien is dat het.
Stekelenburg wilde blijkbaar graag naar Roma.
http://www.vi.nl/Radio-item/203410/Het- ... us-aan.htm
2:10
Ze vinden hem blijkbaar niet zo goed als wij in Nederland hem vinden. Maarten heeft weinig uitstraling, misschien is dat het.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik denk het eerste ... ( Overgens zijn Neuer en Da Gea ook jonger, Maarten wordt over enkele maanden ook al weer 29 jaar ) ..
Blij met de punten ...
Dat wordt wel eens beweerd, maar is gewoon fout!Baseman schreef:Lijkt me sterk dat Stekel blijft Ajax blijft, al vind ik het opvallend dat er zo weinig interesse is voor hem.
Of een 3...LucaS schreef:Op de plaats van het vraagteken moet een 2!
I think I lost my fucking headache
Maarten Stekelenburg
Daarentegen is twee maal drie weer vier en wiedewiedewiet en twee is negen.
En de soap gaat verder...
Voor de duidelijkheid: ik heb geen idee of deze poster wel/geen onzin praat. Waarschijnlijk wel, heel misschien niet.blackmoon_ams
Talent
Vak: 125
Droomaankoop: -
Reg.: 27 augustus 2001
Gepost op 19 juli 2011 om 10:13:01.
Zowel Il Corriere dello Sport alsmede LA GAZZETTA DELLO SPORT melden vanochtend dat AS ROMA nog altijd bezig is met Stekelenburg...
Met andere woorden -
1. De pers in Italie kan er niks van
2. Of Ajax (Fd wil niet toegeven dat Maarten zelf twijfelt aan AS Roma en dat er daarmee niks concreets is
Ik hou het op optie '2' - FdB houdt wel van een lolletje .. .
Is de transfer van Kameni nog niet rond?
Voor Stekelenburg zal het denk ik een zware teleurstelling zijn als hij geen goede transfer kan maken.
Voor Stekelenburg zal het denk ik een zware teleurstelling zijn als hij geen goede transfer kan maken.
Het stinkt aan alle kanten!
Kameni is rond, maar zou dan 2e keeper worden. Althans, volgende de kranten en geruchten.
Tja, ik heb het ook niet verzonnen. Lijkt me een reden voor Steek om te twijfelen. Als hij daar op de bank komt zal dat zijn verdere carriere niet bevorderen. Zijn plek in Oranje lijkt me daarentegen vrij zeker.
Twijfelen?! Lijkt me toch duidelijk dat Steek dat risico niet gaat lopen.
Waarom zouden ze hem als 2e keeper willen halen? En natuurlijk gaat Maarten daar niet heen.
IK GELOOF!!!!!!

Als hij naar Roma gaat dan is dat als onbetwiste nummer één. Anders moet Maarten er niet aan beginnen. Dit is een cruciale keuze in zijn loopbaan en hij is veel te goed om waar dan ook op de bank te gaan zitten.
Wie is die Kameni uberhaupt? Ik heb werkelijk nog nooit van 'm gehoord. Al zegt dat ook niet zoveel...

Nil volentibus arduum
Buitenaards goede reflexen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!